Wat je even kwijt wil #68

Mijn vriend heeft net alvast één van mijn cadeautjes overhandigd (ons jubileum, mijn verjaardag en Valentijn vallen allemaal kort achter elkaar, dus het is een week of 2 vol met cadeautjes). En ik ben nu de trotse bezitter van mijn eerste Satisfyer pro.

45 likes

Veel plezier😜

2 likes

Ik krijg net een NL alert. Schrik me rot :sweat_smile:. Nouja, heeft dus wel effect.

2 likes

Hopelijk valt het (de oorzaak) mee. Ik heb 1x een niet-test NL Alert gehad. Ook in de avond, het ergste was dat ik rond 22:30uur er nog een kreeg om aan te geven dat het gevaar geweken was. Ik was echt net in slaap gevallen en echt de hele nacht geen oog meer dicht kunnen doen.

4 likes

Een grote brand en het dringende advies om ramen en deuren gesloten te houden. Dus heb de ramen even dicht gedaan maar er leek hier nog niets van te merken. Dus voor het getroffen bedrijf wel erg naar :disappointed:

3 likes

Herinner haar om dit tarief jaarlijks te verhogen! Jong ondernemen.

Ik heb dit nooit gedaan en krijg 10 jaar later bij hetzelfde gezin nog steeds €5 per uur. (Dit is gewoon voor de leuk, hoef ook niet meer. Dus hier geen commentaar op verder)

12 likes

Gisteravond een paar keer zó hard moeten lachen dat ik decibelmeldingen op m’n horloge kreeg :rofl:

12 likes

Ik ben een lurker op iemands netflixaccount, maar nu heeft diegene niet betaald en kan ik niet meer kijken hahah. Durf niet te vragen ‘hallo betaal ff’

13 likes

Heb even wat droogshampoo in mijn haar gesprayd en voor het uit masseren had ik dus witte strengen in mijn donkere haar. Stond eigenlijk super vet, die Cruella de Ville look. Als ik ooit echt grijs word op die manier, ga ik mijn haar niet meer verven.

1 like

Ik moet een artikel schrijven voor een magazine maar het voelt als schoolopdrachten vroeger all over. Weet niet hoe ik moet beginnen, weet niet welke kan ze willen dat ik op ga, etc. Echt stom want ik schrijf voor mn eigen platform 3 artikelen per week, en hierbij klap ik dicht.

4 likes

Het oppassen gisteren op mijn nichtjes door mijn zusje ging goed!

Mijn oudste zusje had het ons extra moeilijk gemaakt door geen instructies te geven, maar dat heeft ze (met mijn hulp) toch goed opgelost! Ze heeft ook netjes met ze tanden gepoetst en een verhaaltje voorgelezen. Ze bleef gelukkig ook positief toen de oudste perse het fc volendamshirt van haar vader aan wilde tijdens het voorlezen van het dino zoekboek :muscle: (niemand van ons komt of woont in volendam, voor jullie rare dingen gaan denken!)

Helaas kreeg ze uiteindelijk toch 4 sterren, want ze was de oudste vergeten een plas te laten doen en dat merkte we helaas toen mijn oudste zusje weet thuis kwam. :skull: ze gaf me wel advies om mijn uur prijs flink te verhogen, dus ik kijk nu al uit naar volgende keer!

Nu ik de foto van het voorlezen bekijk zie ik pas dat ze haar meest kindvriendelijke shirt had aangetrokken

ingezoomd

34 likes

Ik pak net een sinaasappel en dan moet ik altijd weer denken dat ik met mijn vriend zo’n spelletje speelde dat je moest raden wat je was. Dat spelletje filmde het ook, dus we hadden er ook een filmpje van

En dan hoor je mijn vriend zeggen:’ Ohhh its a fruit, and its red’.

En dan zeg ik:’ orange? ’ :joy: hahaha echt zo fucking dom.

6 likes

Ik klink echt als een suffe trut nu, maar de was doen op een van de laatste dagen van je vakantie is zo chill. Thuiskomen met een koffer vol schone was die zo de kast in kan :ok_hand:

10 likes

Ik had net echt een Karen-actie in de supermarkt. Mijn favo kattenbakvulling kon ik al een tijdje niet vinden en nu stonden er in de AH 8 dozen met 35% korting en ik heb ze allemaal meegenomen :tipping_hand_woman:

13 likes

Welke was dat? Voor het geval betekent dat hij er helemaal uit gaat?

1 like

Die van 5,69 met groene letters, AH Schep en schoon 4 voudige hygiene. Er stond niet bij dat ie uit het assortiment zou gaan maar als dat ik zo is zou ik daar wel echt van balen…

3 likes

Ja idd, die gebruik ik (althans mijn katten) ook! Wel echt goede deal want hij is echt duur geworden en echt al ruim een jaar geen enkele aanbieding meer.

2 likes

Die goedkopere heb ik laatst uit ellende gekocht en die is ZO goor :’)

2 likes

Deze koop ik de laatste tijd als vervanger van het kattengrint dat bij de Dirk uit het assortiment is dus hoop niet dat deze nu ook uit het assortiment zou gaan. Wel echt een prijsverschil hoor, bij de Dirk 3 euro nog wat en bij de AH 5 nog wat.

2 likes

Mocht ie toch uit het assortiment gaan en je bent door je voorraad heen dan kan ik deze aanraden, naar mijn beleving is het namelijk precies hetzelfde spul:
image

Ik gebruik die jij noemt van AH namelijk altijd als backup als deze op is, want zelfde werking maar deze is een stuk minder duur!
Moet je wel een DekaMarkt in de buurt hebben (of misschien ook bij andere supermarkten die dat gwoon-merk verkopen).

Ook @Bunnyslippers

7 likes