Gefeliciteeerd met het goede nieuws. En moet zeggen dat het helaas herkenbaar is, heb dit ook na bijv een diploma uitreiking gehad. Geen idee ook hoe het komt, want rationeel niet echt te verklaren maar wel vervelend. En inderdaad wat @crazyplantlady zegt, soms is eraan over geven het beste en hopelijk voel je je morgen weer blijer.
Where The Crawdads Sing laat mij echt ongecontroleerd janken.
Film of boek? En wat raakte je zo
Hooikoorts is stom maar in combinatie met zwangerschaps geralateerde klachten én kriebelhoest heb ik nu even moord neigingen
Oh dat is een rotcombi! Sterkte ![]()
De zwangerschap was de enige periode dat ik geen hooikoorts had en ook heel veel dingen kon eten (normaal veel allergieën), dat gun ik iedereen
Dankjewel voor je aanbod en ik wilde je inderdaad nog even een dm sturen, maar ik heb geen idee hoe dat moet… ik geloof dat je profiel is afgeschermd?
Kan altijd door gewoon naar berichten te gaan ipv op iemands profielfoto te klikken
Hahaha ja dit herken ik. Je bent je dan zo hyperbewust van jezelf en van je eigen huis
Ik wist het al, maar echt bizar hoeveel het weer met je gemoedstoestand doet. Half uur geleden regende het echt veel, super druilerig en grijs grauw. Heel chagrijnig en een soort neerslachtigheid. Nu komt de zon door en ik merk gewoon helemaal in m’n lichaam dat ik me meteen anders voel. Echt, zon kom nou eens eindelijk door
ben totaal niet van de hitte maar echt heeeeel erg van zon, zonnig en warmte.
Ik heb het idee dat we gewoon een half jaar lang regen meemaken, ongelofelijk
Vandaag een heel gesprek gehad met mijn klas over verschillende geloven, ramadam, andere landen en talen en diversiteit. 2 woorden arabisch geleerd van mijn stilste leerling. 90 % van mijn school heeft een volledig Nederlandse achtergrond, dus voor veel kinderen is dit nieuw. Was echt waardevol
Ik heb vorige week vliegtickets geboekt voor mijn zomervakantie en ben helemaal hyped! Het is al een aantal jaar geleden dat ik echt een weekje weg ben geweest. ![]()
Als iemand nog nacho tips in Porto of Lissabon heeft hmu.
Nacho’s in Lissabon haha? Wat specifiek
Mijn huisarts stopt ermee en ik ben daar echt een beetje verdrietig door? Vind het zo’n fijn persoon en voelde me altijd serieus genomen en blah :’(
Ik ben zoooo blij en opgelucht. Ik kreeg gisteravond nav wat testen een telefoontje van de dierenarts met heel slecht nieuws waarbij m’n katje dagen/weken opgenomen zou moeten worden. Nu zijn we vanochtend op controle geweest en alle testen zijn goed dus we zijn weer samen thuis ![]()
![]()
![]()
Ik opende vandaag mijn monkkee (online dagboek) voor het eerst in 9 maanden omdat ik gefrustreerd iets kwijt wilde, en in mijn laatste post van 26 juni 2023 stond letterlijk precies hetzelfde.
Iets om aan te werken
Ik heb net oprecht een heel lekker luchtje bij de hema gekocht zonder eerst te ruiken en daar kan ik dan zo blij van worden hahaha
Ik heb een wandplank besteld en ik ging er gewoon vanuit dat het zou passen. Maar het past helemaal niet. Hij is mega groot en moet ergens tussen hangen. Het is ook niet in me opgekomen om te meten ![]()
unsuccessful adulting
Ja ik zag een leuke, niet zo’n hele simpele maar eigenlijk twee wandplanken speels boven elkaar. Nouja goed. Ik zag het plaatje, vond hem leuk en heb gewoon besteld ervan uitgaand dat het wel zou passen
.
Ahh mijn conducteur geeft om het station een motivational speech. Superlief