Wat je even kwijt wil #69

Je kan ook overal een probleem van maken, mijn god

2 likes

:violin:

2 likes

Ik moet altijd lachen om de fatbike haat :joy: Maar nu moet ik wel toegeven dat meestal als ik een fatbike voorbij zie komen, er twee of drie kinderen van 14 ofzo tegelijkertijd op zitten haha, dus denk dat het daar ook mee te maken heeft.

2 likes

Nou I did it. Het filmen was behoorlijk intens maar denk wel dat het een mooi item wordt. Er was ook nog een journalist van het Leidsch Dagblad dus daar sta ik morgen ook in met mijn verhaal.

72 likes

Haha ja ongetwijfeld. En dan ook nog alle drie op hun telefoon en met 35 km per uur door de straten razen :’)

4 likes

Wanneer wordt het uitgezonden?

1 like

Ohja sorry dat was wel handig om erbij te zetten. Vanavond in de late editie van half 11.

14 likes

Oke het zat dus blijkbaar toch ook in de vroege editie want wordt opeens overspoeld met appjes van bekenden die het hebben gezien. Zit ik hier weer een potje te janken :sweat_smile:.

26 likes

Durf nooit te vragen bij zo’n kraam of de olliebollen warm zijn :(… krijg bijna altijd van die ijskoude dingen

Oh nee, gewoon doen! Dat vinden ze (hier tenminste) echt niet erg. Ze geven zelf ook aan dat een warme oliebol vaak gewoon lekkerder smaakt

2 likes

Toevallig net gezien, Final Destination 3

(Herkijk alle films op Netflix) :laughing:

1 like

Dan zit het in allebei!

Ha cool!

4 likes

Lunchen met koude pizza :heart:. Ik vergeet altijd hoe lekker dat is.

22 likes

Ik vond het inderdaad heel leuk! Wel zwaar, maar had het erger verwacht. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik heb echt al 2 dagen heel veel zin in braadworsten. Maar ik eet dat normaal nooit. :joy:

4 likes

Mijn nieuwe ring is van mijn nachtkastje gevallen en ik kan hem nu nergens meer vinden :cry:

4 likes

Aaaargh
Zit er toevallig zo’n extra randje aan de onderkant waar hij tussen/op/onder kan liggen?

3 likes

Naast het matras van je bed?
Tussen de vloer?

6 likes

Had je je ring ergens op gelegd en heb je dat verplaatst? (zo heb ik gisteren een duur oordopje teruggevonden! die was ook verdwenen van mijn nachtkastje maar hij lag op een boek en dat boek had ik zonder dat oordopje te zien in mijn tas gestopt) Als je hem echt hebt horen vallen gaat dit niet op natuurlijk

4 likes