Wat je even kwijt wil #68

Nee 1 maand! Had ik al opgezocht

Citaat Herinnering einddatum

Uw verhuurder moet u herinneren aan de einddatum van uw tijdelijke contract. Dit mag per brief, mail of een app-bericht. U moet deze herinnering 1 tot 3 maanden vóór de einddatum krijgen. Anders verandert uw tijdelijke contract automatisch in een vast huurcontract.

5 likes

Ga lopend naar de ijssalon of winkel :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Gaat het nu weer? :kissing_heart:

2 likes

Ja, dankjewel, het trok weer weg en toen kreeg ik het koud (heb ik altijd) en toen heb ik nog een toetje gegeten. Nu lekker thuis. Dankjewel :two_hearts::two_hearts:

3 likes

Omg ik heb denk ik nog zo’n poppen op zolder. Via welke website heb je ze verkocht? Echt gek dat je daar nog zoveel geld voor kunt krijgen!

3 likes

Ik heb dagboekjes gevonden van mijn moeder waarin ze schrijft over mijn babytijd. Janken🥹

28 likes

Ooh ik doe dit nu al 6 jaar voor mijn zoontje. Hoop dat die het straks ook kan waarderen. Ook al is het een deel voor mijzelf want echt geheugen als een vergiet.

4 likes

Heb ze gewoon via marktplaats verkocht! Vinted zou ik vermijden want ik hoorde dat ze ze dan kopen, aangeven te willen retourneren als ze het ontvangen en dan een lege doos terugsturen. Laat je nog even weten of je hem daadwerkelijk gevonden hebt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Def Rhymz is overleden :open_mouth:

3 likes

Ik kreeg mijn manager te zien op toktok. De horror.

9 likes

Was het een gênante TikTok?

2 likes

Een robotstofzuiger in een supermarkt die open is, is ook vragen om problemen. Echt een dom idee.

9 likes

Een 50 jarige man die danst op een trend en flink met zijn kont zwaait vind ik wel gênant :joy:

14 likes

Ik zou echt dubbel liggen als ik ineens mijn manager voorbij zie komen op zoiets :joy:

9 likes

Kan me herinneren dat toen ik kind was en een dagje niet naar school ging, dat het zo stil op straat en overal was. Iedereen op werk en school. Was altijd wel een gek zicht, de straten en ov zo leeg. Maar nu als ik eens een keer dagje vrij van werk ben is het zooooo druk??? Midden op de dag en zo druk in de tram.

10 likes

Dit viel mij net ook op. Ik was vanochtend even op het strand rond 9 uur en het was echt best wel druk. Daarnet liep ik door de winkelstraat bij mij in de buurt en daar was het ook best druk en alle terrasjes vol. Had ik niet verwacht op een maandag.

2 likes

Jaa! En nog niet eens 10 jaar geleden was het buiten de spits ook heel rustig in de trein (amsterdam-den haag). Nu is het om 23 u ‘s avonds nog steeds best druk.

3 likes

Ja ik denk dan ook altijd wat DOEN al die mensen hier??? Moeten ze niet naar school of naar hun werk? Tot ik me realiseer dat ik daar zelf toch ook ben.

25 likes

Ik heb net mijn geboortedatum ingevuld op het twitteraccount van mijn werk maar ik was toen dat aangemaakt was nog geen 13 en dan wordt je account geblokt. Nu moet de beheerder van dat account, mijn hoofdredacteur van in de 40, toestemming vragen aan zijn ouders om dat account te behouden. Zooo genant wtf :joy:

8 likes

Maar heb je daan een verkeerde geboortedatum ingevuld? Ik snap er niks van hahah😅

1 like