Wat je even kwijt wil #68

Ik werk op kantoor bij een transportbedrijf en vaak met de feestdagen maakt de vrouw van een van onze chauffeurs iets voor op kantoor. Nu staat er een grote schaal met allemaal paaseitjes en een chocolade kip achter mij en ik blijf maar eten :joy:

Maar deze mensen zijn zo attent! Kregen met kerst ook allemaal een fles champagne uit Roemeniƫ van hen.

21 likes

Jaa wtf zoiets had ik laatst zelfs op mijn eigen twitter. Toen moest ik delen dat het account zelf al bijna 13 jaar oud was :joy: Had toen trouwens alles opgelost met een kopie van mijn id kaart, wat ook echt niet chill is

1 like

Ik zag net een bord in de tuin dat baby Joeren geboren was. Is dit Jejoen 2.0?

11 likes

In de buurt van Eindhoven toevallig? Ik ken ook een pasgeboren Joeren (meisje) en vind het zo’n vreemde naam

6 likes

Ja! Bedenk me nu ook pas dat het idd voor een meisje was. Allround opmerkelijk.

3 likes

Ik heb honger, maar mijn Risotto is nog niet klaar…

1 like

Die van mij duurde vanavond ook veel langer dan gehoopt. Elke keer weer denk ik met 20 minuten klaar te zijn. Not!
Maar hij was lekker jouwe ook?

5 likes

Ja zeker lekker! Maar idd altijd langer dan je hoopt en denkt. :joy:

3 likes

Hier ook, wil ik het op tafel zetten zijn die korrels nog hard

3 likes

Ik ben twee weken geleden verhuisd om samen te gaan wonen met mijn vriend. Altijd in hetzelfde dorp gewoond en nu woon ik midden in het centrum van een stad (waar ik overigens ook op de middelbare school heb gezeten). Iedere keer als ik de stad in rijd en de skyline zie dan voelt het als thuiskomen, het is zo’n fijne stad om te wonen en ik voel me er al helemaal thuis :heart:

72 likes

Ik zou de huisarts vragen om andere medicatie. Er zijn een aantal middelen die erom bekend staan dat je er suf van wordt, maar van andere juist niet. Ik slik bijv desloratadine en daar word ik niet suf van!

6 likes

Ik slik het in de avond voor het slapen gaan. Overdag heb ik dan geen last van het suffe gevoel

2 likes

Gebruik je al dymista?

1 like

Dit doe ik inderdaad ook. Werkt top!

1 like

Je kan ook wennen aan de pillen als ze je vaker neemt. Ik slik al mn hele leven elke dag afwisselend levocetirizine en desloratadine en ik word er niet moe meer van. Vroeger kon ik er nog wel eens twee nemen als ik wel slaperig wilde zijn maar dat werkt eigenlijk ook niet meer.

5 likes

Oh wat vervelend dat je zoveel last hebt van bijwerkingen bij verschillende middelen. Ik gebruik ook nog wel eens alleen neusspray of oogdruppels (beide via huisarts) als ik niet meteen medicatie in wil nemen, maar die ken je dan vast ook al.

3 likes

Ze zijn vandaag het glas bij ons aan het vervangen aan de achterkant van het huis. Ze begonnen met drie man, en nu is er eentje ineens verdwenen :joy:
Ben benieuwd of die weer opduikt als het werk klaar is :joy::joy:

3 likes

Heb je fexofenadine tabletten al eens geprobeerd (verkrijgbaar bij de drogist)? Ik heb al talloze dingen geprobeerd via de HA maar ik had steeds hetzelfde probleem als jij. Vind het moeilijk om vast te stellen hoeveel het helpt tegen de hooikoortsklachten omdat mijn klachten per dag verschillen, maar ik heb tot nu toe geen last van fexofenadine.

3 likes

Over allergiemedicatie gesproken. Ik weiger door bijwerkingen om de neusspray te gebruiken en de pilletjes doen bij mij zo goed als niks. Vandaag grote schoonmaak thuis en heerlijk constant aan het niezen en snotteren :partying_face:

Maar heb je dan echt alle pillen die er zijn geprobeerd? Er zijn er zo ontzettend veel, en ik ben zonder echt doodziek. Zware hooikoorts komt er nog wel doorheen, maar echt veeeel minder.

Huisarts kan zoveel voor je doen op dit gebied en er zijn echt veel verschillende soorten.

5 likes