Ook al hou ik nog zoveel van m’n partner, het kan zo heerlijk zijn om een week alleen thuis te zijn. Zin innnn
Ik heb het allebei al eens gedaan en vond het echt heel leuk! Afgelopen keer voor het eerst ook stembureaulid en daarna nog stemmen geteld. Dat was een lange dag plus avond aangezien het stembureau waar ik zat ontzettend groot was. Maar zo leuk om mee te maken! Deze keer kan ik helaas niet.
Dit hoeft niet altijd aan de bezorgdienst te liggen maar kan ook aan de verzender liggen. Dat zij jouw gegevens (mailadres) bijv. niet hebben doorgegeven voor updates maar hun eigen mailadres. Dus dan krijg je helemaal niks mee en alleen een bericht bij een mislukte of geslaagde bezorging.
De buschauffeur was de hele rit aan het kuchen en rochelen. Gelukkig hoefde ik maar 10 minuten, maar leuk is anders
Ik hoopte vandaag al salaris te krijgen voor het weekend maar helaas niet
Ik had vandaag last-minute een kaartje gekocht voor een theatervoorstelling morgenavond, krijg ik net een mailtje dat de voorstelling is afgelast wegens ziekte. Begrijpelijk uiteraard, maar wel jammer Had me er echt op verheugd en nu geen weekendplannen meer.
ph merci voor de reminder, ik was vergeten dat ik me nog moet opgeven als vrijwilliger
Ik weet niet of je inmiddels je pakketje al hebt gehad, maar ik heb dit ook altijd bij DPD en dan komt het pakket enkele uren later aan. Dan hebben ze alle pakketjes in hun bus al afgescand. Ik snap de logica daarvan ook niet, maar komt (als het goed is) dus goed!
Helaas is hij er nog niet… en ik zie dat ze tot ongeveer 18:00 rijden. Ik zag ook dat hij een wijk naast mij reed en 10 minuten later was hij dus bezorgd terwijl ik op de bank zat dus hij was wel echt vlakbij.
Mijn enige hoop is eigenlijk dat hij ergens anders is bezorgd en die mensen hem komen brengen. Maar het is al een halve dag later.
Bedankt voor het meedenken wel! Heel vaag dat ze dat zo doen.
Heel vervelend! Ik hoop dat hij nog terecht komt! En anders idd de klantenservice contacten.
Ik ontwijk DPD ook altijd door deze gare acties, maar dat lukt niet altijd helaas.
Mijn eigen wedstrijd is afgelast naar ik moet zo nog wel een wedstrijd fluiten. Heb er echt geen zin in en ben gewoon moe.
Knijp er m gewoon tussen uit dan. Wat gaan ze doen dan haha.
Haha, ik wil deze echt heel graag maar ik wil geen boek kopen want heb nog zoveel ongelezen boeken liggen, dus stel dat je er toch nog een hebt neem ik hem heel graag van je over!
Ik was gisteren de zolder aan het opruimen toen ik ineens twee oude poppen vond die ik heb gekocht toen ik 12 was ofzo. Ik dacht laat ik eens voor de grap kijken of het nog iets waard is, misschien 50€.
Blijken die dus heel zeldzaam en honderden euro’s waard te zijn. Heb ik ze gewoon vandaag voor bijna €1000 verkocht
En dat voor iemand die echt bijna alles altijd weggooit
Omg hahaha geniaal:money_mouth_face:
Wooow wat chill, go you! Ben nu wel benieuwd wat voor poppen dat dan waren als je dat wil delen?
Haha ja hoor! Het waren van die Winx Club poppen. Heb even een plaatje van google geplukt.
Edit: dus mocht iemand deze ook nog toevallig op zolder hebben liggen; je weet wat je te doen staat
Ik hoor de laatste dagen 's avonds soms iets rennen in m’n plafond, het is steeds maar 1 keer van de een naar de andere kant en daarna is het stil. Is dat hoe een muis klinkt? Ik heb dat nooit eerder gehad, dacht dat je dan meer geknaag en geritsel zou horen? Ik ga eens goed luisteren de komende dagen (nachten). Of misschien hebben mijn bovenburen een konijn genomen ofzo haha
Dit zou goed een muis kunnen zijn, maar bovenburen met een knaagdier is natuurlijk ook een optie