Coop verkoopt dit merk ook als het goed is.
De Vomar verkoopt dit merk ook! Heb deze bij de mijne helaas nooit gezien.
Ik zou vandaag met een vriendin gaan kringloophoppen en daarna met een andere vriendin lezen/kletsen in het biebcafé en savonds naar een voorstelling gaan, maar heb migraine Ik was 106 dagen migraine vrij (hou ik bij in een app).
Ik had zo veel zin in vandaag.
Love dit, en wat leuk dat je zusje een shirt van Death Note heeft/het nog populair is onder de jeugd!!!
een marktplaats verkoper/gever heeft me net 1,5 uur lang geholpen met een zware antieke houten eettafel uit elkaar halen en naar mijn huis tillen (100 m verderop)
en het enige wat hij voor de tafel wilde is dat ik 5 eu overmaak naar een goed doel naar keuze
Mijn gezicht voelt zo zacht aan dat ik het continu wil aaien đ„č
iemand heeft op den haag centraal een paar uit de verpakking gelaten makrelen op het perron gelegd??? (of ze zijn eruit gevallen wie weet)
heeft dit een verborgen betekenis
Keer wat anders dan natte visstick
Ik ging om 6 uur uit eten in een andere stad (ams) en daardoor ben ik nu (22:13) gewoon al thuis en ga dus gewoon optijd naar bed kunnen normaal reserveer ik altijd pas 7+ dus dit voelt echt als een livehack.
Restaurant was trouwens mitt en heel lekker!
Omg ik kom dit net tegen en wtf is dit
Die slightly out of sync âoehoeâ de hele tijd ik ga stuk.
Echt fantastisch hahaha. Wanneer die oehoe weer komt nadat die boom gezongen heeft moet ik iedere keer zo hard lachen
Ik ging kijken en blijk dit te kennen?? Waarom ken ik dit?
Edit: is dit liedje bij een spelshow oid gebruikt?
Ga hier heel lekker op ook
Denk wel dat het een koekoek is
Die gozer met dat âboomstamkeyboardâ die ook de hele tijd daar grijnzend staat
Lallalalalalalallalalalal koekoek
@Merrow hahaha Ohhh damn ik zou het echt niet weten Dit is echt de eerste keer dat ik dit zie maar vind wel dat dit gewoon algemene kennis zou moeten zijn eigenlijk haha.
@Pastiche Omg je hebt gelijk, wtf dacht ik dat het een oehoe was haha
Qua uiterlijk had het de broer van Jannes en Harry Piekema kunnen zijn
Heerlijk is ie, deze woont al jaren collectief rent free in de hoofden van mij en mn siblings. Mijn zus heeft âm zelfs jarenlang als ringtone gehad. Kan ook alleen maar dit horen als ik in het Zwarte Woud ben en een koekoeksklok zie, geen ruimte meer in mijn hoofd voor andere deuntjes.
Oh, nog een tip in dit genre:
Ik heb voor mijn verjaardag, een half jaar geleden, 2 ringen gekregen met de geboortestenen van de kinderen. Kom ik er net achter dat er van een ring de âhouderâ met het steentje er af is . Ik hoop dat er nog garantie is⊠huilen.
Edit: nu al reactie van de klantenservice en krijg een nieuwe
Omg ik wil vollere wenkies, welke gebruik je?