Wat je even kwijt wil #69

Haha hier hetzelfde maar dan in huis. Ik loop achter op mijn ouders die beneden kijken :joy: ik stream en zij niet

4 likes

Yessssss morgen oranje tompoucen in de saleeeeee :partying_face:

17 likes

Too soon

6 likes

ek zuur zijn is nog niet voorbij zie ik

21 likes

Godver de godver de godver

5 likes

Azijn is ook nog in de aanbieding denk ik

5 likes

Ja ik vind het echt rot voor alle betrokkenen maar niets boven gebak in de aanbieding hoor

9 likes

Prioriteiten

3 likes

Morgen met een kater naar kantoor wordt heel zuur

4 likes

Ik ben na deze blamage in de kebabzaak beland en daar heb ik behalve Turkse Pizza ook bitterballen(!?) op. En die waren zo tering lekker dat ik er ook nog 15 mee naar huis heb genomen. Nu ben ik tyfus misselijk. :smiley:

20 likes

Voor het eerst covid. Echt fucking embarrassing, hoezo na 5 jaar??? Iew

2 likes

Ik was mijn kast aan het opruimen, oude bankafschriften/papieren enz die nu allemaal digitaal zijn. Kwam mijn middelbare school diploma tegen: 2004. Was ook echt ff een moment van shiiiiit, 20 jaar!

1 like

Het was toch wel duidelijk dat iedereen het vroeg of laat een keer krijgt? Beterschap!

1 like

Ik schreeuw nog steeds dat ik het nooit krijg haha en mn moeder is nog steeds overtuigd dat ik het al heb gehad in begin maart 2020. Maar toen waren er nog geen zelftesten.

Ugh ik voel me doodmoe en katerig, maarja eigen schuld ik giet er wel een redbull in

3 likes

Wow ik vind dat echt heel knap eigenlijk haha. Ik heb denk ik echt al 4/5 keer covid gehad ofzo. Had het nogeneens een jaar volgehouden toentertijd haha

-verwijderd door moderator-
Ik vind de OOO van m’n collega echt top. Andere collega’s van ons zetten altijd hele telefoonbomen op voor hun in geval van nood en zij zegt gewoon, hier 1 algemeen ding dat je zelf heus wel weet, 1 collega voor de vragen die normaal bij mij terecht komen maar eigenlijk toch al van haar zijn en verder 112, joe

2 likes

Ik vind dit juist echt een cringe ooo. Als je dan toch geen telefoonboom erin wil zetten doe je dat toch gewoon niet.

22 likes

Oh ja dat lees je hier niet in natuurlijk, maar ze is echt vleesgeworden sarcasme in het echt. 100% dat ze die eerste zin als sarcastische opmerking erin heeft staan.

2 likes

Mijn kind vroeg me waarom mijn buik steeds dikker werd (ben niet zwanger :joy:), DPD is mijn pakketje kwijt en het internet ligt er thuis uit terwijl ik een thuiswerkdag had gepland. Deze dag mag van mij wel snel voorbij gaan

7 likes

Ik moest net volgens maps 18 min fietsen en deed er 35 min over. Mijn conditie en spierkracht is echt 0.0.

2 likes