Wat je even kwijt wil #69

Had net wat kuts in de sauna. Ik was aan het douchen en er stond verderop ook een man onder de douche. Hij kreeg een stijve (hij stond al half naar me toegedraaid dus had er helaas zicht op maar ik dacht nog nouja misschien kan hij er niks aan doen) maaarrrrr daarna schoof hij een paar douches op richting mij en zei hij met zo’n vieze ondertoon ‘Warm he?’.

Echt GOOR. Ben snel weggelopen en heb me daarna in een bubbelbad verstopt. :sweat_smile: Toen ik naar huis ging heb ik een melding gemaakt en ze namen het gelukkig heel serieus. Ik dacht daarvoor steeds van misschien is dit een grijs gebied ofzo? Hij zei in principe niks geks en hij raakte me niet aan ofzo, maar het voelde echt ZO ongemakkelijk en kut dus dat is eigenlijk al een grens die overschreden is. En dan ben je ook nog zo bewust van je naaktheid en hij wist heus wel wat hij deed. Nouja al met al echt matig.

7 likes

Nee dit is echt geen grijs gebied. Er is 0% kans dat dit gewoon een onschuldige opmerking zonder bijbedoelingen was. Goed dat je het hebt gemeld!

29 likes

GADVER wat een gore smeerlap. Goed dat je het hebt gemeld, hebben ze ook gezegd wat ze ermee gingen doen?

3 likes

Ja ik heb hem omschreven en ze gingen hem opzoeken en verwijderen. De volgende keer (ook voor andere meiden die dit overkomt) kan je het beter meteen zeggen want de medewerkers zeiden dat er niet zoiets is als een grijs gebied en dat sommige mannen helaas met verkeerde bedoelingen komen. Maar als ze die dus betrappen of er zijn klachten dan zijn die gore mannen nooit meer welkom, ook niet bij andere sauna’s van deze organisatie.

74 likes

Jaaaa love dat album

1 like

Het is nog maar een paar dagen kouder hier en sta nu al constant onder stroom hier thuis. Wat irritant.

1 like

Ze waren echt heeerlijk!

4 likes

Echt geen grijs gebied gewoon focking goor!! Naakt met een stijve lul is gewoon écht geen moment om een praatje te maken rot op

Goed dat je een melding hebt gemaakt en fijn dat ze je serieus namen. Heb van een vriendin wel eens anders gehoord (die moest echt stennis schoppen over iemand die zich aan het aftrekken was)

9 likes

Ik zit buiten in de tuin en hoor steeds zo’n vogel een vreselijk geluid te maken. Niet fijn gefluit ofzo, dus in een opwelling schreeuwde ik ‘Hou je BEK’ En vrijwel direct daarna hoorde ik mn buurman in de tuin bezig. Die zal wel denken wat een aso :dizzy_face:

8 likes

Ja en i’m ok is zoo’n goed/sterk nummer. Vroeger vaak bij gehuild.

6 likes

Gisteren was mijn vriend jarig en hij had tot een paar dagen geleden niet echt plannen. Maar het is zo’n leuke dag geworden! Ik had z’n ouders (die 250km verderop wonen) laten komen als verrassing voor een brunch bij een strandtent. En einde van de dag zijn last minute allemaal vrienden langsgekomen en hebben we pizza’s afgehaald en op het strand opgegeten tot de zon onder ging. En daarna bij ons thuis in de tuin marshmallows geroosterd bij de vuurkorf.

Normaal gesproken als we last minute mensen uitnodigen, kan vaak niemand meer. Maar nu wel! En dat was zo leuk! En dan hadden we ook nog een soort zomerdag. :heart_eyes:

97 likes

Hahaha weet je zeker dat het niet de buurman was die vals aan het fluiten was?!

2 likes

Whaha dat is idd wel het type buurman die regelmatig fluit als hij in de tuin is. Maar het geluid leek op een kraai maar wat voor vogel het is geweest geen idee. Hij zat op het platte dak van de garage te bleren, en het was zo irritant. Die buurman zal wel rustig om 10 uur 's ochtends zondag in de tuin bezig zijn geweest en dan hoort ie ineens hou je BEK. Schaamde me echt dood.

6 likes

Je hebt 'm dus niet gezien? Of wel. Wassie bruingrijzig met wit en een stukje felblauw? Dan was het een gaai en die maken echt een heel lelijk krijsgeluid, haha.

4 likes

Nee ik kon hem niet zien omdat ie op een plat dak zat, ben nog op de tuinbank gaan staan maarja dat hielp niet. Maar dat geluid was direct vanaf het dak van de garage. Ik kan het geluid misschien wel ff op youtube opzoeken van die vogel waar jij het over hebt.

1 like

Het is prachtig weer geweest dit weekend. Maar ik ben ziek en kon er niet van meegenieten. Moet je net zien dat het regent, wanneer ik weer beter ben :cry:

4 likes

Haha als je het zelf leuk vindt om te weten, zeker doen! Gaaien maken echt een krijsgeluid maar bijvoorbeeld (jonge) eksters kunnen ook wel irritant veel herrie maken. Of groene halsbandparkieten, al vind ik dat altijd wel een vrolijk geluid. Gaaien echt lelijk, terwijl het zulke mooie vogels zijn!

2 likes

Ik heb een paar halsbandparkieten als vaste gasten in mijn tuin. Die mag je wel overnemen hoor.

3 likes

Hahaha ja hier zitten er ook altijd wel een paar, maar dat geluid hoor ik toch liever dan gaaien denk ik!

Ik zit op de bank met mn werktelefoon waar iemand om 8 uur iets zou doorgeven (en wat meteen verwerkt moet worden) en mn privetelefoon waar iemand tussen half 8 en 8 zou bellen. En ik kan zo echt niet rustig tv kijken oid haha, zit maar te wachten tot een van de twee telefoons gaat.

2 likes