Misschien is een beetje paniek ook wel goed?
Waarom? Paniek over iets waar je 0,000 invloed op hebt. De wereld is al langer een zooitje, hebben we geen duiding van rutte voor nodig
Edit ja goed ik snap dat die minimale invloed juist een reden kan zijn voor paniek maar toch
Paniek is misschien een beetje overdreven, maar awareness over de stand van zaken in taal waar mensen een beetje van schrikken vind ik persoonlijk niet zo slecht. En we hebben wel degelijk invloed door de politici die we kiezen.
Ja maar ‘mogen’ we het er dan maar niet over hebben? Ik ben er best wel van geschrokken.
Ik had hetzelfde! Moest me echt inhouden om niet onderweg naar huis de helft van m’n spaarrekening te gaan opnemen bij de pinautomaat ofzo.
Nou al is het maar zodat mensen zich een beetje voorbereiden op een paar dagen eventuele lockdown. Ik zag daar laatst een campagne over en kwam tot de conclusie dat ik wel flink in de penarie zit als het zover zou komen. Sindsdien heb ik wel standaard wat flessen drinkwater staan maar nog steeds heb ik geen eten voor een paar dagen vooruit. Ergens online is vast een lijstje te vinden hoe je je verder kan voorbereiden op zo’n situatie maar het is zo’n ver van mijn bed show dat ik er niks mee doe. In dat opzicht zou een beetje paniek dus heel zinvol kunnen zijn.
Ik heb net in en vlaag van verstandsverbijstering gezegd dat we oud en nieuw wel bij mij thuis kunnen vieren he kut
Nu moet ik natuurlijk dat kut feest organiseren
Dom dom dom
Gewoon taken verdelen!! Iedereen iets hartigs, 1 iemand oliebollen, de helft een fles bubbels en de andere helft iets anders te drinken, klaar
Ik slaap bij mijn ouders en zij wonen vrij landelijk en ik ben zojuist gewoon wakker geworden door een roepende uil (denk ik). Nu is er ook nog een andere uil (?) op gaan reageren haha. Ik heb geprobeerd het geluid op te nemen en ga het morgen eens aan mijn vader laten horen om te weten of het echt uilen zijn.
Ik ben in dit huis opgegroeid dus ik dacht dat ik dit wel “gewend” was en allemaal kende, maar als kind sliep ik hier natuurlijk gewoon doorheen. Nu ben ik volwassen en woon ik al zolang in een stad dat natuurgeluiden me ineens weer heel erg zijn gaan opvallen. Nu ben ik echt hyperalert aan het luisteren wat ik allemaal hoor
Ik heb het steeds maar koud en het is hier 22.8 binnen. Volgens de verwarmingsmeneer heeft iedereen het koud in deze huizen met ramen tot aan de grond. Straks maar een poosje in de gangkast zitten
Ik heb vandaag allerlei vervelend nieuws gehoord wat niet direct betrekking op mij heeft, maar waar ik wel door van slag ben en nu moet ik vanavond leuk gaan doen op een feest en heb er helemaal geen zin meer in.
Klinkt eerder alsof je vanavond lekker op de bank moet liggen, dat is ook gewoon oké hè!
Ja, dat is niet echt een optie, om verschillende redenen. Hoop dat het gewoon leuk wordt als ik daar ben!
Ik ben niet voor uit te branden vandaag. Het enige wat ik wil is onder een elektrische deken liggen en hersenloos internetten
Oh bedankt voor de tip! Ik heb hem gedownload zodat ik eventueel vannacht nog eens kan proberen. Mijn vader zegt dat het een Oehoe is (die heeft hij zelf al vaker gespot in de buurt) en dat lijkt wel te kloppen met de geluiden in de app.
Je kunt ook kijken op waarnemingen.be of waarneming.nl hoe vaak of wanneer ze waargenomen zijn (al laten niet alle vogels en zeker uilen zich makkelijk zien). Is ook voor zoogdieren!
Doodziek maar toch in de zelfbruiner. Mocht de koorts op wonderbaarlijke manier vannacht verdwijnen zie ik er wel fleeky uit op m’n geplande trip naar Antwerpen
Heeft me uit de brand geholpen
Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Wat je even kwijt wil #69 (Deel 27).