Wat je even kwijt wil #69

Holy fuck de airco is stuk in de trein :hot_face:

1 like

Per ongeluk in t verkeerde topic voor @Whitecactus bedoeld? :upside_down_face:

1 like

Na 5 jaar een nieuwe telefoon is wel echt een verademing. Hoef niet meer 3 keer per dag de tel op te laden.

2 likes

Was een reactie ja maar de post is verplaatst zie ik

Ik probeerde net mijn lenzen uit te doen en kreeg rechts niet uit en ineens twijfel ik of hij er nog wel in zit/zat. Zat vanmiddag mega in mijn oog te wrijven dus denk dat ie er toen uitgevallen is en heb opzich kleine sterkte (-0.75 +cilinder) maar is toch bizar dat ik dat niet gemerkt heb. En nu ben ik bang dat ie er toch nog wel in zit maar mijn oog doet pijn van het proberen…

1 like

Is er iemand die voor je kan kijken? Je ziet vaak toch wel een rand vanaf de zijkant met het licht erop

1 like

Zou ook goed achter je ooglid inspecteren als je oog wat rustiger voelt! Heb weleens gehad dattie daarachter was beland.

2 likes

Hoe kom je daar achter dan?

4 likes

Ja een vriendin komt even langs om te kijken

5 likes

Spannend!!!

45 likes

Stroomstoring tot naar verwachting 21:45. :clown_face:

1 like

Wat een kut timing, hopelijk ben je geen voetbalfan :laughing:

4 likes

Ik ben op vakantie en zit sinds vandaag in het Adultsonly restaurant voor de 1e keer.
En jongens…er zit een man een paar tafels van mij vandaan; zo sexy. Echt ik kan het niet beter onder woorden brengen haha.

19 likes

Dit is echt een first world problem maar ik ga over twee weken op vakantie maar het lukt me niet om chille korte broeken + zwemkleding te vinden :triumph:
Heb ook geen tijd meer om naar een andere stad te gaan.

Drenthe?

2 likes

Ja!

1 like

Hotspot?

2 likes

De boel sprong net weer aan, goede timing want mijn telefoon hing op 1% haha

4 likes

Oh ja kak helemaal vergeten dat een telefoon batterij ook niet eeuwig meegaat :joy: maar chill!

2 likes

Onze tv loopt kennelijk achter op die van de buren. Bij ons scoorde oranje een halve minuut later.

1 like