Ze zijn echt gek hoor
Ik kom net thuis na een feestje en heb zin in kaas, maar heb ik helaas niet in huis, dus nu lepel ik een cupje smeerkaas uit
Een grenen kastje?
Ik dacht eiken maar kan ook best grenen zijn.
Omg een man recht tegenover me in de vierzits in de trein zat zich af te trekken terwijl hij me strak aankeek, hij deed het er duidelijk om. Niemand om me heen had het gezien. Ik ben opgestaan en ben naar de conducteur gelopen voorin de trein. Heb het verteld en uit spanning ook gezegd dat ik geen aangifte wilde doen. Die conducteur was niet super steunend ofzo, maar hij is meegelopen en ik heb die man aangewezen. Omdat ik ook bij mijn overstap was, moest ik uitstappen. Zag later dat die man ook weer in mijn trein zat na de overstap. Ik heb daar de conducteur aangesproken om het nog even te delen en wat de opties zouden zijn want spanning was nu gezakt en was echt pissig. Maar conducteur had het verhaal zojuist van die vorige conducteur te horen gekregen via de portofoon en die man echt zojuist uit de trein gezet. Dus nu baal ik van mezelf want zou alleen nog aangifte kunnen doen tegen onbekend want identiteit is nu onbekend en heb ook geen foto durven maken. Ik had ook helemaal geen haast, hoefde die overstap niet per se te halen, dus had wel gewoon gegevens moeten verzamelen voor aangifte maar ja domme keuze bij adrenaline . Die tweede conducteur was gelukkig wel steunend.
Wat super naar zeg! Al super goed dat je de conducteurs in beide treinen hebt aangesproken.
Mocht je er toch nog achteraan willen gaan, volgens mij hangen in de wat nieuwere treinen cameraās en op stations zeker ook. Wellicht kan je daar nog iets mee, mocht je dat willen.
Wat klote voor je!! En wat een gore domme klootzak, opsluiten die gek
Ik zou vanavond een van mijn favoriete acts zien, maar ik heb mijn kaartje moeten verkopen. Door mijn vierde coronabesmetting kan ik dit soort dingen momenteel niet doen en ik moest sowieso alleen gaan. Buiten werken doe ik dus eigenlijk niks meer op hooguit het huishouden na. Dit is eigenlijk niet langer vol te houden en vriendinnen zijn niet echt een steun. Ik ben de enige die zich heeft laten vaccineren en normale geneeskunde verkiest boven orthomoleculaire zaken.
Ik begrijp nog even niet zo goed waarom je niets buitenshuis zou kunnen doen, maar klinkt heel kut dit
Op werken na bedoel ik. Misschien heb ik het een beetje onduidelijk geformuleerd, maar ik zit nogal hoog in mijn emoties op dit moment. Maar het is dus echt kut als je je niet gesteund voelt door vriendinnen en dat je steeds verder uit elkaar wordt gedreven. Ik kan minder en heb een andere kijk op dingen.
Bedoel je door de (long) covid klachten? Hoe dan ook gewoon superrot als je dingen moet laten voor je gezondheid en mensen dat niet begrijpen. Hoop dat je toch wat fijns van je dag kunt maken
Mijn bejaarde moeder zag een eigengemaakte sticker en wilde dat ook leren
Heel stappenplan met screenshots nou helemaal leuk ik kreeg een sticker
Precies vier minuten laten typt ze
Ik ben het al weer vergeten
Ik ben eigenlijk gewoon een middelmatige e-bike. Ik heb een slechte accu en een beperkte actieradius. Hopelijk ben ik geen Van Moof of Stella en ga ik niet failliet. Maar eigenlijk is iedere keuze die ik op dit moment maak verre van optimaal en moet ik goede hoop blijven houden dat ik op den duur weer meer kan. En dan hopelijk kan ik dan leuke activiteiten ondernemen en zo nieuwe mensen ontmoeten. Ik zit nu echt een beetje met mijn rug tegen te muur. Zou ook deels kunnen stoppen met werken, maar dan zit ik de hele dag alleen thuis.
Wat supernaar dit!
Ik hoop dat er geen volgende keer komt, maar tip om het nummer van NS onveilig in de trein op te slaan in je telefoon (06-13181318).
Dan kan je via whatsapp een melding maken incl rijtuig en signalement.
Er wordt dan vaak direct actie ondernomen
Als ik terug kijk had minstens de helft van mijn vriendinnetjes hele koude stugge ouders. Dat kan je als buitenstaander natuurlijk niet volledig beoordelen maar ik had als kind altijd een naar gevoel bij ze en als je dan later nadenkt over bepaalde situaties⦠Maar ook nu dan zie je mensen voorbij komen en dan denk je jezus het zouden je ouders maar zijn. Het legt ook wel uit waarom zoveel mensen zijn zoals ze zijnā¦
Ik ben echt ~dankbaar~ dat ik tot 12:30 heb kunnen slapen en ook dat ik nog zelfgemaakte sushi in de koelkast had om te eten op deze fucking brakke dag
Ik zie een man met uggs aan en⦠hij kan het hebben?? Heeft zoān geblokt overhemd erbij aan.
Kun je je niet deels ziek melden op werk om jezelf tijdelijk meer hersteltijd te geven? Alleen maar kunnen werken en daarbuiten niks meer kunnen is ook ziek in mijn ogen.
Ik dacht dat het 1 uur was maar het is ineens half drie? Fucking irritant
Ik heb de kerstboom versierd en alle accessoires van zolder gehaald en neer gezet en nu wilde ik tevreden en voldaan een vies-lekkere bapao uit de diepvries gaan eten, heeft mān vriend net 5 minuten geleden de laatste opgegeten!