Wat je even kwijt wil #69

Ja uiteindelijk wel. Gaat om ontslag van iemand waarvan de positie al aan mij was beloofd mocht die persoon ooit vertrekken. Dat gaat nu ineens veel sneller dan ik dacht maar wel een mooie stap als het allemaal doorgaat!

15 likes

Ik ben op vakantie in een particulier huis en overal liggen zo fucking veel kussens. Kan denk ik een kamer vullen met al die kussens :joy:

2 likes

Hoeveel heb je er al geteld?

Ik denk oprecht al 40 :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik zou er een fort mee maken

6 likes

3 miljoen

11 likes

Dat dit dan je 1e forumpost is :joy:

85 likes

Ik ben sinds deze maand bij m’n vriend ingetrokken maar zijn ouders zijn er elke maandag va 14 u voor zijn kinderen. Was vroeger ook, maar hij en z’n ex waren allebei pas om 19 u thuis en ik ben om 15.30 thuis. Vind dit dus ook zo ongemakkelijk en eigenlijk helemaal niet zo leuk. Iets veranderen aan de regeling wil hij ook niet echt. Heel kinderachtig, maar heb mezelf vanaf volgende maand alleen maar avonden en nachtdiensten gegeven op de maandag :sweat_smile:

14 likes

Klinkt als een goede oplossing toch als je het ongemakkelijk vindt.

25 likes

Nou ik vind dat helemaal niet kinderachtig, juist heel slim en ik denk misschien wel de beste oplossing (oplossing kun je het niet echt noemen als niemand behalve jij een probleem had misschien) voor iedereen! Snap dat jij niet op zijn ouders zit te wachten en misschien ook niet op die kinderen, maar ik kan me ook best voorstellen dat de ouders van je partner heel erg graag een middag op hun kleinkinderen willen passen

2 likes

Dit zijn situaties waarmee je naar je studiebegleider kan stappen! Je hebt het bij de docent geprobeerd en dat is inderdaad een goed begin maar misschien kan je studiebegeleider meer voor je betekenen

5 likes

Omdat ze het mooi vinden

6 likes

Ja dit, en als dat niet werkt kan je nog naar een decaan! @yojojo

2 likes

He? Nee. Deze naam kwam hier toch al eerder voor? @Trivia heb je je account weer laten activeren?

2 likes

Toen ik net met de hondjes liep stapte een hele grote stoere man uit een auto die vervolgens zijn kat zag, de kat optilde mee naar binnen terwijl hij zei hoe erg hij hem gemist had vandaag❤️
Was zo wholesome ben er nog steeds helemaal vrolijk door

85 likes

Er stond een melding dat dit haar 1e bericht was

4 likes

Misschien alles laten verwijderen

2 likes

De kracht van goede haarverzorging :heart: Mn haar is zo zacht kan wel janken.

3 likes

Ja zag ik ook. Maar ik zou zweren dat ik die naam al vaker gezien heb. Of ik moet in het andere topic stemmen dat ik een medium ben.

1 like

Vertel me ALLES

2 likes