Oh en zojuist sprak hij wat gasten aan die luid muziek draaiden in de trein. Eindbaasje.
Waar is het van? Wil dit oprecht misschien in mijn slaapkamer
Het merk is Gesjt en ik heb hem besteld via westwing!
Ik vind hem ook heel leuk dus ga hem misschien in het zwart bestellen voor in de woonkamer. Deze was voor in de babykamer dus daarvoor moet ik wel nog verder opzoek
Ik wilde kijken of ik met mn gezin tussen kerst en oud & nieuw even een luxe weekendje amsterdam kon doen. Wtf, deze prijzen!
28 duizend daar koop je bijna een vakantiehuis voor toch ![]()
Waarom die knipoog?
Maar jeetje wat een belachelijke prijzen!
Het was een grapje? Tenminste ik ken ze niet voor dat geld
Oh ik wist niet dat een knipoog grapje betekende! Vandaar dat ik het even vroeg.
Haha ik doe echt mijn best op de smiley etiquette hier maar het valt niet mee soms ![]()
Ik heb vorige week een self tan serum gekregen en dat gaat opzich áltijd fout bij mij omdat ik een oempaloempa word. Maar goed mn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen dus net op mn gezicht gekwakt en toen raakte ik in paniek en heb ik mn dagcreme er nog overheen aangebracht maar kan nu al niet wachten op het vreselijke resultaat morgen ![]()
Haha jezus ik heb dat tweede hotel opgezocht en de gemiddelde prijs is normaal tussen de 400 - 600 per nacht, maar vanaf november ineens 10.000. Willen ze dan zelf vakantie.
Huh maar van die eerste kon je het verwachten toch ![]()
Ik heb denk ik sinds 3 jaar last van hooikoorts maar niet echt erge klachten. Bij mij is het vooral dat ik traanogen krijg, en dat is zo vervelend. Dus gisteren heb ik bij de kruidvat oogdruppels gekocht speciaal voor hooikoorts, maar ook gewone, tegen drogen ogen. En ik weet het niet meer, ik blijf maar traanogen hebben. Echt ontzettend irritant.
Hahah true!
Ik ben zo mega moe…
Ik ook maar kan echt nog niet slapen. Ben net maar gaan stofzuigen ![]()
Natuurlijk echt erg die gijzeling in Ede maar ik keek net het nieuws en deze is weer zo accuraat ![]()
Sorry echt misschien hele domme humor maar heb echt een zwak voor pietervalley
Ik wou dat ik dat ik dit kon/had ![]()
Wow het breakup season is in mijn omgeving echt intens aanwezig. Zijn nu al 4 stellen die dichtbij me staan uit elkaar.
Haha ik heb net gedweild en geschilderd. Maar lig nu in bed mer een serie dus ga over een half uur wel slapen hoor😂