Wat je even kwijt wil #68

Eigenlijk ben ik toe aan een stok voor langere stukken lopen en dat vind ik best kut maar nu heb ik gezien dat ze er ook in het roze zijn en dat is dan wel weer vet

22 likes

Een oud-klasgenootje en ik zijn elkaar gaan volgen op Insta en nu komen we er achter dat we bij elkaar om de hoek wonen! We gaan binnenkort even afspreken om bij te kletsen. Vind het wel leuk om weer een beetje nieuwe contacten op te doen!

67 likes

Hier is een term voor, Revenge Bedtime Procrastination. Door erover te lezen en beter te begrijpen waar het vandaan komt, ben ik er mee kunnen stoppen (als je dat wilt dan). Voor mij was dit vooral een probleem toen ik ook nog elke dag 3 uur in het ov zat om op werk te komen.

8 likes

Ik heb ook veel reistijd (net geen 3, maar komt in de buurt) en dat zou idd best wel eens mee kunnen spelen. Ik ga me inlezen. Bedankt!

1 like

wie was dan georganiseerd in satc?

1 like

haar liefdesleven was chaos

1 like

Vandaag precies 6 jaar kankervrij :blush:

(Verder heb ik een zware rotdag, maar wel taart)

224 likes

Dat is zeker een feestje waard!

Over feestje gesproken. Ik vier vanavond mijn verjaardag, maar elke keer vraag ik me af waarom ik het in godsnaam doe. Wat een werk en ik vind het juist allemaal enorm ongemakkelijk.

11 likes

Die ongemakkelijke window als je een feestje geeft met starttijd 20:00 en iedereen te laat is en je dus geeen idee hebt wanneer je de eerste mensen kan verwachten en dus maar beetje awkward door je huis heen loopt :smiling_face_with_tear:

51 likes

Ik kan via de vakbond een buddy krijgen en ik heb net een mail gestuurd naar een leuke vrouw. Echt spannend, want zij moet mij ook leuk vinden, hahaha. Net een soort date

6 likes

Wat houdt dat in dan?

3 likes

3 gesprekken van een uur met iemand die ook werkt als journalist :relaxed:

4 likes

Oh wat leuk!

1 like

Ja ik vraag me ook altijd af waarom de metro dit heeft, omdat het warmer is?

1 like

Ik ben net met collega’s gaan eten bij een Indiaas restaurant en het eten was zoooo lekker en het was ook zoooo gezellig :smiling_face_with_three_hearts: en een collega betaalde ook nog eens! Voel me helemaal :sparkles:blessed :sparkles:met zo’n collega’s, al gaan 2 ervan binnen een paar maanden wel weg maar ok, mag ik nog niet aan denken.

15 likes

Deze lidl meisjes kunnen op de venus smooth en zijn maar fractie van de prijs van de ‘echte’ mesjes :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Dit doet me denken aan die Estrid mesjes die hier een tijdje een hype waren, maar er was ook een budget variant van die eigenlijk net zo goed was. Weet iemand nog welke dat was?

1 like

Ja klopt, maar die Etos mesjes vond ik zelf helemaal niet fijn (snel bot, veel irritatie)!
Hoe dan ook nooit de hoofsprijs betalen voor mesjes :hugs:

1 like

Zag ze vandaag alweer voorbij komen bij Noor en Monica haha.

1 like

En AH

6 likes