Wat je even kwijt wil #69

Zonde, ik vond Fez echt fantastisch mooi đŸ„č

4 likes

Was t via sprsme ofzo?

3 likes

Nee, bewuste keuze, maar gewoon totaal verkeerd gekozen

3 likes

Wow hoe onthoud je zulke dingen, hou je soms een logboek bij???

6 likes

Ik zou zondag met mijn zus een paar dagen naar Denemarken gaan, deel voor mijn werk waar ze me ook bij zou gaan helpen maar ook voor de gezelligheid en heel veel lekkere koffies drinken en ‘s avonds lekker eten enzo. Ik kijk er al maanden naar uit en nu heeft ze last minute afgezegd :sob: Allemaal goede redenen waarom ze niet meer wil gaan, maar toch baal ik zo. En nu twijfel ik of ik wel moet gaan en wil ik het eigenlijk cancelen. Ben eerder ook al alleen gegaan, maar heb nu gewoon even helemaal geen zin om zelf alles te moeten rijden en ĂŒberhaupt 5 dagen alleen te zijn. En niemand kan zo last minute vrij krijgen dus kan ook niemand anders vragen. Stommmmm

6 likes

Eh haha ik moet echt even verwijzen naar een post van mij

3 likes

Het was een grapje vandaar ook de hoeveelheid vraagtekens, ik had je post inderdaad gezien haha.

22 likes

Ohhh haha dan haal ik opgelucht adem

1 like

Oh wat jammer. Ik ga over een paar maanden naar Fez, dus hopelijk valt het mij niet tegen :sweat_smile:

1 like

Ben je met een man? Wij worden echt elke meter aangesproken en vinden dat gewoon heel vervelend. Maar we horen van iedereen die met een man is dat het dan enorm meevalt.

3 likes

Ja, dat wel, dus dan zal het wel meevallen. Ben benieuwd. Malaga is in ieder geval leuk om heen te gaan

2 likes

Top. Het is wel een mooie stad, het eten is lekker en de Funky walking tour is echt een aanrader!

2 likes

Ze zijn allemaal veilig :raised_hands:t5: klein beetje waterschade aan het huis en een tijd zonder elektra gezeten, maar dat is allemaal bijzaak!

32 likes

ik zou hier echt zo vreselijk geĂŻrriteerd om zijn. hoe weet je zeker dat niemand vrij kan krijgen? misschien kun je het alsnog proberen bij vriendinnen ofzo, je weet maar nooit

Oohh ja ik vond dat ook heel erg vervelend aan Marrakech. Moest letterlijk een man wegduwen die in de kont van m’n vriendin wilde knijpen.

(En ja we hadden degelijke kleding aan met mouwen en over de knie etc).

3 likes

Aah niet leuk! Snap dat dat de lol van een vakantie wegneemt.

Wil nog heel graag naar Fez, maar dit soort dingen houden me toch een beetje tegen. Misschien toch maar eens een vriend vragen mee te gaan.

Of een groepsreis. Dan is er gewoon een gids bij en doe je ook alle leuke dingen.

2 likes

Recept voor vreetzakken

Men neme een mini marsijsje, je smelt wat melkchocolade, maakt een handje gepelde gezouten pistachenoten fijn, smeert de gesmolten choco op het ijsje, dipt het in de pistache. Laat het uitharden in de vriezer. Zo al heerlijk maar dit recept is voor de echte vreetzakken
 je dipt het in karamel en dan nog eens in de pistachenoten. En dat herhaal je 8x en eet alles binnen een paar dagen op. You’re welcome.

45 likes

Ja ik vond Marrakech hierom ook niet leuk. Zo’n vrouw pakte m’n hand en spoot er ongevraagd henna op en elke keer werd je aangeraakt ofzo. Wilde de eerste 2 dagen alleen maar naar huis. Uiteindelijk gebleven maar zou niet nog eens teruggaan.

Ik was trouwens wel met een man samen maar dan alsnog.

2 likes

Wij waren met een groep met 5 vrouwen en 2 mannen, en wat mijn feministische-zelf ook heeel irritant vond is dat waar we ook binnenkwamen die twee jongens op handen werden gedragen zo van ‘wauw al die vrouwen die bij jullie horen! Zo zo! Goed gedaan mannen! :wink2: :wink2:”

:roll_eyes:

2 likes