Wat je even kwijt wil #68

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte! Heb je wel iemand waarmee je kunt praten?

4 likes

Heel veel sterkte!

4 likes

Wat afschuwelijk, veel sterkte en liefs.

3 likes

Jeetje heel veel sterkte :hugs:

2 likes

Ah wat verschrikkelijk, heel veel sterkte en liefs

3 likes

Ochjee… wat intens verdrietig. Heel veel sterkte en een dikke knuffel 🩷

4 likes

Heel veel sterkte :heart:

3 likes

Wat verschrikkelijk verdrietig, heel veel sterkte gewenst.

4 likes

Ik word tante. Wtf?! Wel goed excuus om spullen te kopen

35 likes

Maar waren er wel chickies met dubbel D in de tent?

19 likes

Ik was het bestaan van deze lyric vergeten maar ga helemaal stuk om hoe belachelijk dit is

3 likes

Tante zijn is het leukste wat er is!

9 likes

Ik ben onverwacht met vriendinnen aan het stappen en ik heb net op murder she wrote op de bar staan dansen en ik voel mij weer 18 in plaats van 38 :raised_hands:t5:

50 likes

Ik heb twee jaar geleden ofzo meegedaan aan een artikel in de krant waar je je kasboekje deelt en een collega besloot dat deze zaterdagavond het moment was om me een essay te sturen over hoe onverantwoordelijk het wel niet is om zoveel te lenen en dat ik beter thuis had kunnen blijven wonen. Toen ik niet reageerde zei hij dat we dit gesprek ook face to face kunnen voeren. My god. What about: niet?

33 likes

Heel veel sterkte :sparkling_heart:

4 likes

Ik heb gelukkig veel lieve mensen om me heen die voor me klaarstaan.

Ook hier doen de berichtjes en reacties me veel goed, dankjewel :heart:. Ben oprecht ontroerd.

24 likes

Waar bemoeit die lul zich mee?

19 likes

Ja echt zin in! Moet wel aan mijn baas vragen of ik niet meer kan gaan werken, want ik moet allemaal leuke garen en spulletjes kunnen kopen. Wil de leuke suikertante zijn hahaha

2 likes

Echt wtf, waar bemoeit die idioot zich mee.

1 like

Wat wil die doen? Een tijdmachine bouwen? Wat een debiel.

3 likes