Qua fietsen is google maps idd heel optimistisch hoor. Andersom wordt wandelen dan weer altijd te lang ingeschat
Ik scroll langs de snacks omdat we friet gaan bestellen. Elke keer dat ik langs dit geval scroll, heb ik het idee dat er maden op zitten Niet dat ik dit wilde eten, maar ben nu echt totaal afgehaakt.
Haha het ziet er van binnen ook niet erg smakelijk uit met dat groene
Ohh de bonita!! Echt een van mijn favo snacks
Haha ik denk dat het je favoriet moet zijn voor je deze product foto hebt gezien waar lijkt het op kwa smaak?
De vulling is een soort groentenragout
En is het lekker gewoon in zijn eentje of raad je saus aan?
Je eet toch uberhaupt geen snacks zonder saus
Wat @Spaarlamp zegt. Saus maakt alles beter. En mayo is mijn grote liefde maar deze snack wordt ook beter van een wat pittigere of kruidigere saus. Curry, chipotle mayo, samurai zoiets. Of mayo mixen met een beetje chili olie.
Waarom niet? Mijn man eet zelfs de friet droog op want dat vindt hij het lekkerst
Dankje, ga ik proberen!
Nee was altijd al zo. Mijn theorie is dat het een Amerikaans bedrijf is en dat ze bij fietsen denken aan een persoon in een lycra pakje op een racefiets. Niet iemand op een rammelende stadfiets of met een vriend achterop de bagagedrager. Daardoor schatten ze de gemiddelde snelheid van een fietser te hoog in.
Dat klinkt best prima eigenlijk!
Tijdens het opruimen van mijn voorraad kast vond ik een oud zakje burrito saus van Knorr wereldgerechten je kan haten op koken uit een zakje wat je wil, maar deze saus is echt het leven.
Ik heb geen idee hoe oud dit zakje daadwerkelijk was, maar het was echt heerlijk
Dit zijn echt de geluksmomentjes in het leven waarvan je niet wist dat ze bestonden en dat je ze nodig hebt
Jawel, een kaassoufflé is het beste zonder saus
Een kaassoufflé met pindasaus >>>>>>>> je moeder
Heldin! Deze kende ik niet nee
Haha hoop wel dat jij er ook zo over denkt met de echte saus nog zo vers in het geheugen!
Echt een snack voor Engelsen.