Wat je even kwijt wil #69

Dat is wel echt irritant dan ja. Waarschijnlijk is het geen probleem als je belt.

2 likes

Zo stom dat je met dat gevoel naar huis bent gegaan.

1 like

Ik verhuis vandaag, weliswaar met een verhuisbedrijf maar vind het zo spannend.

16 likes

Heb vertrouwen! Komt goed.

4 likes

Heb als lunch mn favoriete panini geprobeerd na te maken want bij de lunchroom waar ik die wel eens bestel kost hij inmiddels € 7.40, maar het was het natuurlijk net niet helemaal 🥹

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Menstruatie/PMS topic

Jeeeeezus, wij waren aan het koken en ineens horen we onze deur dichtgaan en mn vriend gaat kijken en hij schreeuwt ineens: “ ER ZIJN MENSEN IN ONS HUIS!”. Zo gaat het licht aan en staat er ineens een peuter en oppas in ons huis i.p.v. het huis boven ons. Ze is gewoon met die huissleutel ons huis ingekomen. Echt we schrokken ons kapot.

Morgen naar weer eens gezellig bellen met de woningbouw.

13 likes

Wtffff wat eng! Tijd voor een nieuw slot inderdaad

1 like

Ja, we waren al op onze hoede omdat we deze week kapotte sleutelkastjes aantroffen bij de ingang van ons complex.

Dit is echt niet chill. :sweat_smile::sweat_smile: Ergens ben ik ook gewoon boos dat dit mogelijk is.

3 likes

Het bod dat ik gedaan had op een huis is niet geaccepteerd, ze gaan met andere kopers is zee.
Baal wel want was echt een tof huis.

3 likes

Nou dat hoef je niet zo stiekem te voelen want dat is ook gewoon heel erg raar! Heel logisch om boos op te zijn. Het was gelukkig ‘maar’ een oppas die zich vergiste maar het geeft niet een heel veilig gevoel lijkt me

11 likes

Niet te vergelijken dit hoor, maar zo ben ik ooit eens in een verkeerde auto gestapt😅. Ik had mn tas al op de achterbank gegooid, en toen dacht ik nog: “he wat is mn auto netjes!” Toen ik achter het stuur ging zitten kwam ik er pas achter dat er iets niet klopte.

Het was precies dezelfde auto als de mijne en die reageerde blijkbaar gewoon op mijn sleutel?

9 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Kinderwens! #3

Mijn schoonzusje en haar zusje hadden dezelfde auto (Kia Picanto) en toen haar zusje haar sleutel eens in de auto had laten zitten en de deur op slot had gedaan, is mijn schoonzusje gekomen om met haar eigen sleutel de deur open te maken. Een tijd later stond er een keer op een parkeerplaats een random persoon die ook de sleutel in de auto was vergeten en mijn schoonzusje kon die auto ook open maken met haar sleutel. Is schijnbaar heel normaal. :woozy_face:

1 like

Wow maar konden ze dan ook de auto starten? Of echt alleen open maken. Wel een eng idee.

Mijn werk is genomineerd voor een prijs. Ieder jaar (sowieso sinds ik werk) staan we in de top 10 en nu in de top 5! Mijn baas zei dat we nooit kunnen winnen, maar volgens mij gaan we wel winnen :grin:

12 likes

Oh dat weet ik niet eigenlijk! Denk dat ze dat niet geprobeerd hebben want beide keren zat de originele sleutel nog in het contact.

2 likes

Nog twee maanden en dan is het alwee 2025

2003 is naar mijn idee nog steeds 2 jaar geleden man :exploding_head:

11 likes

Ik heb vandaag weer een stilte meditatie dag, nu al zin om gewoon in stilte m’n lunch te kunnen eten ipv te moeten praten met mensen (/collega’s)

11 likes

We krijgen met spoed een nieuw cillinder in onze voordeur. Hopelijk vandaag. :crossed_fingers:t3:

9 likes