Wat je even kwijt wil #69

De visie is om achter de meute te lopen.

8 likes

Ik lig lekker buiten op de loungeset met een trui aan en dekentje over, kaarsjes aan en ondertussen vliegen er constant vleermuizen boven mij langs

18 likes

Ik kwam tijdens het wandelen net een hele konijnenfamilie tegen :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Ik zit in de tuin en dacht ohh gezellig die krekels! Hoor ik meteen “FLOP” en landt er zo’n unit naast me op de muur. Hij was echt 10cm lang of nog groter? Ik zat echt zo van :fearful::fearful::fearful:
Hij kroop langzaam naar boven gelukkig (denk ik?!)

2 likes

Mijn bestie komt weer in ons geboortedorp wonen en ik ben zó blij. Ze woont nu niet ver maar de route kun je niet verantwoord per fiets en alleen afleggen. Dus volgende zomer lekker vaak prosecco drinken :tipping_hand_woman:

49 likes

Ah ik mis de vleermuizen die bij mijn vorige huis altijd voor het raam fladderden, zo leuk was dat. Hier zitten ze niet helaas.

6 likes

Wat zijn dit nou voor wanstaltige praktijken? Mega ongastvrij!
Hopelijk heb je alsnog een fijne avond gehad en genoten van de Mac

6 likes

Haha ja het is wel alsof je heel Hollands om 5 uur eet en dan kan komen! Heb inderdaad prima gegeten bij de mac en het was erg gezellig!

1 like

Omg vandaag was ik ineens op een verjaardagsfeestje nog speciaal voor mij! En totdat ik ballonnen zag hangen bij het huis had ik niks maar dan ook helemaal niks door. Het was zooooo leuk!! En ongelofelijk hoeveel je voor zoete koek slikt. Ik had afgesproken met vrienden en ineens stonden die voor de deur dus niks geen boek lezen en chillen in het ov, wel sneller. Maar we moesten nog wel ver reizen en ff wat ophalen wat gevonden was op marktplaats. Nou prima.
En toen op den duur dacht ik wtf dit is vlakbij een bekende wat grappig miss kunnen we het huis wel even bekijken van hun.
En we rijden steeds dichter er naar toe en toen dacht ik hé zou het dan zijn dat we daar wat op gaan halen? Wat een toeval, de wereld is zo klein dat moet ik ff delen want leuk verhaal. Nou het verhaal werd dus nog leuker want het was een feestje. Ik heb wel een uur helemaal verbaasd daar gezeten en rondgelopen. :joy:

150 likes

Wat leuk! En wat een slimme goede manier, ik ga m zeker onthouden voor een verrassingsfeestje!!

4 likes

Ik ben Lost opnieuw aan het kijken, is echt 10+ jaar geleden dat ik dit zag, maar mijn smaak in mannen is blijkbaar onveranderd.

Sawyer :sob::white_heart:

19 likes

Mijn kaak is net zo’n 3 keer uit de kom geschoten en zat vast :sob: ik raakte echt half in paniek want hij schoot niet terug en kon mijn tanden niet meer op elkaar zetten. Hij is nu weer goed maar durf mijn mond en kaak echt niet meer te bewegen. Wtf is dit :sob:

7 likes

Ik wil je probleem niet bagatelliseren maar dit is waarschijnlijk niet uit de kom. Ik dacht dit namelijk een aantal maanden geleden ook en ben naar een kaakfysio geweest. Zij legde mij uit dat in je kaakgewricht een kleine ophoging zit die hoor je waarschijnlijk en die klapt als het ware dicht. Of die schuift over het gewricht met openen en dichtdoen van je mond. Ze vertelde dat je kaak eigenlijk alleen uit de kom kan door een ongeluk of een klap en dat die niet spontaan uit zichzelf terug kan.

Zou echt aanraden om naar een kaakfysio te gaan. Want het heeft mij enorm geholpen. Ook inderdaad met die angst want die bleek onterecht.

6 likes

Nee voelt niet zo, juist fijn dat je het uitlegt! Ik ga morgen even een kaak fysio bellen. Dankjewel!

2 likes

Ik heb hier ook wel eens last van en het komt vaak door veel spanning op de kaak en scheef raar liggen. Ontspan (ha makkelijk gezegd) en kaak recht proberen te houden en dan trekt het langzaamaan weg.

3 likes

Soms voel je gewoon dat iemand je irritant vindt… Ik heb dat bij de man die onze dakkappellen plaatst. (Vorige week werd de eerste geplaatst) Hij mag mij niet. Zei dat vorige week al tegen mijn vriend dat ik dat aan hem merk.

Nou vandaag bevestigd. Hij vraagt of alles in orde is? Dus ik zeg ja prima. Hij: oh ik dacht je hebt vast 20 vragen of opmerkingen.

:unamused:

Ja ik heb vooraf veel gevraagd. Maar gast het is veel geld ja en je communicatie is slecht

11 likes

Ik ben op werk per ongeluk informatie tegengekomen die ik nog niet hoor te weten maar die wel zeer relevant is voor mij (en ik ga er vanuit dat dit deze week ook wel officieel met mij gedeeld wordt)
Maar omdat ik dit dus eigenlijk niet hoor te weten kan ik het ook nog met niemand delen en dat vind ik echt superirritant :smiling_face_with_tear:

3 likes

Oh joepie, ik heb een blaasontsteking en gelijk weer een mega opgezette buik. :roll_eyes:

5 likes

Wel positief voor jou?

Jezus, anders doe je even normaal tegen je klanten? Wat een eikel zeg.

5 likes