Wat je even kwijt wil #68

Ik zou echt dubbel liggen als ik ineens mijn manager voorbij zie komen op zoiets :joy:

9 likes

Kan me herinneren dat toen ik kind was en een dagje niet naar school ging, dat het zo stil op straat en overal was. Iedereen op werk en school. Was altijd wel een gek zicht, de straten en ov zo leeg. Maar nu als ik eens een keer dagje vrij van werk ben is het zooooo druk??? Midden op de dag en zo druk in de tram.

10 likes

Dit viel mij net ook op. Ik was vanochtend even op het strand rond 9 uur en het was echt best wel druk. Daarnet liep ik door de winkelstraat bij mij in de buurt en daar was het ook best druk en alle terrasjes vol. Had ik niet verwacht op een maandag.

2 likes

Jaa! En nog niet eens 10 jaar geleden was het buiten de spits ook heel rustig in de trein (amsterdam-den haag). Nu is het om 23 u ‘s avonds nog steeds best druk.

3 likes

Ja ik denk dan ook altijd wat DOEN al die mensen hier??? Moeten ze niet naar school of naar hun werk? Tot ik me realiseer dat ik daar zelf toch ook ben.

25 likes

Ik heb net mijn geboortedatum ingevuld op het twitteraccount van mijn werk maar ik was toen dat aangemaakt was nog geen 13 en dan wordt je account geblokt. Nu moet de beheerder van dat account, mijn hoofdredacteur van in de 40, toestemming vragen aan zijn ouders om dat account te behouden. Zooo genant wtf :joy:

8 likes

Maar heb je daan een verkeerde geboortedatum ingevuld? Ik snap er niks van hahah😅

1 like

Huh aan zijn ouders? Of bedoel je die van jou?
Wel ongemakkelijk haha :joy:

1 like

Nee ik vulde mijn geboortedatum in in 1997, maar dat account is aangemaakt voor 2010. Dus dan zegt twitter: je was toen nog geen 13, dan zetten we je account on hold tot we kunnen bewijzen dat je toestemming van je ouders had om dit account aan te maken. En de officiele beheerder van het account is mijn hoofdredacteur, dus die moet nu alles bevestigen en foto ID kaart enzo opsturen, maar daar staat weer een andere geboortedatum op @Bal. Totale chaos dus

7 likes

Jeeetje wat klote hahaha, dus eigenlijk had je 1980 in moeten vullen en dan was t prima geweest?

5 likes

Hahaha ja ik denk het wel

4 likes

Weet niet welke vloek er op ons rust, maar het is wel even klaar zo. Een paar weken geleden is mijn voordeur ingetrapt door een bezopen, agressieve man die kwaad was op zijn vriendin. Daarna heeft hij nog auto’s vernield. Gelukkig heeft iemand het gezien en is hij meteen opgepakt. Maar ik schrok mij dood toen ik midden in de nacht ineens een knal hoorde en ik de voordeur wagenwijd open zag staan. Ik was ook nog eens alleen thuis met onze dochter. Vorige week is er iemand achterop onze auto geknald, terwijl wij stil stonden voor het stoplicht. Heel gedoe was dat nog, want hij was niet de eigenaar van de auto, want die zat in het buitenland. Dit weekend is er in de nacht iemand met zijn pick-up tegen onze auto aangereden. En geen briefje of iets achter gelaten natuurlijk. Hij was aan het racen met een andere auto op het parkeerterrein voor de deur. Achterlicht stuk, kofferbak ingedeukt en beschadigingen :smiling_face_with_tear:. Hopelijk brengt april meer geluk :sweat_smile:.

15 likes

Dankjewel! Ja echt heel naar was dat. “Gelukkig” hebben we nog een 2e binnendeur, en heeft een oud politieagent alles gezien en meteen de politie gebeld, ondanks dat die man hem ook nog had uitgescholden en bedreigd. Daardoor is hij wel meteen opgepakt en weet ik gelukkig ook dat het niet voor ons bedoeld was, maar mijn voordeur “toevallig” daar zat. Maar goed, wel heel gedoe met aangiftes en vernieling en 3 agenten om 02:00 s’nachts in je woonkamer. Hoop vooral dat zijn vriendin oke is, want van wat ik hoorde klonk het voor haar ook niet heel best

3 likes

Ik zit te ontbijten in het hotel, er zit een man twee tafeltjes verder en ik hoor hem vanaf hier door z’n neus ademen :sob::sob: gauw het eten naar binnen knallen voor ik hem wurg

11 likes

Gadver de persoon naast me in de metro zit een fucking HEMA rookworst te eten. Echt die geur op dit tijdstip :nauseated_face:

13 likes

Ik ga naar de paaslunch op mijn werk maar dat is met OV zo ver, maar ik moet wel want ik ben mijn rijbewijs kwijtgeraakt dus mag niet rijden :kissing: en nu kom ik te laat omdat met een kinderwagen blijkbaar alles 10 x zo lang duurt op een station

Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen, hebben ze nog iets met je klacht gedaan?

3 likes

Kwijtgeraakt doordat de politie ‘m heeft afgepakt of fysiek verloren?

3 likes

Fysiek verloren :sweat_smile::joy:

5 likes

Ik wacht helaas nog steeds op een reactie. Ze hebben mijn klacht doorgezet naar de juiste afdeling en ik moest al mijn bewijzen bewaren en ik zou van ze horen. Dus helaas nog geen nieuws!

2 likes