Wat je even kwijt wil #68

Ahh dat klinkt een stuk logischer inderdaad. Misschien helpt het om te berekenen wat je kwijt denkt te zijn aan boodschappen? Dus incl luiers en voeding. Om die kosten ga je ook niet heen kunnen, dan is de rest echt ‘over’ en kan je op basis daarvan bepalen of dat voldoende gaat zijn.
Vond de vraag hier over je netwerk ook goed, zijn er mensen in je omgeving die bijv. bij kunnen en willen springen als onverhoopt de wasmachine kapot is gegaan. Misschien geeft dat ook rust en minder druk op het idee dat je maandelijks veel moet kunnen sparen.

3 likes

Als alleenstaande ouder heb je waarschijnlijk recht op kindgebonden budget, je krijgt ook inkomensafhankelijke combinatiekorting (dat is al iets van €2400 per jaar) en kinderbijslag. Waarschijnlijk ook best veel kinderopvangtoeslag. Ik weet niet of je partner jullie kind erkend heeft maar misschien krijg je ook kinderalimentatie? Ik zou zeker niet te trots zijn om dat te vragen, het is een bijdrage in het levensonderhoud van jullie kind. Sterkte en succes, ik vind het heel dapper en knap dat je voor jezelf en je kindje kiest!

8 likes

Toevoeging op de IACK is dat deze pas berekend wordt over een jaar als je baby voor 1 juli geboren is, anders heb je er pas het jaar daarop recht op.

1 like

Ik weet zeker dat je dit kunt :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Vandaag spontaan een paar nachtjes weg naar Valkenburg :sunglasses:

16 likes

Het blok nederland komt terug!!! Potje nostalgie

17 likes

Ik heb echt een fantastische (stage) motivatiebrief geschreven, al zeg ik het zelf. Als deze organisatie me niet uitnodigt, weet ik het ook niet meer.

Heb zoveel affiniteit met die organisatie, persoonlijke ervaring etc. en dit ook echt goed omschreven in de brief. Jammer dat de deadline pas 1 mei is!

21 likes

Super leuk! Bloemist worden staat ook al forever op mijn wensenlijstje. Ik werk nu in de uitvaartzorg dus wie weet kan ik het ooit combineren haha. Ga ik super duurzame uitvaart boeketten maken :joy:

15 likes

Shoppen voor chemomutsjes stond niet echt op de planning maar here we are.

30 likes

Knuffel!!! :kissing_heart::kissing_heart:
(En mn pb staat open, mocht je willen)

6 likes

Lief van je​:kissing_heart::kissing_heart:

3 likes

Sterkte! Mijn pb staat ook open :kissing_heart:

1 like

Oh man ik ben zo’n boomer als ik met het ov reis. Ik kom er net pss achter dat je blijkbaar met je pinpas kunt inchecken voor de trein, en ik vermijd de bus omdat ik niet weet hoe ik daar moet betalen :older_woman:

2 likes

Bij de bus kun je ook pinnen! Hier in de regio kun je in geen enkele bus meer contant betalen

2 likes

Altijd fijn als je een mail krijgt van DPD dat je pakket is bezorgd, maar er is niemand aan de deur geweest. Wat een klantenservice ook… hoop echt dat dit goed komt.

1 like

Oh hier ook ja, en dan staat er naar pakketpunt gebracht maar nergens welk pakketpunt dat is en geen briefje in de bus. Vanmorgen maar gebeld en t ligt ergens bij een winkel hier in het dorp maar waarom staat dat niet gewoon ergens :tired_face:

1 like

:persevere: kreeg je nog een melding dat hij bezorgd is bij een pakketpunt, nadat je kreeg dat hij bezorgd is?
Hopelijk heb je snel je pakketje! Ok ga DPD maar proberen te ontwijken in de toekomst

2 likes

Nee, alleen dat hij niet bezorgd kon worden en naar een pakketpunt ging. Verder niks al 2 dagen dus dacht daarom ik bel maar even.

2 likes

Ik vond het echt heel leuk en gezellig juist!

4 likes

Ik ging net voor een Botox behandeling voor frons en voorhoofd rimpels. Het was een leuke arts en we waren lekker aan het kletsen. Denk dat ze mij ook leuk vond want ik kreeg er gratis een wenkbrauwlift bij. Helemaal gelukkig nu

21 likes