Wat je even kwijt wil #68

Ik heb denk ik sinds 3 jaar last van hooikoorts maar niet echt erge klachten. Bij mij is het vooral dat ik traanogen krijg, en dat is zo vervelend. Dus gisteren heb ik bij de kruidvat oogdruppels gekocht speciaal voor hooikoorts, maar ook gewone, tegen drogen ogen. En ik weet het niet meer, ik blijf maar traanogen hebben. Echt ontzettend irritant.

3 likes

Hahah true!

1 like

Ik ben zo mega moe…

3 likes

Ik ook maar kan echt nog niet slapen. Ben net maar gaan stofzuigen :joy:

3 likes

Natuurlijk echt erg die gijzeling in Ede maar ik keek net het nieuws en deze is weer zo accuraat :joy:

Sorry echt misschien hele domme humor maar heb echt een zwak voor pietervalley

27 likes

Ik wou dat ik dat ik dit kon/had :sweat_smile:

2 likes

Wow het breakup season is in mijn omgeving echt intens aanwezig. Zijn nu al 4 stellen die dichtbij me staan uit elkaar.

3 likes

Haha ik heb net gedweild en geschilderd. Maar lig nu in bed mer een serie dus ga over een half uur wel slapen hoor😂

1 like

Vannacht klok vooruit, heb totaal gemist dat het dit weekend gebeurt

7 likes

Ojaaaa

5 likes

Ik oooook. Komt denk ik door Pasen, dan verwacht je het niet ofzo?

5 likes

Normaal ook niet maar kreeg nog bezoek

1 like

Normaal gesproken ben ik niet echt een Beyoncé fan. Maar ik vind haar duet met Miley Cyrus echt tof. Ze hebben zulke verschillende stemkleuren en toch werken die stemmen zo mooi samen

5 likes

Omg kan iemand dit in Nederland doen?!?! Dit is geweldig!

4 likes

Onze gemeente heeft weer hekken geplaatst om de broedende zwanen in de buurt. Vorig jaar had een paar wel 9 kleintjes :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik ben lichtelijk brak en moet zo naar familie toe :cry: ben benieuwd hoe ik dit ga overleven

Zeg gewoon dat je ziek bent… tenzij ze dan naar jou komen :stuck_out_tongue:

4 likes

Nee, vind ik niet fair! Ga nog even liggen en dan die kant op.

1 like

Wanneer schaffen ze nou die kut zomertijd af

24 likes

Ik hoop nooit :heart: Echt genieten die langere avonden.

34 likes