Ik heb de hele food for soft lijn besteld, dus incl masker en serum enzo. Vroeger deed ik shampoo en called it a day maar al die extra stappen zijn toch wel echt ergens goed voor haha
Ik ben in Zwitserland en gelukkig had ik van te voren uitgezocht of ik een reisstekker nodig had (ja dus). Maar wat blijkt, de (geaarde) stekker van mijn laptop past niet in de wereldstekker. Terwijl ik die reisstekker al zeker 10+ jaar zonder problemen gebruik.
Okee ik ben niet voor 1 gat te vangen dus ter plekke een nieuwe universele reisstekker gekocht. Voor instant worldwide use, kostte 50 euro maar dan heb je ook wat dacht ik.
Past mijn laptopstekker óók niet erin. Alsof de pinnen te dik zijn ofzo. En er moeten gewoon type F stekkers in kunnen.
Gelukkig een hersluitbare verpakking dus hopelijk kan ik 'm morgen retourneren. En dan maar een universele/Zwitsere lader kopen?
Waar verblijf je? Hotels hebben vaak ook reisstekkers te leen (en sommige airbnbâs ook in laatjes).
In een hostel, maar kan het nog steeds proberen! Goede tip niet over nagedacht.
De nieuw gekochte reisstekker bleek uiteindelijk nog een extra stuk te hebben wat eraf kon waardoor de stekker wel past. Maar blijkt nu dat ie niet naar de Zwitserse J stopcontacten converteert⊠had ik expliciet nog gevraagd (en op de verpakking kunnen lezen, maar dat terzijde).
Edit: Ja heb er eentje kunnen lenen! Moest wel mân paspoort als onderpand inleveren maar okee. Thanks @FredPaillet
iik ben vanavond gestoken door een wesp in mijn hand, goed gekoeld en de pijn valt gelukkig mee nu.
ik had hem doodgeslagen met en wou hem in de prullenbak gooien maar blijkbaar was hij nog maar half dood en toen ik hem weg wou gooien, stak hij me dus.
Nee dit is niet ok! Je moet echt nooit je paspoort zomaar afgeven. Er zijn andere opties om een onderpand te regelen, zoals een borg betalen.
Kan best dat hij wel gewoon dood was, die evil fuckers steken gewoon nog door als ze dood zijn!
Hoe ik dit weet? Door mijn oom die ons (alle kleinkinderen van mijn opa en oma) dit een keer heeft laten zien door op het achterlijf van een een dooie wesp uit een wespenval te duwen met een tandenstoker (en de kop er zelfs af te snijden, toen werkte het ook nog). Ik was denk ik zeven ofzo en heb het nooit vergeten. Megafreaky maar ook fascinerend!
Je hebt een punt. Ik ben gelijk 'm weer gaan terugruilen tegen mân paspoort.
Het is een keurige plek maar een reisstekker van een tientje is nooit het potentieel verliezen van je paspoort waard.
Ik verveelde me dus ging een vriend van vroeger opzoeken op google. Hij was altijd een beetje extreem, veel drank en drugs en geen school of werk. We waren toen 16/17 en zijn ouders waren letterlijk nooit thuis, hij woonde gewoon alleen in hun huis. Beetje shady allemaal.
Anyway, hij is nu succesvol schaker en dat was het laatste wat ik had verwacht. Good for him
Niet alleen verliezen maar ook kans op identiteitsfraude.
Ik ga vrijdag een dagje naar de sauna, had me er helemaal op verheugd maar zie nu dat het 28 graden wordt
Ik was gisteren naar de sauna. Ik dacht dat het met 28 graden niet fijn zou zijn, maar het was juist super lekker! Ik heb wel iets minder saunaâs gepakt, maar wel lekker veel gezwommen, in het bubbelbad en in een hangmat gelegen. Ik kreeg er helemaal vakantie vibes van.
Oh dit klinkt ook wel lekker eigenlijk, thanks!
Ik wilde net een ijsje halen uit de garage
Loopt er een enorme spin onder de vriezer langs me voet. Ik sta nog na te trillen ga weg met die dingen
Zou dit het probleem kunnen zijn?
Ik geef meteen toe, ik heb nog nooit een pan van Ikea gehad, omdat in mijn hoofd die sowieso niet goed zijn. Helpt ook niet mee dat ik ooit een huisgenoot had die om de zoveel tijd nieuwe koekenpannen moest halen bij Ikea omdat ze steeds niet meer goed waren. Dus mijn opmerking komt vooral daar vandaan en niet omdat er ergens bewezen zou dat die pannen echt slecht zijn.
linkje?
Heb je hem wel ingebrand?
Edit: dat hoeft idd niet bij deze pan, dat wat Bailey hier onder zegt klopt volgens mij!
Volgens mij moet je dit soort pannen eerst heel goed verhitten, totdat er druppels water op gaan dansen zeg maar. Dan zou je er alles op moeten kunnen bakken zonder aanbranden.
Zo dus:
haha ik wist dat het rvs ging zijn, zelfde probleem zelf ook ooit gehad maar klopt inderdaad wat hieronder gezegd wordt, rvs pannen hebben echt een andere gebruiksaanwijzing
Zodra ik je bericht las wist ik al welke pan. Ik ben al drie dagen bezig om aangekoekte laag eraf te schrobben. De juiste tips zijn al gegeven dus ik wilde gewoon mân eigen leed delen.