Wat je even kwijt wil #68

Eet gewoon een keer lekker ijs

Die 200 kcal hoef je niet te compenseren

33 likes

Dit doet me eraan denken dat ik ooit in zo’n “bonnetjes” rubriek gestaan heb waarin je geïnterviewd wordt over je boodschappen. Zo hard gelachen om de comments op Facebook toen.

“Belachelijk om €2.95 te betalen voor 2 kilo aardappelen daar koop je bij de boer 5 kilo voor”

“Echt zo’n yup met dr honingtomaten :nauseated_face:”

23 likes

Ik ben nu even vet zenuwachtig over of ik in mijn huis mag blijven wonen. Vooral als ik berichtjes op insta zie van mensen die hun huis uit moeten wordt dat getriggerd. Mijn contract van 2 jaar loopt over iets minder dan 3 maanden af en ik hoop op verlengen voor onbepaalde tijd.
Morgen is dat wel weer over maar soms heb ik zo’n momentje.

5 likes

Er is een jaarlijks terugkerend evenement geweest vandaag en daardoor hebben de buren een tent en harde muziek op hun oprit. Ik ben het zoooo fucking beu :sob::sob:. Hopelijk stoppen ze snel maar eerdere ervaring heeft geleerd dat dit ijdele hoop is

3 likes

Het opzegtermijn van verhuurders is volgens mij per wet drie maanden, dus als je nu minder dan drie maanden te gaan hebt heb je nu al wettelijk gezien een onbepaald contract want ze zijn te laat met opzeggen

1 like

Volgens mij is het als je contract nog tijdelijk is 3 tot 1 maand voordat het tijdelijke contract verloopt en dus dan niet overgaat in onbepaalde tijd. Dat had ik iig zelf in mijn contract staan in dezelfde situatie en huurteam zei dat dat wel wettelijk klopte. Iig altijd even je contract laten nakijken als het je overkomt. Fingers crossed!

3 likes

Ik ging net uit eten en in het restaurant werd ik ineens duizelig misselijk warm en ik moest huilen. Zo fucking genant. Weet nog steeds niet wat er nou echt aan de hand was. Ik kon eerst ook totaal niet eten en dat terwijl ik echt een veelvraat ben

2 likes

Nee 1 maand! Had ik al opgezocht

Citaat Herinnering einddatum

Uw verhuurder moet u herinneren aan de einddatum van uw tijdelijke contract. Dit mag per brief, mail of een app-bericht. U moet deze herinnering 1 tot 3 maanden vóór de einddatum krijgen. Anders verandert uw tijdelijke contract automatisch in een vast huurcontract.

5 likes

Ga lopend naar de ijssalon of winkel :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Gaat het nu weer? :kissing_heart:

2 likes

Ja, dankjewel, het trok weer weg en toen kreeg ik het koud (heb ik altijd) en toen heb ik nog een toetje gegeten. Nu lekker thuis. Dankjewel :two_hearts::two_hearts:

3 likes

Omg ik heb denk ik nog zo’n poppen op zolder. Via welke website heb je ze verkocht? Echt gek dat je daar nog zoveel geld voor kunt krijgen!

3 likes

Ik heb dagboekjes gevonden van mijn moeder waarin ze schrijft over mijn babytijd. JankenđŸ„č

28 likes

Ooh ik doe dit nu al 6 jaar voor mijn zoontje. Hoop dat die het straks ook kan waarderen. Ook al is het een deel voor mijzelf want echt geheugen als een vergiet.

4 likes

Heb ze gewoon via marktplaats verkocht! Vinted zou ik vermijden want ik hoorde dat ze ze dan kopen, aangeven te willen retourneren als ze het ontvangen en dan een lege doos terugsturen. Laat je nog even weten of je hem daadwerkelijk gevonden hebt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Def Rhymz is overleden :open_mouth:

3 likes

Ik kreeg mijn manager te zien op toktok. De horror.

9 likes

Was het een gĂȘnante TikTok?

2 likes

Een robotstofzuiger in een supermarkt die open is, is ook vragen om problemen. Echt een dom idee.

9 likes

Een 50 jarige man die danst op een trend en flink met zijn kont zwaait vind ik wel gĂȘnant :joy:

14 likes