Beetje laat, maar dit is wel een beetje mijn heldin, ik zou volledig in paniek zijn.
Mijn vriend is fanatiek fietser, en omdat ik dat nog nooit eerder had gedaan leek het me leuk om een rondje samen te plannen. Ik heb mijn zusjeās mountain bike geleend (ik heb zelf geen fiets en had überhaupt al drie jaar niet eens op een fiets gezeten, de laatste keer was in Denemarken om boodschappen te doen, enzo) en heb een langzame tocht uitgezocht om op slakkentempo te doen. Alleen⦠in totaal was het meer dan 50 km, met een hoogteverschil van meer dan 400 m en de weg was extreem onregelmatig. Achteraf een bƩƩtje overmoedig van mij om niet stil te staan bij het feit dat ik ook toen ik in Nederland woonde zelden meer dan 2 km fietste.
Ik voel me nu echt zo:
Ik kon vannacht heel slecht in slaap komen en toen ik eenmaal sliep droomde ik dat ik heel slecht in slaap kon komen. Zo slecht dat ik met mijn hoofd op een deurknop ging liggen want dat werkte goed.
Ik voel me zo sip vandaag. Ben blij als de dag weer voorbij is en ik mān bed weer in kan.
Ik ga met mijn vrijwilligerswerk (mensen met een beperking) naar de efteling en we staan nog in de hal van de woning en ik ben nu al moe wat een drama
Ik heb lekker zonder jas gefietst, heerlijk
Werd wakker met een opgezwollen bovenlip. Jammer dat duckface niet meer in de mode is š«
Ik zit nu in een Zwitsers treintje richting het zuiden, eerste klas, en er komt iemand bestellingen opnemen. Swiss life, ik dig het wel
Dankzij dat heerlijke weekend heb ik mān grasmat project afgekregen. Wat een genot.
Voor iemand die nog nooit een plant levend heeft gehouden.
Nu natuurlijk dagelijks kijken of er al wat groeit
Mān ādit wordt niksā-vader is ineens ook zān gras aan het fixen. Lekker dagelijks fotoās sturen van onze lelijke grasmat naar elkaar
Mijne doet dat in bed die moet altijd per se aan de kant waar ik lig op de rand ipv op de hele lege andere helft, en dan rolt hij er ook wel eens vanaf terwijl hij slaapt, of als ik hem aan het aaien ben en hij zich dan zo prinsheerijk net te ver uitrekt. Maar hij mist ook wel eens de vensterbank als hij op zijn kussen dat daar ligt wil springen, dus hij is sowieso niet de meest handige of gracieuze kat
Maar echt. Ik had een familielid die in Zwitserland in het ziekenhuis lag. Daar kreeg hij elke dag een menukaart waar hij zijn maaltijden uit kon kiezen, inclusief bijpassende wijn, en het was nog echt lekker ook.
Geniet ervan!
Wel heel lief van je! Hoop dat het inmiddels wat beter gaat
Mijn oogleden beginnen echt te hangen, heb daar super veel overtollig vel zitten. Im not ready voor dit soort dingen, ik ben nog maar 32
Heb je er fysiek ook last van? Ik heb er vorig jaar wat aan laten doen (op mān 32e ) en heb dit vergoed gekregen uit de basisverzekering.
Nee, maar dat is denk ik kwestie van tijd want mijn moeder heeft het ook moeten laten doen omdat het niet meer te doen was. Viel de ingreep heel erg tegen? Lees allemaal horrorverhalen
Is een wenkbrauwlift met Botox wellicht een soort van tussenoplossing? Mijn vriend heeft ook overhangende oogleden, en hij heeft een aantal keer een wenkbrauwlift gehad. Het is niet een wereld van verschil, maar hij voelde minder zwaarte en het was allemaal gewoon wat rustiger zeg maar.
Oh echt? Ik lees allemaal verhalen dat je daarvoor echt minder zicht moet hebben enz
Als je zonsverduistering op Google intypt krijg je er ook eentje op je beeld te zien!