Wat je even kwijt wil #68

Ik ben onderweg naar het Gelderdome, voor de snollebollekes kindermiddag :partying_face:

15 likes

Krijg ik nu een ban @Lula :joy::joy:

2 likes

Ik ben mijn moeder helaas ook plotseling verloren, is nu 16 jaar geleden. Mocht je vragen hebben of gewoon met iemand willen praten die hetzelfde heeft meegemaakt, mijn dm staat altijd open! Heel veel sterkte met dit grote verlies :heart:

9 likes

Ik had veel te veel appels gekocht. Net appelmoes en banaanappelcake gemaakt. Beide gelukt en het huis ruikt lekker.

20 likes

Het zou ook wel knap zijn als je appelmoes had laten mislukken.

4 likes

Haha ja maar ik laat weleens wat aanbranden.

5 likes

Als ik threads zie verlies ik echt alle hoop in de mensheid, dat is onze toekomst hè :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Scheelt dat de wereld toch vergaat. Boeit allemaal niet meer

4 likes

En dan kijk je op Twitter en zie je dat het nog erger kan

3 likes

Deze toekomst?

1 like

Op dat soort plekken zie je ook wel alleen de chronisch online types die al hun meningen met de wereld willen delen (positief of negatief). De gemiddelde mens is niet actief op threads.

2 likes

Maar een krantenartikel van twee jaar geleden, heeft ie dat zitten opzoeken? Of kwam het ter sprake? Wat een idioot zeg. Heb je nog gereageerd? Want het klinkt alsof ie er anders zelf nog wel over gaat beginnen. Wat een bord heb je voor je hoofd als je niet doorhebt hoe fucking ongepast dit is zeg.

2 likes

Ja we waren elkaar aan het googelen en toen kwam hij het tegen. En ik vind dat ook niet erg natuurlijk want ik heb dat interview gewoon gedaan maar ik hoef daar nu echt niet meer inhoudelijk op in te gaan… gelukkig zien we elkaar niet zo vaak en ik kan hem op slack gewoon negeren, hahaha

1 like

Ik heb de laatste weken ineens steeds zin in ijs. Helemaal niet handig.

1 like

Whaha, ja dan zou ik face to face zeggen, oke, mag jij het afbetalen. Wat een ei.

3 likes

Hoezo is dat niet handig?

4 likes

Omdat ik eigenlijk iets beter op mijn eten wil letten. Ik zou het in theorie natuurlijk kunnen compenseren, maar het is nu vooral als “extra”.

4 likes

Vreet je een bak spinazie erbij. Probleem opgelost.

16 likes

Of spinazie-ijs maken :wink:

4 likes

Er zijn grenzen.

7 likes