Wat je even kwijt wil #68

Mijn vriend en schoonvader zijn aan het klussen en ik zou ook wel komen helpen maar ik weet even niet zo goed wat ik kan doen en heb eigenlijk ook geen zin om iets te doen dus nu ben ik “de vensterbank aan het schoonmaken”. Eigenlijk zit ik gewoon in het zonnetje thee te drinken en als een van hen naar beneden komt doe ik net alsof het heel veel werk is.

44 likes

Ik vraag mij ook af hoe zo’n spin binnenkomt? Gewoon aanbellen ofzo?

29 likes

Nee, trapt gewoon een raampje in

23 likes

Hahaha, ja maar dit vroeg ik me ook af. Omfg die lange poten ook, ik zou huilend het kantoor uitrennen en nooit daar een stap meer binnen willen zetten. Ewl krijg helemaal rillingen over m’n rug.

3 likes

Mijn kat valt wel eens in slaap op de bankleuning en dan slaapt ze zoo diep en soms rolt en valt ze er wel eens vanaf terwijl ze slaapt :weary:🥹 zoo zielig om te zien maar ook wel schattig

10 likes

Mijn hele woonkamer kleurt roze van de zonsondergang :smiling_face_with_three_hearts: zo heerlijk dat de lente er is

Haha @pastelzwart great minds think alike

7 likes

Zo waanzinnig he? Wij hebben ook zulk prachtig uitzicht thuis dus ik tipte mijn vriend die binnen zat te lezen, krijg ik terug: ‘ik heb wel vaker een mooie lucht gezien’

5 likes

Hier stonden ook allemaal mensen buiten te kijken en foto’s te maken haha, was ook wel heel erg mooi! Komt dat door het saharazand?

Zei de mijne ook al :joy:

2 likes

Hahah bij ons precies andersom. Vriend: zo mooi, ik: tja saharazand.

2 likes

Haha ik heb dit net ook een paar keer gezegd. Zo fijn de lente

Omg ik ben niet bang voor spinnen en pak ze met gemak op om ze te verplaatsen maar hier word ik gewoon onpasselijk van! Alsof dit gephotoshopt is, uitvergroot :hot_face:

2 likes

Ik weet niet hoe groot jij denkt dat hamsters zijn, dit is eerder een soort konijn.

2 likes

Er is vanavond iemand overleden op mijn werk, had de radio aangezet op de kamer van die bewoner. Was de hele avond wel passende muziek. Alleen toen de begrafenisondernemer kwam en we op de kamer bezig waren kwam ‘gods plan’ van drake :sob:

21 likes

Ja zo keek het ook wel uit maar konijnen willen vaak niet op schoot en ik hou van hamsters :grin:

6 likes

De verhuizing is zo soepel gegaan dat ik nu al bij mijn vriend inwoon ipv in mei :blush:.
Daarnaast ben ik al wel 3x van outfit gewisseld omdat ik niet goed weet wat ik aan moet trekken met dit weer.

13 likes

Ja dat sowieso! Het zijn ook inderdaad allemaal vrij dure reizen en je moet het dan voor een betaalde datum besteden. Daarom ga ik het ook juist niet doen. Anders ben ik alsnog vrij veel geld kwijt aan iets dat ik niet eens van plan was.

2 likes

Ik vind het op de fiets nogal koud momenteel

2 likes

Ik heb t bloedheet

11 likes

Ik heb een vriend die nooit op vakantie of naar een museum oid wil want als hij bezienswaardigheden ergens wil zien kan hij het wel googelen.

1 like