Wat je even kwijt wil #69

Hier ook team elk uur voorbij zien komen vannacht! Zou het aan de stand van de maan liggen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Liam EN Noel hintten allebei op een Oasis reünie :dizzy_face: ik moet daar echt heen als het zo is

12 likes

Dit doen ze volgens mij zo vaak, maar ik help hopen dat het waar is want ik wil dit toch echt nog eens live meemaken!

3 likes

Ik geloof er niet in en heb toch om 3 uur vannacht opgezocht wat de maanstand was, omdat ik gesloopt was na het weekend, maar klaarwakker in bed lag. Hij zit op 49,5% trouwens. :first_quarter_moon:

7 likes

Niet op deze manier, ze hebben allebei iets geplaatst dat er morgen meer nieuws komt

2 likes

Ik heb vannacht op de HAP gezeten omdat ik zoveel pijn had van mn verrekte galstenen :smiling_face_with_tear: wat een hel

5 likes

Hij zal zo wel in m’n DM verschijnen. :smirk:

1 like

Ik weiger hoop te krijgen maar toch…

3 likes

Hier nog iemand die slecht heeft geslapen vannacht :yawning_face:

Ik ben 3(!) pasjes verloren vandaag op twee verschillende momenten én ik kreeg 6 kipnuggets terwijl ik er 9 bestelde/betaalde :smiling_face_with_tear::money_with_wings:

3 likes

Ik blijf het bizar vinden dat ik, sinds we een vaatwasser en elektrische kookplaat hebben, binnen een kwartier klaar ben met het opruimen en schoonmaken van de keuken. Al die tijd die overblijft, magisch!

13 likes

Krabsalade? Ben je gehackt? Wat is dit nou?

7 likes

Of kondigen ze ruzie nummer 1000 aan?

1 like

Ik dacht dat ik minstens 43° koorts had, gelukkig niet wakker geworden dit keer (en gewoon 36.3 helaas, wel werken)

1 like

Er is een vrouw in de tram die precies lijkt op martha van baby reindeer en nu rare gesprekken houdt met een random man wtf hahaha

6 likes

Psssst, douglas heeft 25% korting op alles tot middernacht.
Zo maar even een mandje vullen :sunglasses:

8 likes

Zomer 2025 is het zover! Verschillende steden in het VK, tickets zaterdag te koop. :upside_down_face: :biggrin:

8 likes

Ik ben gister ongesteld geworden en ik had de hele middag enorme ‘reguliere’ krampen, maar dat is nu overgegaan naar kont krampen :cry: Dus ik zit nu op kantoor en iedere paar minuten schiet de kramp erin en kan ik niet normaal zitten. Ik lig tegen het einde van de ochtend echt op de grond

6 likes

Ziekmelden en lekker naar je bed!

10 likes

Omg dat is zo erg :sob: sterkte

3 likes