Wat je even kwijt wil #69

Ik zit dat kickboksen rico verhoeven tegen levi (:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:) te kijken maar godnondeju het zal je vent of je kind zijn??

Mijn kind mag echt alles worden wat hij wilt maar als hij op kickboksen wilt zou ik daar toch moeite mee hebben

1 like

Ik heb er afgelopen maand nog aan gedacht, ik ben pas jarig geweest, maar opzich was het een periode waarop ik m’n schoonzus (en m’n broer) best een 2e kind zou ‘’ voorspellen ‘’ maar ze dronk nog 'n wijntje, dus ben je er van verzekerd dat ze zelf nog niet zover zijn / op de hoogte zijn. Ik dacht daarna ook, de feestdagen komen er aan dus even extra opletten of dit veranderd. Zo vreend dat ik dat dacht, want dit bleek werkelijkheid. Ze mag ineens geen alchohol meer. En ze hebben mij (en opa en oma) verteld dat het ook zo ver is, ik word voor de 2e x tante, mits het goed gaat :smile: :smile: Dat is ook wel echt een leuk sinterklaas cadeautje!

15 likes

Het staat een beetje cryptisch opgeschreven maar gefeliciteerd! :rofl:

21 likes

Zonde, kickboksen is zeer waardevol voor de persoonlijke ontwikkeling en kan zeker ook relatief veilig.

8 likes

Is het gelukt?

3 likes

Ja! Duurde wel lang

2 likes

Ik sta vandaag op een rommelmarkt, gelukkig binnen haha. Hopelijk neem ik geen rotzooi meer mee na huis :joy:

6 likes

Dat valt wel mee hoor, je kunt ook gewoon trainen zonder wedstrijden te doen.

9 likes

Hahaha, ja nu ik het zo terug lees heb je wel gelijk. Laten we maar zeggen dat ik tevens voor haar de rode wijn heb opgedronken gisteren. :face_with_hand_over_mouth:

Waarom? Is juist goed voor de weerbaarheid en je kunt er als kind ook wat meer vertrouwen in jezelf van krijgen. Mijn dochter vond het erg leuk om te doen en ikzelf trouwens ook.

12 likes

Ik voel me zo moe en eenzaam vandaag

5 likes

Maar dan moet je je kind voor alles weren. Hij/zij mag niet turnen, want je kan van die balk af donderen. Met hockey kun je een hockeybal tegen je kop krijgen. En owee dat je kleintje getackeld wordt tijdens voetbal.

Zolang het in goede banen geleid wordt en verantwoordelijke volwassenen erbij zijn, zie ik geen probleem met kickboksen.

4 likes

Er kwam hier net een demo/viering van Syriërs voorbij en ik werd er gewoon helemaal emotioneel van. Zoveel mensen (het duurde echt een half uur voor ze voorbij waren) en allemaal zo blij :syria::pleading_face::hearts: Heb ook wel een beetje een kater én ben ongesteld, dus ben extra gevoelig, maar stond echt met tranen in mijn ogen voor het raam

23 likes

Ik postte al amper in dit topic maar had 3 maanden geen mobiel, heel gek om weer terug te zijn maar hallo

18 likes

Je kan ook via de computer op dit forum he! :disguised_face: maar hoe dat zo? Welkom terug!

4 likes

Ja, zeker afgekickt, maar hoe lang dat blijft… anyway, zin om weer hier te zijn af en toe!

4 likes

Dat kun je dan toch afspreken? Ik zou denk ik mijn kind niet zo snel een hele sportrichting ontzeggen voor het geval ik per ongeluk een groot talent heb gebaard.

2 likes

Dit doet me echt aan dit filmpje denken

Mobiele telefoons 1998

Had het hier gisteren nog random over. Ben inderdaad ook benieuwd waarom als je dat wil delen uiteraard.

1 like

Denk dat ze meedeed aan Expeditie Robinson :sunglasses:

3 likes

Ik begin zondagen steeds meer te waarderen? Vond het vroeger altijd verschrikkelijk, alleen de zondagavond blijft kut maar misschien dat dat ook ooit nog verandert.

11 likes