Wat je even kwijt wil #69

Daar had ze het niet over, dus hoop het niet :sweat_smile: het is een oudere buurvrouw die helemaal begon te klagen over een ander, ouder buurman die niets aan zijn schoorsteen doet en ook nooit wat deed aan zijn dakgoot.
En toen dacht ik: is zij nou aan het overdrijven? Ik moet dit Googlen haha.

Ben opgegroeid in een flat en daar hadden wij nooit zo met onderhoud en buren te maken. De woningbouw regelde dat allemaal. Maar dakgoot reinigen gaat op het lijstje komen en mijn oude buurvrouw heeft wel een ladder te leen :grimacing:

1 like

Ik zit al heel de dag in het ziekenhuis voor een operatie van mijn moeder. Haar chemopomp wordt eruit gehaald omdat hij helaas niet meer werkt.

Belt de chirurg me op dat het goed is gegaan en dat de pomp mee naar huis mag. Dat wilde ze graag, want die moet de kerstboom in? :laughing:

Die vrouw komt altijd zo wappie uit haar narcoses. Chirurg kon er om lachen gelukkig.

76 likes

Ligt er ook echt aan waar je woont. Waar ik nu woon kan het prima eens in de twee jaar, maar woonde hiervoor in een wijk met heel veel grote bomen en daar moest dit wel echt meerdere keren per jaar anders was het ellende

3 likes

Tegenwoordig kan dat gelukkig bij de Bijenkorf. Maar zo heb ik wel veel geld bespaard. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik heb een aantal weken geleden mijn relatie na 9 jaar verbroken, moest weer bij m’n ouders gaan wonen en raakte dus ook de vriendengroep (zijn vrienden) en m’n fijne woonplek kwijt. Moeilijkste beslissing van m’n leven, maar nu ineens valt alles op z’n plek. Ik voel me echt veel gelukkiger en zojuist gehoord dat ik een nieuwbouw appartement heb toegewezen 🥹 Zoooo blij :heart:

257 likes

Wat fijn! Gefeliciteerd! En heel knap en dapper dat je ondanks allerlei praktische bezwaren toch besloten hebt weg te gaan!

6 likes

Heel knap van je, mede-doekje!

35 likes

ik wil zo graag een keer meedoen aan 2voor12 :weary: ben overtuigd dat ik al die boomers kapot maak

32 likes

Zeker doen! Heb meegedaan en was echt een leuke ervaring!
Wel rekening houden met flink wat wachttijd. Tussen de inschrijving en selectiedag zit vaak wel wat tijd en na de selectiedag kan het ook zijn dat je nog 2.5 jaar moet wachten voor je wordt opgeroepen

3 likes

Ik ben de opzoek QUEEN

Helaas denk ik dat ik mijn relatie met elke vriend/vriendin/familielid op het spel zet als ik eraan meedoe

10 likes

leuk om te horen! alleen zie ik dat de inschrijvingen afgelopen jaar 1x voor minder dan een dag open zijn gegaan :joy: weet jij of er een manier is om te weten wanneer de inschrijvingen open gaan?

Ik ben zo stront verkouden en dan verander ik altijd een beetje een man met the men flu.

4 likes

Ik ben alleen thuis nu en lig in bed met alle lampen uit, dus het is echt pikdonker, met een koptelefoon op en ik ga een horrorfilm kijken. Ben benieuwd wat ik mezelf aan ga doen!!

16 likes

Kracht en wijsheid.

8 likes

Nee, hadden geluk dat we de aflevering waarin de oproep werd gedaan toevallig live keken (deed mee met mijn vriend) en heb toen gelijk gemaild. Dus enige advies is de afleveringen live kijken of in ieder geval snel terug kijken.
Maar als de inschrijvingen recent open hebben gestaan zal het wel weer minimaal 1-1.5 jaar duren denk ik. Tenzij iedereen die ze uitnodigen de selectie verpest.
Laat maar weten als je toch een keer geselecteerd bent! Heb wel tips die kunnen helpen met voorbereiden!

1 like

Heb ook al eens meegedaan, alweer 12 jaar geleden :scream:. Maar is echt awesome haha. Volgens mij is het enige wat je kan doen met enige regelmaat de website bekijken.

Ik wil graag meedoen met per seconde wijzer maar ik ben bang voor een afgang 🥹🥹

3 likes

Mijn ouders zeiden dat er veel egels bij hun in de tuin zitten dus ik ging egeltjes spotten vanavond en heb er meerdere gezien :smiling_face_with_three_hearts: Egels zijn gewoon echt zo schattig. Eentje was een tamme kastanje aan het oppeuzelen

35 likes

Er zijn ook kraaien die ontdekt hebben dat als ze de walnoot voor een rijdende auto laten vallen, de autoband ‘m dan kraakt. Zijn hele leuke onderzoeken naar gedaan!

43 likes

Ik zag laatst een kraai super hard met een slak slaan op de grond. Toen het slakkenhuisje eraf vloog at hij zo het slakje op :smiling_imp:

1 like

Doodeng! Welke ga je kijken?

3 likes