Lol ik voel me zo een belg, ik heb een half uur vastgezeten op rotterdam CS omdat ik een ticket van antwerpen had en het poortje niet open wou gaan met die QR code. Voelde me zo kneuterig haha.
Dat is hoe jaren lang de bak in gaat op reis! Ik blijf liever saai burgerlijk.
Yessss in oktober weer naar dubaiii
Ik moest de kat van mijn vriend insuline spuiten rond 6:30 en ik dacht ‘oooh ga daarna gewoon nog even slapen, want slapen is leven en heb ik nooit moeite mee’. Maar nu ben ik klaarwakker terwijl ik eigenlijk pas rond 8u hoefde op te staan voor werk en vanavond wordt het laat dus extra slaap was fijn geweest. Sad, very sad
Ik kan ook niet meer goed uitslapen??? In het weekend om 08:30 opstaan is stom:(
Ze zijn vandaag begonnen aan onze aanbouw en ik heb hier al zo lang ZO’N ZIN IN kan niet wachten tot het af is
Ik mag nog niet in members only zw/k, dus dan maar hier: vandaag ben ik voorbij het termijn dat mijn eerste (veel te vroeg) werd geboren en ben ik dus langer zwanger dan ik ooit ben geweest. Voelt toch een beetje als een overwinning, dus feest!!
Bijzonder gevoel he? Opeens is alles weer onbekend terrein Ik hoop dat je kleintje nog lekker lang blijft zitten 🫶
I’M BACKKK. Het echte wildkamperen is het uiteindelijk niet geworden, mede omdat ik door kreeg dat je dan ook je auto niet in de buurt had en ik was daar niet op voorbereid. Ik had m’n auto gewoon netjes ingepakt met een tas met kleren, een tas met campingspulletjes, een tas met opladers etc, maar niet echt een grote tas met ‘‘overlevings’’ spullen. Echt wildkamperen is verboden maar kun je wel omzeilen (las ik) door echt in de openlucht te slapen en te zeggen dat je aan het recreëren bent. Tevens heb ik begrepen dat er eigenlijk geen echte wetten voor bestaan, iig in Duitsland. Ook zijn er een aantal plekken aangewezen waar je zou kunnen ‘‘wildkamperen’’ in het zwarte woud. Al moet je zo’n plek dan weer wel reserveren? https://trekking-schwarzwald.de/ is daar bijvoorbeeld ééntje van.
En omdat ik maar alleen ging, zijn het dus last minute campings geweest met google maps op de plek waar ik was geëindigd met m’n uitstapje. Ook had ik dit dus nog nooit zo gedaan en heb ik Oostenrijk niet gehaald De dingen die ik had genoteerd om te willen gaan doen waren iets te vol geplanned en het zwarte woud was allemaal toch iets groter / meer rijden dan verwacht. Maar ik ben zeker een ervaring rijker. Nu met de voetjes omhoog wat die hebben het echt te voortduren gehad. M’n uithoudingsvermogen ook trouwens.
Maar sorry geen echte goede tips dus
Met je pinpas inchecken en meteen weer uitchecken als je het poortje uit bent.
Ik doe dit met mn ov kaart als ik het Deutschland tickets gebruik. Die is in mijn woonplaats geldig in de trein naar Duitsland, maar om het station in te komen moet ik eerst door die poortjes.
Mijn melding bolletje is opeens lichtblauw
Ja dat had ik geprobeerd maar het lukte niet ofzo? Was echt vaag.
Ik had vandaag ook problemen met fietsen haha echt een ramptrip dit
Ik ben kei hard jankend uit de bios gelopen wat echt super kut was… Ik was met een vriendin naar It Ends With Us en ik ging er heen omdat zij enorm fan is van het boek en ik wilde haar dit cadeau doen
Maar ik heb zelf niets met het boek noch weet ik waar het over gaat omdat het mij niet uitmaakte, maar het onderwerp bracht me echt zo erg terug en voelde van alles wat ik (gelukkig) lang niet heb gevoeld. Maar bij één scene barste ik zo intens in huilen uit … alsof ik weer heel de situatie opnieuw beleefde ook al is het inmiddels 5 jr geleden.
Enfin, weg gelopen, film niet afgekeken en zij was natuurlijk ook overstuur Wel fijn geknuffeld en gepraat er over maar voel me toch rot.
Was je niet gewaarschuwd voor die film? Vervelend dat je een herbeleving had. Gelukkig had je een lieve vriendin in je buurt. Gaat het wel weer een beetje?
Nee beetje dom dit van mezelf hoor, als je naar een film gaat lees je toch ook in waar je heen gaat haha… Maar het gaat gelukkig goed, het was even dat ik in het moment kwam dat het intens was, kostte wel wat energie en meteen enorme hoofdpijn dus duik ook eerder dan normaal mijn bed in.
Ik luisterde toevallig vandaag een podcastaflevering (culturele baggage, meest recente aflevering) waarin benoemd werd dat het eigenlijk best raar is dat er geen triggerwarning bij deze film zit en dat je het in de trailer ook helemaal niet ziet en het dus eigenlijk een gewone romcom/feel good lijkt. Dus ik begrijp dat je je rot voelt, maar dat ligt echt niet aan jouw voorbereiding maar aan het gebrek van deze film.
Niet dom van je, soms overvallen herbelevingen je gewoon. Ook als je iets al lang verwerkt denkt te hebben.
Fijn dat jullie het er wel samen over hebben kunnen praten. 🫶🏽
Helemaal niet dom. Uit de trailers van die film zou je ook verwachten dat je naar gezellige romcom gaat.
Ga maar vroeg naar bed en morgen weer een dag