Wat je even kwijt wil #69

Kwam gister mijn map met Flippo’s van vroeger weer tegen.
Die zijn ook alweer bijna 30 jaar oud.

16 likes

Was het het waard?

4 likes

Sorry maar dit komt heftig bij me binnen. Vanwege het vivaboomer-gehalte :sob:

5 likes

Tsja, we worden allemaal een dagje ouder :joy:
De map met Pokemon kaarten lag er ook naast :joy:

5 likes

Oh ik kan me die geur nog heeelemaal voor me halen. Dat ze in die vettige plasticjes zaten onder de chipskruimels

15 likes

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Volgens mij zit daar inmiddels voor beide best nog wel geld in

3 likes

Een dagje ouder… QED nou moet je echt kappen hoor :rofl:

1 like

Ik kwam een beetje laat mijn nest uit (surprise, surprise) en het deeg moet nu voor de laatste keer rijzen, dus ik ben nog wel even bezig haha :joy: naja hopelijk vanmiddag een lekker broodje

3 likes

Ja volgens mij ook. Sommige Pokemon kaarten gaan voor best veel weg. Flippo’s weet ik niet. Vast een euro of €5 per stuk.

3 likes

Deze zon en blauwe lucht :heart::heart::heart:

5 likes

Nou hier issie alweer weg :sob:

Het was een halve ochtend droog na 3,5 dag non-stop regen maar inmiddels regent het weer.

Nou de herfst is begonnen hoor. Ik heb vanochtend al vijf keer een statische schok gekregen.

2 likes

Wil zo graag m’n voortuintje laten renoveren maar heb het budget/mankracht er niet voor. :sweat:

Baal ik van

4 likes

Hoe is je voortuin nu?

2 likes

Veel grind (wit/grijs) omheind door een nog jonge beukenhaag. In de midden 2 boompjes op stam waarvan 1 dood.

1 like

Ah ja grind is wel lastig om iets anders mee te doen zonder dat het gelijk veel werk is maar opzich wel goed voor het doorlaten van water. Je zou wat grote potten kunnen kopen en daar dit najaar bollen in kunnen stoppen. Dan heb je komend voorjaar al wat meer kleur in je tuin en bij de Lidl hebben ze vaak bollen voor een goede prijs. En dan als de bollen klaar zijn met bloeien wat mooie zomer bloeiers erin.

3 likes

Je zou eens kunnen kijken of je gemeente een subsidie regeling heeft voor het vergroenen van je tuin. En misschien zijn er ook ruinambassadeurs die mee kunnen denken over het inrichten van zo’n tuin en kunnen mee kijken wat mogelijk is met je budget. Het probleem vna mankracht is dan nog niet opgelost maar misschien is daar dan ook wel wat in mogelijk/zijn er kleine dingen die je wel kunt doen die je nu niet ziet.

2 likes

Ik ben nu m’n voortuin aan het doen en tegels wippen en zand scheppen valt me alles mee. Maar net alle planten en aarde besteld en dat was wel duur :smiling_face_with_tear:

2 likes