Ik heb vannacht gedroomd dat ik een abortus moest ondergaan en het was zo grafisch. Totaal niet realistisch, maar wel zo gedetailleerd dat ik er nog naar van ben
Heb zo een online sollicitatie voor een phd-positie whaaaaaaaa ben zo zenuwachtig
Toi toi toi
Een stage plek vraagt voor een sollicitatie een cv, motivatiebrief en eeferenties. Tot zover prima. Maar ook een video van 4 minuten waarin je jezelf voorstelt en je motivatie benoemt. I’m out.
Lol wat is dat voor super bedrijf dat ze zoveel eisen stellen?
Een video maken is 1 ding maar 4 minuten lijkt me ook best lang!
ik zou wel oppassen eerlijk gezegd want bedrijven die zo veeleisend zijn tegenover stagiaires zijn vaak echt heel kut. ik heb ooit een stagegesprek gehad bij een bedrijf dat wilde dat ik eerst 2 volle proefdagen zou hebben en dan zouden overleggen of ze me wilden of niet, echt bizar
Iets in de gezondheidszorg. Stage plaatsen genoeg, dus denk dat ze niet veel aanmeldingen krijgen.
Moet straks 29 uur vliegen en word net ongesteld
Ik ben met het laatste deel van mijn scriptie bezig en vind een conclusie schrijven blijkbaar heel lastig omdat ik er snel te veel bijhaal… binnenkort maar inleveren en hopen op nog wat constructieve feedback
Hey positieve: je bent steeds in de buurt van wc’s, want vliegtuigen en vliegveld. En je hoeft dan niet de eerste dag op bestemming steeds af te wachten wanneer het komt en hebt de eerste dag ervan al gehad
Wat een Charlotte-erasure!
Waardeloos geslapen gisternacht en nu wil ik iedereen meppen. En vandaag is de introductie van het nieuwe computersysteem, dus de week begint top.
Haha positive thinking! Dat is een goeie. Kijk vooral een beetje op tegen met buikpijn + een cup verwisselen in een vliegtuig haha. Maar als ik idd halverwege ongesteld was geworden was dat nog wel kutter ja
Zou je voor deze ene keer tampons kunnen gebruiken?
Menstruatieondergoed zal u redden! Ik zweer er echt bij, helemaal in dit soort situaties.
Ik vroeg me net af hoe menstruatie-ondergoed en de bodyscan samengaan. Bij mij gaf de bodyscan al een keer een melding omdat ik een vochtige plek op mijn broek had nadat ik mijn natte handen eraan had afgeveegd. Zou rot zijn als hij dan ook aanslaat op je menstruatie-ondergoed en je extra gefouileerd daar moet worden.
Aan de andere kant was dit way back toen die scanners net bestonden. Misschien zijn ze nu beter ingesteld.
maar als ik googel staat er dat je dat max 12 uue kan dragen, zou je het dan langer dragen of halverwege de vlucht wisselen? een cup lijkt me wel het chillste eigenlijk ook al is het kut om hem te legen, je hebt er verder wel het minste werk aan
Een baby met luier heeft in mijn ervaring ook geen problemen en zweetoksels ook niet
Ja, 1x wisselen of een ‘zwaardere’ dan nodig dragen zodat je er langer mee kunt doen.
Ik moet wel zeggen dat ik verschil merk tussen goedkoop en duur ondergoed: ik draag nu alleen maar snuggs en ben nog nooit doorgelekt. Ook niet toen ik 'm voor het slapengaan ben vergeten te wisselen.
Maar iedereen moet vooral doen wat voor haar het fijnste is, lijkt me