Wat je even kwijt wil #68

Ja en dit geldt ook als je fiscaal partners wordt binnen een jaar, dat is ook opletten geblazen. Echt hallo, dat eerste deel van het jaar was ik gewoon nog arm dus hoezo moet ik dat terugbetalen :raising_hand_woman:

1 like

Ik heb dus heel veel stress van dingen en dan ben ik nooit op mijn scherpst. Had zin om leuke plantjes te kopen bij het tuincentrum. Heb niet mega veel gekocht maar wel voor ongeveer 50 euro en ik ben gewoon vergeten mijn spullen van de band weer in te laden en ben zonder mijn plantjes naar huis gereden😩 Morgen maar weer terug👍

Ohja en denkt de Intratuin écht dat ik naaktslakken ga KOKEN?

9 likes

Als je ze toch gaat vangen gooi ze gewoon in de bosjes ofzo, wtf is dit

14 likes

Of gewoon, zoals een van mn favo forummers, ze door midden knippen

8 likes

Dat staat ook in het stuk :stuck_out_tongue:

4 likes

Teveel tekst :joy:

1 like

Wow that escalated quickly haha. Want levend koken is natuurlijk een veel diervriendelijker alternatief dan oplossen in zoutzuur :joy: Ik zie ook al helemaal voor me dat je die slakken dan in je tuin gaat lopen vangen en ze in je koelkast gaat leggen? Dat slaat de plank dan toch wel een beetje mis denk ik? haha

8 likes

Ik droomde vannacht dat ik ruzie had met @Vuile_bitch en dat ze gemene dingen over mij verspreide en ik toen niet meer durfde te forummen.

4 likes

Ah gatver dat deed mijn voormalige schoonvader: alle slakken in een emmer, super veel zout erop en vervolgens uitkiepen in de gft bak :nauseated_face:

5 likes

Dat is gelukkig niet meer zo sinds 2 jaar!! Was inderdaad enorm krom.

3 likes

Ik wilde een schuifdeur uit en een bejaarde man wilde naar binnen dus ik wilde wachten aan de zijkant zodat hij naar binnen kon. Zegt hij ‘dames en rechts gaan voor zowel in het verkeer als in de politiek’

11 likes

Dus ik lees gisteren over slakken en hoe je die van je hortensia’s kan weren. Krijg ik nu deze nailart op TikTok. :sweat_smile::face_vomiting:

24 likes

Ik doe met een onderzoek mee (vrijwillig lol), maar nu moet ik 8 vragenlijsten per dag invullen en ook nog twee bijeenkomsten, waar ben ik aan begonnen :joy:

2 likes

Ik wil dit :heart_eyes:

4 likes

hahahaha omg sorry voor je droomversie van mij :sob: ik vraag me wel af wat deze droom heeft veroorzaakt

3 likes

Misschien gewoon door je naam :stuck_out_tongue:

7 likes

Oh fantastisch! :star_struck:

Ja dit waarschijnlijk @Vuile_bitch
Ik heb best wel vaak hele vage dromen en denk dat jou naam gewoon is blijven hangen hahaha

2 likes

Mag hopen dat ze het wel snailart noemen ipv nailart anders vind ik het een gemiste kans

61 likes

Wat schattig😍

3 likes