Hij heeft me niet naar rechts geswipet! (bizar, ik weet het)
Beginnen bij de dvdās? De films/series zijn van te streamen.
Ik was een doos aan het uitzoeken en had deze op schoot gezet. Haal ik hem net weg, zit er zoān grote dode huisspin op mān broek geplet
Wat een manier om te gaan ook. Ik zie de krantenkoppen al voor me.
Nou klem zitten is niet hetgeen waar ik het meest bang voor zou zijn met een dixie, eerder een bak stront die je over je heen kan krijgen
Zou het wel een mooi verhaal vinden, dat ze dan op je uitvaart nog even stilstaan bij āt noodlottige ongeval en mensen er nog even om moeten gniffelen omdat het zo absurd is.
Ik moet (voor de zoveelste keer bij dit vak) een herkansing maken deze week en het is erg belangrijk dat ik het haal, maar de druk verlamt me helemaal ofzo en kan me daardoor er niet eens toe zetten het boek open te doenā¦
Ik voel me zo dubbel. Na een ontzettende rotperiode start ik binnen enkele weken met revalidatie. En ondanks dat ik blij ben dat het geregel etc eindelijk rond is en 't gaat gebeuren en er soort van naar uitkijk, zie ik er anderzijds erg tegenop. Ook omdat het intern is, eindje van huis (dus eventjes bezoek ontvangen zit er ws niet in) en je je ws non-stop patiƫnt gaat voelen (dat vind ik normaal al lastig met vrijwel dagelijks medische afspraken, laat staan lange tijd heel de dag door). En wetende dat het heel intens gaat worden. Ben er even wat gespannen om
+1
Precies dit. Gelukkig alleen naar mijn vriend.
Ik heb dit een aantal jaar geleden ook eens per ongeluk gedaan, midden in de nacht toen ik in een kroeg stond. Daarna mān telefoon weggestopt en een uur niet naar omgekeken. Was een heeel lang uur voor mijn ouders Echt heel stom en snap nu nog steeds niet hoe dat kon gebeuren.
Het blijkt niet binnen enkele weken maar dagen te zijn! Ben vanochtend gebeld dat ik plots toch eerder, a.s. maandag, kan beginnen. Argh spannend, echt even schakelen dit! Dit weekend jarig dus begin mān nieuwe levensjaar goed
Ik gebruik nu een dikke 2 maanden een wimperserum maar nu raken mijn wimpers mijn zonnebrillenglazen aan. Echt vervelend dat ik nu op zoek moet naar een nieuwe bril waarbij dat niet is.
Welke gebruik je?
Nanolash!
Thanks! Wellicht kan ik die zielige van mij een beetje wat meer lengte geven
Ik was net even een rondje wandelen en normaal ben ik dan met mijn hond die niets leuk vind dus dan praat ik met niemand⦠En nu kwam ik maar niet van een buurvrouw af. Heb zelfs de binnenkant van haar huis gezien. Terwijl ze steeds sneren deed naar ons type woning. Gelukkig belde mijn man me want met mijn gebrek aan assertiviteit was ik daar waarschijnlijk nog een uur gebleven
De volgende keer na 10 min vragen of je even naar de wc mag, de hele pot onderschijten en een uur later naar huis gaan. Ze zal je nooit meer uitnodigen.
Ik ben al een poosje aan het schrijven over de combinatie van autistisch zijn en ultralopen en lijkt erop dat een platform interesse heeft de blog(s) te delen. Ik schijt nu al duizend kleuren
Wat vet! Als je het wilt delen zou ik ze wel willen lezen