Ik ben bijna elke maand opnieuw onder de indruk van wat hormonen met me kunnen doen haha. Kan dan ook soms echt om de kleinste dingen in huilen uitbarsten. Succes met de deadlines! Hopelijk keert daarna de rust weer wat terug
Aaah dat vind ik echt heel sneu voor je opa
Ik heb een nieuwe trend gestart bij mān vrienden namelijk: de hedendaagse diashow. Ik laat mn vrienden hun telefoon aan de tv koppelen en dan een slideshow van hun vakantie presenteren. Nu een paar keer gedaan en vind het echt cute lol
Ik heb echt geen zin in werk morgen. Weekend ging veel te snel.
Andre Rieu heeft echt het meest interessante Nederlands Engelse accent ooit.
Elk woord spreekt hij echt ontzettend bizar uit en ook elke keer als een ander bestaand woord. Cold spreekt ie uit als Gold bijvoorbeeld, sommige woorden alsof ie een wilde gok doet.
Ja dat is Limbo Engels.
Ben een beetje klaar met mezelf. Zo een behoefte aan nieuwe vriendschappen opbouwen maar door mijn onzekerheid icm verlegen zijn weet ik niet hoe. Ik probeer het wel eens online maar loopt vaak toch uit op niks en daardoor stop ik met proberen.
Wil potver ook gewoon een goeie vriendin hoeven er echt geen 15 te zijn. Eind geklaag
Ik ben zo nerveus voor mān ziekenhuis uitslag van de controle morgen⦠hele dag buikpijn gehad, misselijk, echt puur van de spanning en stress.
Ik duim voor je
Ik weet niet in welke regio je woont? Maar je zou ook eens kunnen kijken naar een leuke cursus of sport in groepsverband, of iets anders wat aansluit bij je interesses. Dan voelt het misschien ook wat natuurlijker dan een 1 op 1 sollicitatiegesprek en voel je je sneller op je gemak?
Goeie tip. Klinkt stom maar ik kon er zelf niet op komen. Ga rond googlen en me spontaan ergens voor inschrijven
ik moet door bovenstaand gesprek denken aan mijn taxichauffeur in tbilisi. hij had een vriendengroep met georgische mannen van middelbare leeftijd die diehard fan zijn van andrƩ rieu
Bleegh even iets van me aftypen. Ik heb een lichamelijke klacht en ik ben bang dat het iets ernstigs is, en ik kan het niet uit mn hoofd zetten. Alles wat ik anders had moeten doen in mn leven schiet aan me voorbij, en de gedachte dat ik dood kan gaan overheerst opeens alles. Zo gek hoe dat werkt. Heb dit nog nooit eerder zo extreem gevoeld. Ga dinsdag naar de dokter en die zegt dan hopelijk alsnog dat er niks aan de hand is en dan voel ik me een ontzettende dramaqueen, maar voelt echt niet fijn dit.
Succes vandaag adem in adem uitā¦
Ik duim mee dat je gewoon een ongelooflijke drama queen bent! Maar mss sowieso dan een goed moment om na die bevestiging wat te doen aan bepaalde dingen waar je niet tevreden mee bent?
Een dierbare vriendin is ineens ziek geworden en opgenomen in het ziekenhuis. Ze is ook nog zwanger. We weten nog niet precies wat er aan de hand is, maar het lijkt niet echt goed. En ik hoop zo dat het uiteindelijk toch goed te behandelen is. Zo oneerlijk. Ze heeft al zoveel mee gemaakt in haar leven.
En ik weet ook gewoon niet wat ik moet doen dus heb ik maar bedacht om wafels te bakken en een bananenbrood te maken. Dan kan ik dat in elk geval gaan langs brengen.
Ja wat moet je anders doen he.
Maar ja ziekenhuis eten gaat na een aantal dagen wel vervelen dus dan zijn goede snacks wel fijn voor haar en haar vriend.
En lekkere thee, want meestal is er alleen matige groene thee of english blend. Dat komt ook wel snel je neus uit.
Blijkbaar ben ik dus mijn moeder geworden die meteen van alles wil gaan doen, in moeilijke situaties.
Als jullie nog tips hebben voor echt goede snacks voor in een ziekenhuisbed, mag gezond en ongezond, iets wat voorverpakt en houdbaar is, is misschien ook wel handig. Als het maar niet super veel kruimelt, dat lijkt me niet handig.
Veel sterkte en goede ideeen!
Wel even checken of ze mag eten/drinken, mag namelijk niet altijd.
Ik heb een voor mijn doen heel druk sociaal weekend achter de rug en normaalgesproken ben ik na zoān weekend helemaal leeg, maar nu heeft het me juist opgeladen
Ja misschien nog een tijdschrift? Misschien heb je nog wat oude ergens liggen? Zodat je iig even aan iets anders kan denken.
Maar ik denk dat ze met alles blij is @appa . Dit is nu al zo lief