Huh aan zijn ouders? Of bedoel je die van jou?
Wel ongemakkelijk haha ![]()
Nee ik vulde mijn geboortedatum in in 1997, maar dat account is aangemaakt voor 2010. Dus dan zegt twitter: je was toen nog geen 13, dan zetten we je account on hold tot we kunnen bewijzen dat je toestemming van je ouders had om dit account aan te maken. En de officiele beheerder van het account is mijn hoofdredacteur, dus die moet nu alles bevestigen en foto ID kaart enzo opsturen, maar daar staat weer een andere geboortedatum op @Bal. Totale chaos dus
Jeeetje wat klote hahaha, dus eigenlijk had je 1980 in moeten vullen en dan was t prima geweest?
Hahaha ja ik denk het wel
Weet niet welke vloek er op ons rust, maar het is wel even klaar zo. Een paar weken geleden is mijn voordeur ingetrapt door een bezopen, agressieve man die kwaad was op zijn vriendin. Daarna heeft hij nog autoâs vernield. Gelukkig heeft iemand het gezien en is hij meteen opgepakt. Maar ik schrok mij dood toen ik midden in de nacht ineens een knal hoorde en ik de voordeur wagenwijd open zag staan. Ik was ook nog eens alleen thuis met onze dochter. Vorige week is er iemand achterop onze auto geknald, terwijl wij stil stonden voor het stoplicht. Heel gedoe was dat nog, want hij was niet de eigenaar van de auto, want die zat in het buitenland. Dit weekend is er in de nacht iemand met zijn pick-up tegen onze auto aangereden. En geen briefje of iets achter gelaten natuurlijk. Hij was aan het racen met een andere auto op het parkeerterrein voor de deur. Achterlicht stuk, kofferbak ingedeukt en beschadigingen
. Hopelijk brengt april meer geluk
.
Dankjewel! Ja echt heel naar was dat. âGelukkigâ hebben we nog een 2e binnendeur, en heeft een oud politieagent alles gezien en meteen de politie gebeld, ondanks dat die man hem ook nog had uitgescholden en bedreigd. Daardoor is hij wel meteen opgepakt en weet ik gelukkig ook dat het niet voor ons bedoeld was, maar mijn voordeur âtoevalligâ daar zat. Maar goed, wel heel gedoe met aangiftes en vernieling en 3 agenten om 02:00 sânachts in je woonkamer. Hoop vooral dat zijn vriendin oke is, want van wat ik hoorde klonk het voor haar ook niet heel bestâŠ
Ik zit te ontbijten in het hotel, er zit een man twee tafeltjes verder en ik hoor hem vanaf hier door zân neus ademen ![]()
gauw het eten naar binnen knallen voor ik hem wurg
Gadver de persoon naast me in de metro zit een fucking HEMA rookworst te eten. Echt die geur op dit tijdstip ![]()
Ik ga naar de paaslunch op mijn werk maar dat is met OV zo ver, maar ik moet wel want ik ben mijn rijbewijs kwijtgeraakt dus mag niet rijden
en nu kom ik te laat omdat met een kinderwagen blijkbaar alles 10 x zo lang duurt op een station
Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen, hebben ze nog iets met je klacht gedaan?
Kwijtgeraakt doordat de politie âm heeft afgepakt of fysiek verloren?
Fysiek verloren ![]()
![]()
Ik wacht helaas nog steeds op een reactie. Ze hebben mijn klacht doorgezet naar de juiste afdeling en ik moest al mijn bewijzen bewaren en ik zou van ze horen. Dus helaas nog geen nieuws!
Ik werk op kantoor bij een transportbedrijf en vaak met de feestdagen maakt de vrouw van een van onze chauffeurs iets voor op kantoor. Nu staat er een grote schaal met allemaal paaseitjes en een chocolade kip achter mij en ik blijf maar eten ![]()
Maar deze mensen zijn zo attent! Kregen met kerst ook allemaal een fles champagne uit Roemenië van hen.
Jaa wtf zoiets had ik laatst zelfs op mijn eigen twitter. Toen moest ik delen dat het account zelf al bijna 13 jaar oud was
Had toen trouwens alles opgelost met een kopie van mijn id kaart, wat ook echt niet chill is
Ik zag net een bord in de tuin dat baby Joeren geboren was. Is dit Jejoen 2.0?
In de buurt van Eindhoven toevallig? Ik ken ook een pasgeboren Joeren (meisje) en vind het zoân vreemde naam
Ja! Bedenk me nu ook pas dat het idd voor een meisje was. Allround opmerkelijk.
Ik heb honger, maar mijn Risotto is nog niet klaarâŠ
Die van mij duurde vanavond ook veel langer dan gehoopt. Elke keer weer denk ik met 20 minuten klaar te zijn. Not!
Maar hij was lekker jouwe ook?