Wat je even kwijt wil #68

Super leuk! Bloemist worden staat ook al forever op mijn wensenlijstje. Ik werk nu in de uitvaartzorg dus wie weet kan ik het ooit combineren haha. Ga ik super duurzame uitvaart boeketten maken :joy:

15 likes

Shoppen voor chemomutsjes stond niet echt op de planning maar here we are.

30 likes

Knuffel!!! :kissing_heart::kissing_heart:
(En mn pb staat open, mocht je willen)

6 likes

Lief van je​:kissing_heart::kissing_heart:

3 likes

Sterkte! Mijn pb staat ook open :kissing_heart:

1 like

Oh man ik ben zo’n boomer als ik met het ov reis. Ik kom er net pss achter dat je blijkbaar met je pinpas kunt inchecken voor de trein, en ik vermijd de bus omdat ik niet weet hoe ik daar moet betalen :older_woman:

2 likes

Bij de bus kun je ook pinnen! Hier in de regio kun je in geen enkele bus meer contant betalen

2 likes

Altijd fijn als je een mail krijgt van DPD dat je pakket is bezorgd, maar er is niemand aan de deur geweest. Wat een klantenservice ook… hoop echt dat dit goed komt.

1 like

Oh hier ook ja, en dan staat er naar pakketpunt gebracht maar nergens welk pakketpunt dat is en geen briefje in de bus. Vanmorgen maar gebeld en t ligt ergens bij een winkel hier in het dorp maar waarom staat dat niet gewoon ergens :tired_face:

1 like

:persevere: kreeg je nog een melding dat hij bezorgd is bij een pakketpunt, nadat je kreeg dat hij bezorgd is?
Hopelijk heb je snel je pakketje! Ok ga DPD maar proberen te ontwijken in de toekomst

2 likes

Nee, alleen dat hij niet bezorgd kon worden en naar een pakketpunt ging. Verder niks al 2 dagen dus dacht daarom ik bel maar even.

2 likes

Ik vond het echt heel leuk en gezellig juist!

4 likes

Ik ging net voor een Botox behandeling voor frons en voorhoofd rimpels. Het was een leuke arts en we waren lekker aan het kletsen. Denk dat ze mij ook leuk vond want ik kreeg er gratis een wenkbrauwlift bij. Helemaal gelukkig nu

21 likes

Ook al hou ik nog zoveel van m’n partner, het kan zo heerlijk zijn om een week alleen thuis te zijn. Zin innnn :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik heb het allebei al eens gedaan en vond het echt heel leuk! Afgelopen keer voor het eerst ook stembureaulid en daarna nog stemmen geteld. Dat was een lange dag plus avond aangezien het stembureau waar ik zat ontzettend groot was. Maar zo leuk om mee te maken! Deze keer kan ik helaas niet.

3 likes

Dit hoeft niet altijd aan de bezorgdienst te liggen maar kan ook aan de verzender liggen. Dat zij jouw gegevens (mailadres) bijv. niet hebben doorgegeven voor updates maar hun eigen mailadres. Dus dan krijg je helemaal niks mee en alleen een bericht bij een mislukte of geslaagde bezorging.

3 likes

De buschauffeur was de hele rit aan het kuchen en rochelen. Gelukkig hoefde ik maar 10 minuten, maar leuk is anders :tired_face:

2 likes

Ik hoopte vandaag al salaris te krijgen voor het weekend maar helaas niet :cry:

9 likes

Ik had vandaag last-minute een kaartje gekocht voor een theatervoorstelling morgenavond, krijg ik net een mailtje dat de voorstelling is afgelast wegens ziekte. Begrijpelijk uiteraard, maar wel jammer :cry: Had me er echt op verheugd en nu geen weekendplannen meer.

2 likes

ph merci voor de reminder, ik was vergeten dat ik me nog moet opgeven als vrijwilliger

2 likes