Ik haat kantoren echt waar dit niet mag terwijl het prima zou kunnen. Mijn werkgever staat het ook niet toe, maar geven dan iig letterlijk toe dat dat is omdat ze je niet vertrouwen
Edit: ben al op zoek naar iets anders
Ik haat kantoren echt waar dit niet mag terwijl het prima zou kunnen. Mijn werkgever staat het ook niet toe, maar geven dan iig letterlijk toe dat dat is omdat ze je niet vertrouwen
Edit: ben al op zoek naar iets anders
Maar hoe ging dat dan tijdens de lockdowns?
Ik snap het echt niet dat werkgevers daar nog zo moeilijk over doen. Lag heel het bedrijf dan op zijn gat omdat niemand te vertrouwen bleek en zijn werk niet deed? Gewoon echt niet meer van deze tijd om niet thuis te mogen werken.
Waarom gebeuren er in leuke series altijd van die kutdingen zoals leuke personages die dood gaan
Ik vind het echt leuk om mijn vrienden online te volgen, helemaal nu ik geen ig meer heb. Drie vrienden zijn voor langere tijd in het buitenland en updaten regelmatig hun polarsteps en een andere vriendin (die ik 1x per jaar zie) is gaan vloggen en het is zo leuk!
Echt hè. M’n partner mag alleen thuiswerken als ie anders ziek zou zijn. Echt belachelijk
Hoe vergeet ik elk jaar dat ik richting de lente een periode veeet slaperig word echt al sinds kinds af aan, wanneer anderen hooikoorts beginnen te krijgen begin ik 10 uur slaap per dag nodig te hebben, echt niet te doen
Is dit ook geen hooikoorts? Want zo begint het bij mij ook namelijk haha. De reden dat ik ook een Korean ijskoffie heb gedronken onderweg ipv dat ik met een wijntje op een terras zit.
OMG is dat het? Ik ging net mijn kind lopend ophalen en woon in een hele groene buurt waar momenteel veel bloesems aan de bomen zitten. En ik voelde me zó slaperig worden ineens, tijdens het lopen.
Ik heb pas een jaar of 15 hooikoorts en het wordt elk jaar iets erger.
Kan best! Ik word er ook slaperig en moe van. Naast jeukende ogen en niezen en hoesten. Is al vrij vroeg begonnen dit jaar.
Zelfs dan mag het hier niet. Onlangs werd mijn kind ziek waardoor ik naar huis moest. Normaal gaan mijn man en ik dan allebei naar huis en werken dan thuis door, gewoon zodat we allebei nog echt iets gedaan krijgen én voor ons kind kunnen zorgen. Maar toen kreeg ik te horen ‘dat we geen thuiswerkbedrijf zijn’. Toen heb ik gevraagd: heb je dan echt liever dat ik nu ga en al mijn werk uit m’n handen laat vallen? Toen mocht het schoorvoetend toch. Onzin.
@Mrs.Fraser weet ik niet, toen werkte ik er nog niet!
Ik ben begin februari onterecht met dringende redenen ontslagen. Dus geen recht op een ontslagpremie (7 weken loon in mijn geval), geen recht op een uitkering. Ik ben ermee naar de vakbond getrokken, mijn ex-collega’s hebben een schriftelijke getuigenis opgemaakt tégen hun werkgever, dus de kans dat ik uitbetaald ga krijgen is groot. En anders komt de zaak voor de arbeidsrechtbank, dan word ik gewoon later uitbetaald want ze hebben geen poot om op te staan, lol.
Ondertussen heb ik een nieuwe baan gevonden met een fancy titel, een dik loon én een bedrijfswagen. Ik krijg net mijn opties door:
Mercedes A160
Volkswagen T-Cross
Ik krijg hier imposter syndrome van haha. Ik rijd nu met een gedeukte Peugeot 108
Er gebeuren de laatste maand enorm veel leuke dingen en dat maakt me nogal achterdochtig.
OMG welke wordt het?!
Ik weet het niet!!! Ik leun meer naar Volkswagen want Mercedes vind ik net iets te flashy ofzo.
Als iemand tips heeft, hoor ik het graag
Wat gaaf!
Die Mercedes en de eerste volkswagen vind ik ook heel mooi.
Mercedessen zijn voor taxichauffeurs en maffioso.
Ga voor de Volkswagen.
Ik heb deze Mercedes en vind hem echt super fijn rijden, dus dat zou mijn keuze zijn. Ik heb alleen niet veel ervaring met andere auto’s, behalve mini, dus kan niet echt vergelijken.
Ik zou voor de Mercedes gaan, ik vind de infotainment van een Volkswagen echt triest. Heb het gevoel dat ik in een speelgoedauto zit, ga content zijn als ik mijn VW Passat kan inruilen voor mijn definitieve wagen.
Ook belangrijk, welke versie van de auto krijg je? Basis of met meer opties? Zou ik ook zeker nakijken.
En als laatste, proficiat met je nieuwe job!
Thanks! En ja, ik ga sowieso meer info vragen wanneer ik de hr-medewerker spreek morgen.
Wat vond je zo kut aan de VW? Voor mij is vooral de connectiviteit met iPhone belangrijk.
Gefeliciteerd! Ik zou voor de Mercedes gaan. De Volkswagen is een SUV, lijkt het? Heb je al dat ruimte nodig?
Ik zou ook niet snel voor een Volkswagen gaan. Premium prijs, karige binnenkant.