Soms zoooooo lekker ja
Haha jawel maar gewoon skeer met van die kleffe witte bolletjes
Mijn vriend heeft mij aangestoken en nu ben ik snotverkouden! Dat wordt een rustige vrije dag morgen
Wij hebben afgezegd, 't wordt snachts echt mega koud. Volgend weekend wordt het beter maar dan kunnen we eigenlijk niet.
Ja ik heb het geluk dat we op een camping staan vlakbij m’n vaders huis, dus als het echt niet gaat dan slapen we gewoon daar. Ik weet echt niet wat ik allemaal moet meenemen, ik kan ook niet bij m’n dikke dikke slaapzak dus heb nu een kleintje, een kruik en twee dekentjes. Hoop echt dat het genoeg is
Heb last van menstruatiekrampen, heel erg behoefte aan vakantie (nog 2 weken) en werk morgen vanuit huis. Een recept voor een productieve dag
Isolatiematje zou ik je echt aanraden. Scheelt zoveel!
Pfff ik heb de afgelopen weken weer zo veel nachtmerries over mijn vriend dat hij vreemd gaat . Nu ben ik weer klaar wakker en echt sad.
Ben zoooo verkouden dat ik niks ruik/proef
Ik voel je. Ben mijn smaak/geur al een week kwijt
Ik moet zo met mijn ex op pad en heb daar zo geen zin in. Maar goed, alles voor de kinderen
Knap ! Succes, wat gaan jullie doen ?
Gelukkig zijn de kinderen er als goede afleiding.
Heerlijk, ik hou zo van zonnig herfstweer, dat je met een trui naar buiten kunt, geen jas nodig.
Beterschap
Jij ook! Hopelijk voor ons allebei snel weer terug
Ik ben nu al bijna 15 maanden niet meer ongesteld en wat is dat fijn. Wat moeten mannen toch een fijn leven hebben zonder dat gedoe.
Het stelde niet zoveel voor, maar moesten naar consultatiebureau met de jongsten. Maar de houding die hij dan aanneemt vind ik zo naar en merk dan gelijk de oude patronen op en wil daar het liefst zo ver mogelijk van weg blijven.
Dat snap ik. Je schiet er snel weer in. Gewoon negeren en door ademen, niet op de kast laten jagen is mijn tactiek. Gelukkig zit het er weer op !
Ik mag voor werk een week naar Griekenland, allemaal leuke dingen doen en alles wordt betaald. Ik ben heeeelemaal excited ik krijg ook 100 euro per dag voor eten en drinken, daar kan ik heel veel halloumi van eten
Dit klinkt echt als een droom, geniet ervan