Wat je even kwijt wil #68

Oké maar hoe is het afgelopen, is de hond weer terug bij het baasje of hebben jullie nu een hond?

@Musa zo vervelend, zoiets kan echt mijn dag verpesten. Maar dat is zo zonde. Snap ook niet of ze er echt iets mee willen bereiken of dat het puur machtsvertoon oid is?

5 likes

M’n vriend heeft een mandje voor hem gemaakt in ons appartement met een bakje water erbij, daarnaast een bericht op Facebook pagina’s gezet. Vervolgens toch gaan slapen en in de ochtend de dierenambulance gebeld om de chip uit te lezen. Gegevens stonden niet goed geregistreerd maar net op het moment dat ze de hond mee wilden nemen kwam er een reactie op Facebook. Eigenaar was best wel overstuur maar wel heel erg blij dat we ons over hem ontfermd hadden. Ik woon midden in het centrum dus het was niet veilig geweest om hem los te laten lopen.

37 likes

Ik hoorde net vanuit de tuin “pap?” Vader antwoord “ja” . Die zoon zegt “ik keek net op twitter” en voordat hij z’n zin kon afmaken was het antwoord “Nee”. Zo droog :laughing:

16 likes

Echt idioot :angry::angry::angry: zo balen dat je je nu niet veilig genoeg voelde om gewoon boodschappen te doen. Niet normaal gewoon.

1 like

Ik heb voor het eerst de filter uit mijn wasmachine gehaald (wat een kut klusje) alleen nu durf ik mijn machine niet meer aan te zetten, want misschien heb ik het wel niet goed genoeg aangedraaid en ik straks mijn hele studio nat. Kun je een soort schoonmaak anxiety hebben?? :rofl:

3 likes

Ja ik was dus vooral bang dat als hij me die winkel binnen zag gaan daar buiten weer zo staan wachten ofzo. Dus dacht zsm de metro in en naar huis. Heb op het perron nog de hele tijd staan kijken of ik hem aan zag komen, maar gelukkig niet.

2 likes

Ik moet volgensmij echt een lot gaan kopen =’) Ik heb 2 kaartjes gewonnen voor mijn lievelingsfestival! En ik had mee gedaan aan een actie voor een reis naar Japan. Dat heb ik niet gewonnen, maar wel 250 euro tegoed aan een vakantie gewonnen. Al denk ik dat ik die niet ga gebruiken want de reizen op die site zijn duur.

25 likes

Die voor Japan had ik ook gewonnen! Maar idd een dure site

3 likes

Onverwacht een nachtdienst werken
En niet voor kunnen slapen…. :grimacing:

Wish me luck

3 likes

Is dat niet het idee? Dat mensen het gevoel hebben dat ze een prijs gewonnen hebben, maar de organisatie gewoon superdure reizen aanbiedt die mensen dan weer kopen.

30 likes

Holy moly

4 likes

O my. Hier zou mijn kat voor vluchten :joy:

4 likes

maar dit kan ik niet serieus nemen, zo’n spin. like, calm your tits. overdrijf niet zo.

13 likes

Echt nachtmerrie materiaal. Die poten zijn ook veel te lang :smiling_face_with_tear:
Doet me ook denken aan die nieuwe film, Sting

1 like

Ik ben sowieso niet bang voor spinnen maar deze kun je toch zo op schoot zetten net een hamster

6 likes

Deze ziet eruit alsof hij met gemak 10 hamsters en je kat opeet. Nee bedankt.
Ze zijn ook nog super snel toch? 1 keer knipperen en ze zijn 20 meter verder.

2 likes

Haha dan toch maar aan de riem :sweat_smile:

4 likes

Onze buurvrouw heeft eind vorig jaar een beroerte gehad, ons contact waren altijd stoepgesprekjes.
We zijn toen in december bij haar op bezoek geweest in het revalidatiecentrum.
Nu stond ze gisteren op de stoep, ze had het er met haar zus over gehad dat ze beter contact wil en af en toe koffie drinken. “Maar, zei haar zus, dan moet jij zelf de eerste zijn en niet wachten tot wij langs komen.”
Dus gezellig een bakkie gedaan, en vandaag geholpen met wat telefoonproblemen.

Stoer van haar! En ook logisch met wat ze heeft meegemaakt dat een goede buur beter is dan een verre vriend.

147 likes

Ahh wat lief dit! En ook knap inderdaad. :blush:

5 likes

Nee nee nee nee nee nee

3 likes