Wat je even kwijt wil #69

Ja het gekke is dus dat ik ze nergens IN heb gevonden. Ik las dat ze ook aan kunnen komen vliegen en heb geen hordeur, dus ik vermoed bijna dat ze zo binnen zijn gekomen :sweat_smile: Ik heb ze ooit vroeger wel eens in een bus Chai-poeder gehad, 2x zelfs, maar daar kwamen ze niet uit goddank. Dus dat heb ik gewoon weggegooid en toen was het klaar. Ik zie ze hier vooral op het plafond dus ben bang dat ze daar eitjes hebben gelegd :smiling_face_with_tear: Ik ga sowieso nog vallen halen ook want ik ben straks een tijdje niet huis, wie weet wat ik dan aantref :fearful:

2 likes

Ik wou dat er een ‘Find my OV chipkaart’ functie was want kan dat ding nergens vinden :sob: er is gelukkig geen gebruik van gemaakt, dus hij moet ergens in huis zijn. Denk ik.

3 likes

Haha gvd eindelijk een keer dat de kinderen precies tegelijk slapen op vakantie dus wij met prosecco in de jacuzzi gaan zitten. Begint het eerst keihard te regenen en vervolgens wordt m’n man in z’n bil gestoken door een wesp :+1:t3: m’n karmapunten zullen zeker wel weer in de min staan.

24 likes

Ik dacht net weer een meelmottenlarf te zien en ik snapte maar niet waarom hij niet van de tegel kwam maar het bleek een koffievlek :melting_face: :melting_face:

4 likes

Ik heb sinds m’n bloeddruk gedoe (witte jassen bloeddruk bij medische keuring voor werk) van een paar maanden geleden een soort hyperfixatie op m’n bloeddruk en hartslag gekregen. En de afgelopen twee weken was ik bijna volledig alleen waardoor ik mezelf nogal gek gemaakt had.

En nu was ik dus net bij de huisarts omdat ik mezelf had overtuigd dat ik waarschijnlijk toch medicijnen nodig zou hebben omdat het anders mis gaat. En de huisarts heeft dus 15 minuten lang mij gerust gesteld en allerlei dingen uitgelegd en gemeten. En ik blijk dus niet eens in de buurt te komen van een meting waarbij ze overwegen om medicatie te gaan voorschrijven. En nu kan ik het weer helemaal loslaten :sweat_smile:

Ik heb echt lang over m’n vorige huisartsen zitten zeuren, maar ik ben zo blij met de huisartsen waar ik nu zit. Echt zulke fijne artsen!!!

35 likes

Er zou vandaag iemand komen kijken naar het dak, omdat daar tussen 2 daklagen heel veel water zit. Ik zou vandaag gebeld worden hoe laat ze zouden komen. Inmiddels is het 17uur geweest en heb ik niks gehoord. Zelf ook nog meerdere keren gebeld, maar geen gehoor. Zo onbeschoft.

Oh nee dat is echt wel lang idd. Sorry, dan is het extra vervelend en snap dat het niet fijn voelt.

3 likes

Na 3 kwartier in de keuken te hebben gestaan om risotte te maken. Is het eindelijk klaar: veel te heet om te eten haha. Heb nu honger :sweat_smile: heb het nu maar ff in de koelkast gezet hoor

1 like

Blij als de week er weer op zit. Ik heb vanmorgen mijn team en directeur een fijn weekend gewenst nadat ons overleg was afgelopen. We zien elkaar nog de hele week
Ik had het niet eens door tot een collega me erop aansprak :smile:

15 likes

Misschien klinkt het gek maar je zou even een kaartje kunnen sturen of misschien iets lekkers langsbrengen. Ik ben zelf geen huisarts maar ik denk dat het in een tijd van hoge werkdruk en veel ‘mondige’ patienten echt wordt gewaardeerd om eens een gemeend ‘dankjewel’ te horen. Ook als ze ‘gewoon hun werk doen’ :).

5 likes

Ja is wel een goede inderdaad! Ik heb het sowieso al wel uitgesproken aan het einde dat ik het echt heel fijn vond dat hij mijn stress heeft weg kunnen nemen en dat het echt mega fijn is dat hij daar de tijd voor heeft genomen en het serieus nam en me niet meteen wegstuurde.

2 likes

Wanneer had je het door? Bij ons doe je het in een luikje en dan per boek gaat de luik dicht en verdwijnt het op de band.

1 like

Ik ben echt even een dramaqueen. Maar ik sta echt op het punt om te huilen omdat mijn madeleines mislukt zijn en nu zie ik dat mijn cinnabuns in de oven aan het overlopen zijn en dreigen ook te mislukken. Ik had gisteren heel die kutoven schoon gemaakt en nu issie helemaal goor. Daarnaast heb ik net een genache gemaakt voor die mislukte madeleines, laat ik het vallen op de grond.

Daarnaast heb ik heel de dag clean gegeten en dat vind ik ook helemaal kut. Want ik heb koppijn en wil vreten.

13 likes

Wat is de maan mooi aan het doen zeg

Omg wat een vreselijk filmpje met die cuts ik werd er gewoon agressief van

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Kattentopic #4

Ik moet toch zo lachen om mensen die het geluid van qmusic proberen te raden, met een antwoord komen waarvan overduidelijk is dat dat het absoluut niet is en dan de verbazing waarmee ze reageren als ze horen dat het fout is :joy:

4 likes

Vgm is het hartstikke doorgestoken kaart en kiezen ze de mensen uit met 1) een fantastisch verhaal voor het geld 2) een superleuk karakter wat spreekt op de radio 3) rekken ze het raden zo lang mogelijk uit zodat iedereen in de ban is van het geluid.

Ik begrijp niet dat er nog mensen naar Q-music luisteren, maar dat is een ander verhaal :joy:

16 likes

Dus als je denkt dat je het zeker weet kun je beter een vals antwoord opgeven zodat je misschien toch gebeld word en dan op de radio ineens een ander antwoord geven?

3 likes

Moet je bij het aanmelden al niet je antwoord invullen?

2 likes