Past bij de nacho’s in Barcelona @Oprah dus ik snap het
Mijn huisarts stopt ermee en ik ben daar echt een beetje verdrietig door? Vind het zo’n fijn persoon en voelde me altijd serieus genomen en blah :’(
Ik ben zoooo blij en opgelucht. Ik kreeg gisteravond nav wat testen een telefoontje van de dierenarts met heel slecht nieuws waarbij m’n katje dagen/weken opgenomen zou moeten worden. Nu zijn we vanochtend op controle geweest en alle testen zijn goed dus we zijn weer samen thuis
Ik opende vandaag mijn monkkee (online dagboek) voor het eerst in 9 maanden omdat ik gefrustreerd iets kwijt wilde, en in mijn laatste post van 26 juni 2023 stond letterlijk precies hetzelfde.
Iets om aan te werken
Ik heb net oprecht een heel lekker luchtje bij de hema gekocht zonder eerst te ruiken en daar kan ik dan zo blij van worden hahaha
Ik heb een wandplank besteld en ik ging er gewoon vanuit dat het zou passen. Maar het past helemaal niet. Hij is mega groot en moet ergens tussen hangen. Het is ook niet in me opgekomen om te meten
unsuccessful adulting
Ja ik zag een leuke, niet zo’n hele simpele maar eigenlijk twee wandplanken speels boven elkaar. Nouja goed. Ik zag het plaatje, vond hem leuk en heb gewoon besteld ervan uitgaand dat het wel zou passen .
Ahh mijn conducteur geeft om het station een motivational speech. Superlief
Oh en zojuist sprak hij wat gasten aan die luid muziek draaiden in de trein. Eindbaasje.
Waar is het van? Wil dit oprecht misschien in mijn slaapkamer
Het merk is Gesjt en ik heb hem besteld via westwing!
Ik vind hem ook heel leuk dus ga hem misschien in het zwart bestellen voor in de woonkamer. Deze was voor in de babykamer dus daarvoor moet ik wel nog verder opzoek
Ik wilde kijken of ik met mn gezin tussen kerst en oud & nieuw even een luxe weekendje amsterdam kon doen. Wtf, deze prijzen!
28 duizend daar koop je bijna een vakantiehuis voor toch
Waarom die knipoog?
Maar jeetje wat een belachelijke prijzen!
Het was een grapje? Tenminste ik ken ze niet voor dat geld
Oh ik wist niet dat een knipoog grapje betekende! Vandaar dat ik het even vroeg.
Haha ik doe echt mijn best op de smiley etiquette hier maar het valt niet mee soms
Ik heb vorige week een self tan serum gekregen en dat gaat opzich áltijd fout bij mij omdat ik een oempaloempa word. Maar goed mn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen dus net op mn gezicht gekwakt en toen raakte ik in paniek en heb ik mn dagcreme er nog overheen aangebracht maar kan nu al niet wachten op het vreselijke resultaat morgen
Haha jezus ik heb dat tweede hotel opgezocht en de gemiddelde prijs is normaal tussen de 400 - 600 per nacht, maar vanaf november ineens 10.000. Willen ze dan zelf vakantie.
Huh maar van die eerste kon je het verwachten toch