Wat je even kwijt wil #69

Ik vind het ook wel een overbodige vraag van die barman maar hoe dit verhaaltje overkomt is alsof jij zijn vraag linkt aan jouw uiterlijk terwijl hij de vraag of je zwanger bent lijkt te linken aan dat je geen alcohol drinkt. Zou dat kunnen? Vervelend als je daardoor extra onzeker bent!

20 likes

Ja ik ben aan de zwaardere kant dus voor mij is dat dan 1+1. Maar misschien heb je wel gelijk.
Maar dan blijf ik er toch bij dat de vraag m.b.t. zwanger zijn eigenlijk not done is.

6 likes

Ik kan er ook niet bij waarom mensen die vraag stellen? Dan bezit je echt geen enkele fijngevoeligheid.

Maar, een vriendin die Ă©cht heel dun is kreeg die vraag vorige week ook, omdat ze geen alcohol dronk. Dus het hoeft echt niet met je uiterlijk te maken te hebben. Hoop dat je ondanks dit van je vakantie kunt genieten. Don’t let idiots ruin your (holi)day.

6 likes

mij doet het alleen denken aan deze meme

24 likes

Haahahahah ik wist ook direct over welke pan dit ging. Had precies hetzelfde probleem, ook een hele aangekoekte laag erop die ik er met geen mogelijkheid af kreeg. Heb de pan uiteindelijk in de weggeefkast hier gelegd, maar lees nu dus dat 'ie een hele gebruiksaanwijzing heeft :sweat_smile:

3 likes

Ik heb hier een keer een barman op aangesproken, dat ik het echt een achterlijke vraag vind om te stellen. Er kunnen tig redenen zijn en elke reden is goed.

7 likes

Don’t ask me. Iedereen moet van mij lekker dragen wat ze zelf willen, het deed me alleen denken aan die meme.

Wat goed dat je dat hebt gedaan! Het is natuurlijk ook een rare vraag die niet nodig zou moeten zijn om te stellen, maar het zegt toch ook wat over diegene die het vraagt (dat ‘alcohol drinken’ de norm is volgens diegene. Als bijna niet-drinker vind ik dat ook wel een beetje sneu).

Twee weken op vakantie geweest dus misschien merk ik het daardoor extra erg maar wat wordt het al weer vroeg donker :smiling_face_with_tear:

31 likes

Ja erg.

9 likes

Afschuwelijk

9 likes

Echt verschrikkelijk

5 likes

Ik ga even naar het herfst topic :wave:t2:

9 likes

Doei

11 likes

Ben heel benieuwd welke poster! Love Nirvana al meer dan mijn halve leven dus ik vind het alleen maar getuigen van goede smaak als ik iemand zie met iets ervan (en vind er ook niks hips aan eigenlijk). Tim Hofman heeft ook een Nirvana gerelateerde tatoeage geloof ik, hij is ook gewoon fan volgens mij.

Edit: yep, even gegoogeld en kwam op dit toffe verhaal (best grappig en de moeite waard om even te lezen, Kurt Cobain was echt een toffe peer :heart:) x.com (even naar boven scrollen)

6 likes

En ook laat licht weer sochtends :cry:

2 likes

Ik zit voor het eerst ooit ex on the beach te kijken en ik zit echt te gruwelen want wat is dit?? Was op tv nou ga ook weer zappen ik hou echt van trash tv maar nu sterven mijn hersencellen af

4 likes

Mijn vriend en ik hadden een stomme discussie over iets, maar dan zijn we er een kei in om het onderwerp groter en groter te maken, waardoor het haast een ethische kwestie aan het worden is. Nu hield ik op den duur maar mijn mond, want anders ging het echt in iets lulligs uitmonden en dat was het echt niet waard.

We wonen apart & hij sliep gewoon thuis, hij heeft me afgezet en is meteen gaan slapen. Maar ik lig nu nog opgefokt en klaar wakker in bed, terwijl meneer een makkelijke slaper is en nergens last van heeft :angry: ik had het toch graag even uitgesproken voordat we gingen slapen

3 likes

Ik werd wakker met een halo van pluizig haar op mijn kop. Zal wel door het vochtige weer komen

1 like

Dankjewel voor leuke reactie! Kurt Cobain leek mij inderdaad ook een toffe peer (lelijke uitdrukking haha), ook omdat hij een feminist was (L)

Dit is de poster, het is een Sandgrain poster. Voordat er nu mogelijk een run op komt, toch zelf wel gedaan, haha.

6 likes