Wat je even kwijt wil #69

Lief van je! Thanks.

5 likes

Neem bij het stofzuigen gelijk ook ff de plinten mee.

2 likes

omg mn grootste stressor van afgelopen weken heeft zichzelf vandaag opgelost :star_struck::star_struck::star_struck: heerlijk, zelf nergens proactief iets aan doen vanuit uitstelgedrag en dat het zich dan tóch oplost

beste momentjes in t leven

54 likes

Dit is echt mijn moeders levensmotto: de meeste problemen lossen zich vanzelf op. Ik ben echt een stresskip die zich overal druk om maakt maar irritant genoeg is het vaak nog waar ook.

8 likes

Mijn droom

4 likes

Ik ga vandaag een matchende tattoo met mijn man laten zetten om te vieren dat we bijna 20 jaar samen zijn :grinning: zin in!

50 likes

Ik werk nog 2 weken tot m’n verlof en heb zo geen zin meer. Beetje jammer dat ik wel nog zaken moet afronden en overdragen

1 like

I feel you, hier precies hetzelfde. Ik heb de 26e mijn laatste klus maar mijn hele brein en lichaam zijn al in hibernate mode.

1 like

dit is het motto van mezelf en een collega.
Ofwel lost het probleem zichtzelf op ofwel ontploft het in je gezicht.

1 like

Standaard maar een EHBO kitje naast je voordeur zetten

3 likes

Laat het alsjeblieft morgen niet regenen. Want morgenochtend staakt het ov en ik moet wel fietsen :cry:

2 likes

Wel veel karmapunten gescoord dan afgelopen tijd!

3 likes

Ik ben niet @wiewatwaar maar ik ben thank god morgen in Limburg toevallig :joy:

3 likes

De Aldi had weer eens een populaire aanbieding en veel te weinig aanbod. Chaos was het. Ik had nog een artikel kunnen bemachtigen maar toen ging een boze vrouw helemaal los op me bij de kassa :upside_down_face:

1 like

Maar wat dan?

5 likes

Oh een dupe van de Dyson airwrap!

2 likes

Haha ik was er voor naar België gereden om
De kansen te spreiden. Er ging een wereld voor me open moet ik toegeven, ik vond het allemaal erg bijzonder!

Maar wat fijn dat je hem hebt!

Er lagen er bij jou dus niet veel dan? Of was het gewoon zo druk?

4 likes

Ik was om 2 over… niets meer. 2 anderen aldis in de stad afgereden maar ook geen succes :frowning:

1 like

Waarom werd ze boos dan? Je had neem ik aan het artikel eerlijk uit het schap gepakt?

2 likes

Ja ik vond het ook bijzonder haha. Er waren hier 4 artikelen en er stonden ongeveer 10 mensen voor de deur. In België geen succes dus?

@Croky ze was al boos aan het roepen naar de medewerkers vanwege de kleine voorraad en toen bij de kassa ging ze los op mij want zij stond eerder voor de deur en degenen die nu wel beet hadden (oa ik dus) waren er later. Dat was ook zuur voor haar, maar we gingen met het hele groepje naar binnen en niemand wist waar ze lagen dus iedereen liep maar ergens heen. Wij gingen toevallig links van de rekken waar ze lagen en een aantal mensen (waaronder zij) ging rechts. Ik snapte haar frustratie wel maar het was wel even een vervelend moment.

4 likes