Wat je even kwijt wil #68

Neem de Mercedes! Altijd voor de Mercedes gaan!
Wat is er mis met flashy?

8 likes

Forum, work your magic. Ik wil heel graag een match met een bepaald iemand :heart:

15 likes

Ja maar vind ‘m verder wel fijn hoor, qua rijden. Mijn eigen auto is alleen heel anders, dus ben dat ook gewend.

2 likes

Je moet ons natuurlijk wel wat juicy details geven voor je ons zomaar mag gebruiken

15 likes

Haha jongensssssss hoezo gaat het al zo lang over auto’s en staan deze berichten niet in t auto topic :grinning:

62 likes

Het is iemand die ik ken op wie ik al maanden een crush heb! (Juicier dan dit lukt niet in verband met privacy)

4 likes

Willekeur

2 likes

Wat een rotstreek :angry: Helemaal uitkleden zou ik zeggen!

2 likes

De verplaatsmagic werkt niet mbt het onderwerp auto’s

4 likes

Waar ga je heen?

2 likes

Leuk! Ik was er zondag en was erg geraakt (maar ook mega labiel dus kan niet met zekerheid zeggen dat het door het stuk kwam ha)

4 likes

Ughl, ik ben door mijn ““gevaarlijke”” ex op Instagram toegevoegd en ik heb er gelijk buikpijn van. :woozy_face: Ik heb zijn verzoek geweigerd en gelukkig berichten van niet-vrienden uitstaan, zijn nummer is geblokkeerd op elk mogelijk medium en dat van zijn vriendin die mij aan en af jarenlang gestalkt heeft ook, maar alleen al het idéé dat ik in het hoofd van deze mensen blijf leven maakt me misselijk.

9 likes

Oh bah kan me t gevoel gelijk voorstellen. Direct blokkeren! Maar idd gelijk weer zo’n vervelend gevoel erbij, bah!

5 likes

Zes hele berichten oeioei snel een politie-auto :stuck_out_tongue:

6 likes

:shushing_face:!!!

12 likes

Ik heb niet goed gekeken bij het aanvragen van mijn zorgverzekering… Nu wordt mijn implantaat niet vergoed door de kaakchirurg. 2500 euro zelf dokken nu :frowning:

2 likes

Nee joh wel meer met allemaal adviezen :red_car: en normaal gesproken gaat een post of gesprek over een bepaald thema waar een specifiek topic over bestaat, na 1 bericht al direct weg dus vandaar mijn verbazing dat het er zo lang over door kon gaan

22 likes

Ah dat is balen zeg! Ik zou het wel even ergens noteren of onthouden, niet vergoede tandartskosten zijn in principe aftrekbaar bij de belasting dus misschien kan je daar nog wat mee.

6 likes

Is @Soy.peor er nog?

2 likes

Echt jammer dat het pas woensdag is

7 likes