Ik kocht 5 witte-chocolade donutholes bij de ah en maar 3/5 waren gevuld met witte choco
Ik heb als toetje matcha mascarpone potjes gemaakt maar pff zo’n zin in zoet dat ik bijna die hele bak nu al op heb. Al misselijk voordat ik ga avondeten.
Wtf dat vind ik wel een brief waard
Er waren vroeger toch blokkers met een grote speelgoed afdeling? Kan me nog 2 herinneren die een heel etage vol hadden. Of was het een andere winkel…
Ja klopt
Ik kan mij dit ook herinneren inderdaad. Een bovenverdieping met speelgoed en veel tuinmeubelen.
Je had ook de ‘Giraffe’, een budgetwinkel van Blokker. Die hadden ook een hele verdieping met speelgoed.
Ben gister kletsnat geregdnd en nu stinken mijn tas en jas nog steeds naar natte hond
Vannacht voor het eerst in 1.5 week weer eens in ruk doorgeslapen van 23 tot 7.30 ipv pas na 12en in slaap kunnen vallen en dan nog paar keer wakker worden. Voel me helemaal herboren
Die van mij heeft dat nog steeds
Omg de Randstadrail heeft eindelijk geen vieze stoffen stoelen meer 🥹
Ik heb er nogal een handje van om uitroeptekens te gebruiken in werkmails en probeer dat echt te minderen. Heb ik net per ongeluk een werkmail verstuurd met:
Vriendelijke groeten,
Hiphopopotamus!
Alsof ik mijn eigen hypeman ben.
Ik vind dat wel gezellig staan als ik het nu zo lees.
Ik heb een opgezwollen (misschien ontstoken) knobbel in mijn borst en het doet echt fucking pijn bij iedere beweging. Heel irri.
Dit had ik laatst ook. Gelukkig ging het weer weg na een maand ofzo. Echt heel irritant.
Ik heb zo’n erge crush op een collega, maar kan er verder niks mee, echt irritant. Hoop dat het snel overwaait, iemand tips?
Misschien probeer je dit al maar: die persoon een ‘echt’ persoon maken
Weet niet of je dit hebt, maar met zo’n crush voelt het vaak alsof iemand helemaal geweldig / perfect is terwijl die persoon ook gewoon een ‘echt’ mens is
Ik kom niet goed uit mijn woorden maar hoop dat het overkomt!
Ik heb net lekkere chocoladebroodjes gemaakt pff eentje met matcha en de ander met pistache en ook gewoon een paar normale. Goede brunch
Ik ben in een ontzettende puberale recalcitrante bui de laatste tijd. Ik vind het echt zo oneerlijk dat ik volwassen ben maar nog steeds (of eigenlijk meer dan ooit) een bedtijd heb omdat ik anders s ochtends niet op tijd op kan staan. Dus ik ga in protest lekker later naar bed. Om me vervolgens zo kut te voelen s ochtends en er toch uit te moeten. Ik vind het echt niet eerlijk.
Ja, zoals dat hij ook stinkscheten laat, niks in het huishouden doet en niet kan koken bijvoorbeeld!