Wat je even kwijt wil #68

En @August;
Ik had weliswaar wat minder zicht maar niet zoals die horrorplaatjes. Bij mij bleek een onderliggende spier de oorzaak. Maar dat was bij de intake nog niet duidelijk. Als de verzekering alleen op de foto’s was afgegaan, had ik het niet vergoed gekregen, dus zou het sowieso laten checken bij de chirurg.

Opzich valt de ingreep mee, maar was het bij mij wel een hel :sweat_smile:. Bij mijn rechteroog kwam erg veel bloed vrij wat vervolgens in mijn oog liep en bloed in je oog is echt… zo naar. Een van de assistentes moest toen halsoverkop naar de apotheek in het ziekenhuis lopen om verdovende zalf met antibiotica te halen. En ik raakte zo langzamerhand helemaal in paniek. En ik ben echt geen pieperd :sweat_smile:. Kwam die kamer ook uit en moest eerst gaan zitten, want ging zo wat van m’n stokje. Vriendin heeft me op de bank geplempt en daar heb ik 2 dagen gelegen. Maar de napijn en dergelijk is prima te doen. Dus ik denk dat ik gewoon een pech geval ben geweest.

1 like

Ja klopt! @August geen horrorverhalen hoor

3 likes

Hoe ziet een deep deeeep clean eruit? Ik wil mijn badkamer ook deep cleanen (en denk dat ik dat al wel doe?) maar het klinkt fascinerend

1 like

Oke voor mij is een deep deep clean letterlijk met een klein borsteltje elke hoek en kier doen. Ook in die naden rondom de kraan en wasbak. Dat kleine zwarte plugje dat je in de wasbak hebt om het water erin te houden ook helemaal schrobben. De tegels met twee verschillende producten schoonmaken (allesreiniger en daarna bleek en daarna water). Met een doekje met bleek tussen die rubberen dingen van de ingang van de wasmachine (deze laatste vind ik echt een goede tip, deed ik nooit maar kwam echt prut uit). En verder de standaard dingen zoals gewoon schrobben, wasmachine en droger schoonmaken, putje schoonmaken, etc.

Misschien voor anderen standaard routine maar voor het eerst dat ik dat waterstopperdingetje schoonmaakte oeps.

7 likes

:scream: Ik zou echt nooit bleek in de wasmachine gebruiken. Straks zijn er vlekken op je kleding. De rubbers schoonmaken, akkoord, maar je kan dat net zo goed met iets milder doen.

13 likes

Jaa kan inderdaad ook, ik had het van een bepaald filmpje gezien dat dat wel goed werkte. En daarna wel op trommelreiniger stand gezet dus als het goed is daarna geen bleekresten meer! Maar thanks voor de tip.

1 like

Ja in die cleaning filmpjes wordt altijd extreem veel aggressief product gebruikt. Zal wel werken maar is gewoon niet nodig en ongezond. Maar soit, jouw keuze natuurlijk. :grinning:

15 likes

Nee thanks voor het advies hoor! Ik ben ook maar een (b)leek in schoonmaken.
Sws niet slecht om eens te kijken naar natuurlijkere producten.

9 likes

Gewoon daarna spoelen zonder kleding oid. Ik doe wel eens witte kleding met bleek in de wasmachine. Daarna zet ik hem 1 of 2 keer aan zonder kleding en nog nooit vlekken gehad!

6 likes

Haha ik heb vandaag nog voor de spiegel gestaan terwijl ik mijn oogleden omhoog aan het duwen was :sweat_smile: gaat ook niet lang duren voor ik er last van krijg denk ik

1 like

Ik gebruik gewoon een sopje voor die rubbers en werkt net zo goed

Wow mega erge onweer opeens

7 likes

Ik speel op een festival in zwitserland en had vanavond een diner, ik dacht eerst met mensen van mijn label die ik ken, maar kennelijk was ik beland op een diner met de ceo en allemaal bobo’s rondom het festival. Met twaalf jaar oude witte wijnen en extreem veel pretentieuze small talk over dure hotels en ik kon er totaal niet over meepraten, voelde me echt in een andere wereld beland haha. Ik heb me geëxcuseerd ben vroegtijdig weggevlucht en lig nu lekker in mijn hotelbedje. Tabee

48 likes

Ik ga morgen weer aan het werk na mijn vakantie en ik heb nu al geen zin.

Ik doe heel erg straight forward administratief werk en dat is allemaal lekker overzichtelijk, ookal ligt er vaak wel veel (tijds)druk op.

Maar in mijn vakantie ben ik juist wat creatiever bezig geweest en heb ik weer wat inspiratie opgedaan en dan voelt die overgang naar mijn ‘saaie’ werk weer zo hard. Ugh.

13 likes

Ik kan echt zo slecht spullen weg doen. Heb echt zoveel dozen met boeken, dvd’s, oude schoenen, verkleedspullen, kleding etc. Ergens denk ik dan ja het staat niet in de weg, maar eerlijk gezegd doe ik er ook niks mee en m’n vriend irriteert zich wel aan al die dozen met spullen waar we niks mee doen.

Heb voor die spullen destijds ooit ook best wat geld voor betaald bij elkaar opgeteld dus het voelt dan toch als geld weggooien. En wat nou als ik spijt krijg omdat ik die dvd’s toch nog een keer wilde bekijken of die schoenen nog een keer aan of net die verkleedkleding nodig heb. Of misschien heb ik in een groter huis ooit wel een boekenkast waar mn boeken in passen. Vind het zo zonde om weg te doen eigenlijk, maar eerlijk is eerlijk ik heb de meeste dozen al drie jaar niet aangeraakt.

11 likes

Ik denk dat ik oprecht nog nooit zo grondig heb schoongemaakt :grimacing:

12 likes

I feel you

3 likes

Om even hierop terug te komen: de magic heeft niet gewerkt deze keer :frowning:

2 likes

Oh nee:( waarom heeft het niet gewerkt?

2 likes

Ik moet echt aan een bepaalde opdracht werken die ik voor donderdag of vrijdag deels af moet hebben. Lukt me maar niet om me er toe te zetten, mijn huis daarentegen is wel weer lekker schoon en opgeruimd. :disguised_face:

1 like