Ik kreeg begin van de middag een beetje keelpijn, paar uur later en ik zit te klappertanden op de bank met de ergste keelpijn die ik had. Bah
Ik ga zo lekker naar bed.
Ik zie ineens dat dunkin donuts failiet is
Die had ik echt niet verwacht
Ik ook niet, maar die donuts vielen echt ontzettend tegen ls je deze gewend was: .
De klefste en de beste
Ik proef deze foto
Ik ben mijn koffer aan het inpakken en het zit gewoon nu al weer te vol leer ook nooit van mijn fouten
Je koffer is gewoon te klein
Hahahaha was het maar zo, 67cm zou genoeg moeten zijn voor 7 dagen. Ik moet gewoon niet mijn halve kledingkast meenemen. Maar het past en heb nog ruimte voor ouzo op de terugweg!
Ik mag binnenkort voor werk naar een 4daagse cursus voor zelfontwikkeling. Nu is de locatie 1,5u rijden dus ik heb de nacht van tevoren een hotel geboekt. De bruidssuite was maar 2 tientjes duurder dan een gewone kamer. Hello whirlpool. Ontbijt erbij? Jajoh
Jij hebt heel die cursus niet nodig joh, klinkt top.
O, ik vind het niet zo gek. Er komt bijna nooit iemand bij de Dunkin Donuts in mijn buurt
Ik ben in Woerden en zag net een restaurant dat adverteerde met āonbeperkt carpaccioā
Ik ga vandaag op vakantie naar een heel warm land, dus wil daar een beetje op anticiperen met mijn kleding en schoenenkeuze. Maar het is hiet natuurlijk gewoon koudā¦
Laagjes!
Ik zou een lekker zittende lange broek, tshirt oid en jasje/vestje doen. Persoonlijk liever in nederland een paar uur kou lijden dan je hele vakantie met bijv een dikke jas, sjaal en weet ik welke warme kleding moeten slepen.
Ja, dat heb ik ook precies en Birkenstocks. We moeten nog een stukje met trein en bus maar daar is het meestal wel comfortabel qua temperatuur
Lekker gewoon met sokken in je birckenstocks dan is het prima toch?
Goede keuze als je het mij vraagt. Fijne vakantie!
Not me die dit gelijk ging Googlen
Hahaha iel