Wat je even kwijt wil #68

Poahhh ik was m’n telefoon verloren in het bos :frowning_with_open_mouth: maar heb m gevonden

17 likes

Ik heb vanmiddag voor het eerst alleen en zonder hulp een hanglamp aan het plafond opgehangen :partying_face: Ja dat is technisch gezien niet zo moeilijk, maar het was een enorm gepiel met schroefjes en kroonsteentjes en de hele tijd boven je macht tillen dus ik ben echt trots dat het gelukt is :sunglasses: (en hij hangt ook nog eens veel netter en mooier dan de lamp die er hing die door mijn vriend was opgehangen)

78 likes

Nog even over de fexofenadine, die van de drogist is 120mg, maar de 180 mg variant kan door de huisarts voorgeschreven worden. Merkte zelf ook nauwelijks verschil bij de lage dosering maar 180 werkt goed.

Ik heb vandaag goed nieuws gehad. Mijn werk wil me heel graag houden nadat m’n contract van 1,5 jaar afloopt. Ik ga iets minder uren maken en financieel blijf ik bijna hetzelfde houden als ik verdien met fulltime. Ze zijn blij met me, willen me in het zonnetje zetten en toch voel ik me down. Ik snap niet dat ik het gevoel heb dat ik wil huilen

56 likes

Ahhh dat is zulk fijn nieuws. Weet je al hoe het komt dat je je toch down voelt?

3 likes

Nog niet, ga ik checken! Wist niet dat er meerdere soorten waren, kreeg te horen dat ik de gewone overal vrij verkrijgbare pilletjes moest gebruiken. Ik heb huisstofmijtallergie en mijn eigen theorie was dat ik dan maar liever met de (relatief lichte) klachten rondloop, dan met vervelende bijwerkingen van de neusspray.

3 likes

Ongevraagde tip: Allegra hooikoortspilletjes zorgen ervoor dat ik helemaal niet meer moe of gaar ben!

1 like

Voor mij werkt het beste om de emotie dan gewoon even te voelen, zonder te willen begrijpen waar het vandaan komt of mezelf te veroordelen van ‘waarom voel je dit nu, je zou blij moeten zijn!!’. Niet alles is altijd te verklaren, en zo wel, dan kom je er misschien later wel achter waarom het zo voelt! :kissing_heart:

En supergoed van je werk! Fijn

9 likes

Gefeliciteeerd met het goede nieuws. En moet zeggen dat het helaas herkenbaar is, heb dit ook na bijv een diploma uitreiking gehad. Geen idee ook hoe het komt, want rationeel niet echt te verklaren maar wel vervelend. En inderdaad wat @crazyplantlady zegt, soms is eraan over geven het beste en hopelijk voel je je morgen weer blijer.

Where The Crawdads Sing laat mij echt ongecontroleerd janken.

3 likes

Film of boek? En wat raakte je zo

2 likes

Hooikoorts is stom maar in combinatie met zwangerschaps geralateerde klachten én kriebelhoest heb ik nu even moord neigingen

6 likes

Oh dat is een rotcombi! Sterkte :four_leaf_clover:

De zwangerschap was de enige periode dat ik geen hooikoorts had en ook heel veel dingen kon eten (normaal veel allergieën), dat gun ik iedereen

4 likes

Dankjewel voor je aanbod en ik wilde je inderdaad nog even een dm sturen, maar ik heb geen idee hoe dat moet… ik geloof dat je profiel is afgeschermd?

4 likes

Kan altijd door gewoon naar berichten te gaan ipv op iemands profielfoto te klikken

4 likes

Hahaha ja dit herken ik. Je bent je dan zo hyperbewust van jezelf en van je eigen huis

5 likes

Ik wist het al, maar echt bizar hoeveel het weer met je gemoedstoestand doet. Half uur geleden regende het echt veel, super druilerig en grijs grauw. Heel chagrijnig en een soort neerslachtigheid. Nu komt de zon door en ik merk gewoon helemaal in m’n lichaam dat ik me meteen anders voel. Echt, zon kom nou eens eindelijk door :tired_face: ben totaal niet van de hitte maar echt heeeeel erg van zon, zonnig en warmte.
Ik heb het idee dat we gewoon een half jaar lang regen meemaken, ongelofelijk

15 likes

Vandaag een heel gesprek gehad met mijn klas over verschillende geloven, ramadam, andere landen en talen en diversiteit. 2 woorden arabisch geleerd van mijn stilste leerling. 90 % van mijn school heeft een volledig Nederlandse achtergrond, dus voor veel kinderen is dit nieuw. Was echt waardevol

55 likes

Ik heb vorige week vliegtickets geboekt voor mijn zomervakantie en ben helemaal hyped! Het is al een aantal jaar geleden dat ik echt een weekje weg ben geweest. :pleading_face:
Als iemand nog nacho tips in Porto of Lissabon heeft hmu.

17 likes

Nacho’s in Lissabon haha? Wat specifiek

2 likes