Wat je even kwijt wil #69

Ja dat moet je dan ook maar net weten dat je hem zo moet gebruiken. Jammer dat ie niet meer te redden was!

Ik gebruik overigens een gietijzeren pan van Ikea en ben daar wel heel tevreden over, kan ook in de oven! Deze is het: VARDAGEN Koekenpan, gietijzer, 28 cm - IKEA

2 likes

Vanwege een bespreking op werk nu pas thuis en nu heb ik net een gerecht wat een half uur in de oven moet :sweat_smile: heb al een uur honger en niet kunnen eten haha

1 like

Ik had 12 gemiste oproepen van mijn oma. Echt binnen 10 minuten dus ik dacht dat er iets heel ergs aan de hand was. Neeee ze wilde even vertellen dat ze met de zonnebloem weg was geweest en mijn andere oma daar had gezien. Oke thanks voor de hartaanval! Het is ook niet de eerste keer dat ze dit doet maar ik leer het blijkbaar nooit.

72 likes

Nou ik vind het hartstikke goed dat je alsnog met honger dat gerecht gaat maken! Je had ook iets kunnen afhalen oid. Eet smakelijk zo, of nu eigenlijk!

3 likes

Oké first world problems. Maar ik had een mooie poster van Kurt Cobain gezien, waar ik al lang over aan het twijfelen ben. Nu zag ik ineens een foto van Tim Hofman met een Nirvana-trui aan, en vind ik de poster nu ook een stuk minder leuk? Alsof ik (ook) een hipster dik in de dertig ben die cool probeert te doen ofzo.
Is dit herkenbaar?

3 likes

Nee love Nirvana 4ever :rose:

6 likes

Nee meid doe lekker waar je zin in hebt!

4 likes

Dit heb ik dus vandaag voor t eerst, ja echt waar, gedaan met 1 van onze rvs pannen van de blokker die we al 12 jaar hebben. De dansende druppels waren leuk om te zien. Ik brandde dus altijd alles aan in die pannen waardoor ik eerder greep naar pannen met anti aanbaklaag. Dankzij social media weet ik hoe ik de pannen op de juiste manier moet gebruiken :joy:

3 likes

Nee joh lekker kopen als je die poster graag wil

1 like

Serieus
ik bestel (op vakantie, dus dit ging allemaal in matig Engels) een alcoholvrije cocktail. Vraagt de barman waarom ik een bestel zonder alcohol. Ik vind dat eigenlijk geen vraag die hij hoeft te stellen maar goed. Ik geef aan dat ik geen alcohol drink.
Vervolgens vraagt hij of ik zwanger ben en doet ook nog even een gebaar met zijn hand bij zijn buik maken.

Top was ook al zo heerlijk zelfverzekerd deze vakantie.
Maar wanneer leren mensen het dat dit echt geen vraag is om te stellen.

1 like

Ik vind het ook wel een overbodige vraag van die barman maar hoe dit verhaaltje overkomt is alsof jij zijn vraag linkt aan jouw uiterlijk terwijl hij de vraag of je zwanger bent lijkt te linken aan dat je geen alcohol drinkt. Zou dat kunnen? Vervelend als je daardoor extra onzeker bent!

20 likes

Ja ik ben aan de zwaardere kant dus voor mij is dat dan 1+1. Maar misschien heb je wel gelijk.
Maar dan blijf ik er toch bij dat de vraag m.b.t. zwanger zijn eigenlijk not done is.

6 likes

Ik kan er ook niet bij waarom mensen die vraag stellen? Dan bezit je echt geen enkele fijngevoeligheid.

Maar, een vriendin die Ă©cht heel dun is kreeg die vraag vorige week ook, omdat ze geen alcohol dronk. Dus het hoeft echt niet met je uiterlijk te maken te hebben. Hoop dat je ondanks dit van je vakantie kunt genieten. Don’t let idiots ruin your (holi)day.

6 likes

mij doet het alleen denken aan deze meme

24 likes

Haahahahah ik wist ook direct over welke pan dit ging. Had precies hetzelfde probleem, ook een hele aangekoekte laag erop die ik er met geen mogelijkheid af kreeg. Heb de pan uiteindelijk in de weggeefkast hier gelegd, maar lees nu dus dat 'ie een hele gebruiksaanwijzing heeft :sweat_smile:

3 likes

Ik heb hier een keer een barman op aangesproken, dat ik het echt een achterlijke vraag vind om te stellen. Er kunnen tig redenen zijn en elke reden is goed.

7 likes

Don’t ask me. Iedereen moet van mij lekker dragen wat ze zelf willen, het deed me alleen denken aan die meme.

Wat goed dat je dat hebt gedaan! Het is natuurlijk ook een rare vraag die niet nodig zou moeten zijn om te stellen, maar het zegt toch ook wat over diegene die het vraagt (dat ‘alcohol drinken’ de norm is volgens diegene. Als bijna niet-drinker vind ik dat ook wel een beetje sneu).

Twee weken op vakantie geweest dus misschien merk ik het daardoor extra erg maar wat wordt het al weer vroeg donker :smiling_face_with_tear:

31 likes

Ja erg.

9 likes