Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: First world problems
Ik was vandaag bij mijn ouders en zag daar het kerkblaadje liggen. De kerk waar ik ook in ben opgegroeid, ondertussen al een tijd uitgeschreven. Op de voorpagina van het blaadje stond een stuk van een predikant over waarom hij de Micha-verklaring tegen extreemrechts niet heeft ondertekend. Wat een walgelijk stuk was dat, ik ben er nog steeds echt boos en verdrietig over. Doen alsof je vragen stelt waarop geen makkelijk antwoord is, maar die vragen zo insinuerend stellen. Iedereen ziet toch dat het systeem hier vastloopt? Hebben vluchtelingen geen taak in eigen land te volbrengen? Bah bah bah. Dit is één van de grootste kerken hier, ik heb nog verschillende vrienden in die kerk. Maar dat dit daar op deze manier verkondigd wordt. Ik ben er misselijk van. Ik ben absoluut geen tegenstander van het christelijk geloof, maar wel van deze uitleg ervan. Dan begrijp je het gewoon echt niet.
nee, helaas.
Klinkt letterlijk als waar ik vandaan kwam op Tenerife.
Werd net aangeklopt, stond ze weer met een bordje
Geen idee wat het is want ze spreekt geen Nederlands maar het is wel lekker. Ik weet alleen niet hoe ik hier nou verder op moet reageren, als ik elke week eten krijg moet ik toch wat gaan teruggeven ofzo? Denk niet dat ik ze kan verblijden met hutspot of iets anders uit de Nederlandse keuken
Een pak stroopwafels?
Ziet er idd super lekker uit!
Lijkt op Fellah Köftesi, zo lekker! Is ze Turks? Dit wordt gemaakt van bulgur als 't goed is.
Oh ja dat is het denk ik inderdaad, thanks! Superlekker. Weet niet zeker of ze Turks zijn maar denk het wel op basis van hun naam. De hele familie zat aan tafel naar me te zwaaien, zo cute
Ik denk niet dat je per se iets terug hoeft te geven of dat ze dat verwachten, maar als er een gerecht is wat je graag en goed kunt maken, why not? Kunnen ze vast waarderen.
Na twee weken vrij moet ik morgen weer aan het werk. En ondanks dat ik mijn werk hartstikke leuk vind heb ik er zo geen zin in.
Misschien als je een keer iets bakt (cake, koekjes, bananenbrood, pepernoten) ofzo kun je wat langsbrengen? Zo lief van de buren!
Morgen eerste werkdag nieuwe baan.
Ene kant leuk maar andere kant altijd weer zo spannend. Van de week ook gelijk een teamuitje haha
Het is volgens mij gebruikelijk om een bord niet leeg terug te geven, maar je hoeft je er niet helemaal druk voor te maken, je kan er ook koekjes uit de winkel of fruit of chocolaatjes of iets anders wat je toevallig gemaakt hebt op doen.
Als je geen zin hebt om te koken of bakken zou ik een keer een bosje bloemen doen, kunnen de meeste mensen wel waarderen denk ik en dan voelt ze zich ook welkom in de buurt.
Ik heb ineens grijze haren bij mijn slaap wat is dit nou ik ben een jonge godin
Ik ga morgen op mijn eerste solovakantie incl vliegen en vind het spannend maar kijk er ook echt naar uit lekker in het zwembad liggen en op een bedje in de zon en alleen maar doen waar ik zin in heb. Ohja en lekker eten
Oeeeh waar ga je heen?
Ja ik ook en in bepaald licht lijkt dat niet grijs maar kaal??