Wat je even kwijt wil #69

Dat is echt de perfecte omschrijving :sob:

11 likes

ugh ik heb zondagavondblues, was zo’n chill zonnig weekend en doordat het zoveel gaat regenen aankomende week heb ik er nog minder zin in allemaal

14 likes

Beugelbokalen :joy::joy:

7 likes

Haha sorry, Vlaams. Bij “weckpot” denk ik aan zo’n mason jar ding met los dekseltje, maar blijkbaar bedoel ik dat :sweat_smile:

3 likes

Hahaha ohh ik vind het een fantastisch woord! Spijt dat ik gewoon curver potten heb gekocht bij de action en geen beugelbokalen :rofl:

1 like

Op de een of andere manier zit ik al een uur lang B en B vol liefde imitaties te oefenen :joy:

4 likes

Ik weet niet hoe lang het geleden is maar het duurt altijd even voordat de grafsteen gezet wordt, volgens mij is 2-3 maanden normaal maar ik ken ook iemand waar het dik 8 maanden duurde.

Neemt natuurlijk niet het vervelende gevoel weg, ook over de situatie. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en op een andere manier herdenken.

Sterkte!

6 likes

Ik word net wakker uit een droom waarin ik met mijn moeder aan het winkelen was (mijn moeder is overleden) en het voelde echt zo fijn, gezellig en vertrouwd. En nu lig ik wakker en merk ik dat ik zulke stomme kleine dingen dus best wel mis.

50 likes

Ik droom ook zó vaak over iets wat ik dan samen doe me mijn moeder, pff ja dan mis ik haar ook zó erg. Dikke knuffel :heart:

15 likes

Ja het is helaas al meer dan anderhalf jaar geleden. Ik ben er zelf een halfjaar na de begrafenis geweest en toen hoopte ik idd dat dit de reden zou zijn maar helaas :pensive:

1 like

Enige wat bij mij geholpen heeft is alles wat ik niet meer vertrouwde weg gooien. Al het andere (rijst etc) nachtje in de diepvries en erna allemaal in afgesloten bakken in de la. O ja en alles schoonmaken. Echt de hel die dingen bah :sob:

3 likes

Heel erg maar ik heb gewoon alles weggegooid :rofl: Behalve wat ik al in blikken had en mijn dure proteinepoeder, dat heb ik nu ook in blik gedaan. Alles schoongemaakt met azijn. Ik ga denk ik ook nog van die vallen halen want ik ga binnenkort op vakantie en wil niet thuis komen met een invasie :rofl: :smiling_face_with_tear:

2 likes

Je kan het beste je bloem enz standaard in de vriezer bewaren.

2 likes

Ah ja ik heb alleen een klein vriezertje wat aan mijn koelkast vastzit dus dat gaat allemaal niet passen :sweat_smile: Maar ik gebruik eigenlijk nooit bloem dus dat kon ook prima weg haha.

3 likes

Ja, dan wil je gewoon weer verder slapen en dromen want dan is ze er nog gewoon. Ik weet precies hoe het voelt…

Dikke knuffel terug :heart:

4 likes

Ben ik van plan om adventkalenders te kopen? Absoluut niet. Kijk ik elke unboxing die ik tegenkom? Absoluut :handshake:

28 likes

Love de filmpjes. Vooral die nutteloze dingen die erin zitten. En dan vooral bij duurdere kalenders. Weet nog wel het Chanel/Dior fiasco met de stickers :joy::joy:

11 likes

Ja ik zit met smart te wachten op het eerste drama

2 likes

Of Zoella. Blijft te grappig!

4 likes

Graag, 10/10 would like to read

2 likes