Wat je even kwijt wil #69

Afschuwelijk

9 likes

Echt verschrikkelijk

5 likes

Ik ga even naar het herfst topic :wave:t2:

9 likes

Doei

11 likes

Ben heel benieuwd welke poster! Love Nirvana al meer dan mijn halve leven dus ik vind het alleen maar getuigen van goede smaak als ik iemand zie met iets ervan (en vind er ook niks hips aan eigenlijk). Tim Hofman heeft ook een Nirvana gerelateerde tatoeage geloof ik, hij is ook gewoon fan volgens mij.

Edit: yep, even gegoogeld en kwam op dit toffe verhaal (best grappig en de moeite waard om even te lezen, Kurt Cobain was echt een toffe peer :heart:) x.com (even naar boven scrollen)

6 likes

En ook laat licht weer sochtends :cry:

2 likes

Ik zit voor het eerst ooit ex on the beach te kijken en ik zit echt te gruwelen want wat is dit?? Was op tv nou ga ook weer zappen ik hou echt van trash tv maar nu sterven mijn hersencellen af

4 likes

Mijn vriend en ik hadden een stomme discussie over iets, maar dan zijn we er een kei in om het onderwerp groter en groter te maken, waardoor het haast een ethische kwestie aan het worden is. Nu hield ik op den duur maar mijn mond, want anders ging het echt in iets lulligs uitmonden en dat was het echt niet waard.

We wonen apart & hij sliep gewoon thuis, hij heeft me afgezet en is meteen gaan slapen. Maar ik lig nu nog opgefokt en klaar wakker in bed, terwijl meneer een makkelijke slaper is en nergens last van heeft :angry: ik had het toch graag even uitgesproken voordat we gingen slapen

3 likes

Ik werd wakker met een halo van pluizig haar op mijn kop. Zal wel door het vochtige weer komen

1 like

Dankjewel voor leuke reactie! Kurt Cobain leek mij inderdaad ook een toffe peer (lelijke uitdrukking haha), ook omdat hij een feminist was (L)

Dit is de poster, het is een Sandgrain poster. Voordat er nu mogelijk een run op komt, toch zelf wel gedaan, haha.

6 likes

Na twee gebroken nachten heb ik eindelijk weer een goede gehad?? Voel me helemaal een ander mens na 7,5 uur slaap.

6 likes

Ah die poster is echt heel cool, had hem ook nog nooit gezien! Cool dat je hem toch gekocht hebt!

1 like

Het gevecht om mijn stookkosten terug te krijgen is weer van kracht. Ik heb al zo veel mailtjes gestuurd weer waar mijn afrekening van 2023 blijft, het gaat gewoon weer om zo veel geld

3 likes

Oh zo irritant dat mensen dit doen. Ik heb het ook wel eens gehad in Griekenland, in een restaurant, niet eens toen ik iets alcoholvrij’s bestelde. Niet zwanger, gewoon vol met souvlakis

1 like

Fantastisch, gefeliciteerd! :cupid:

2 likes

Gefeliciteerd! :birthday: En geniet ervan!

3 likes

Ik kan op random momenten zo zenuwachtig worden om helemaal niks. Irritant.

10 likes

Pfffff m’n airco is kapot van m’n auto en nog een heleboel andere dingen die al kapotig waten en nu heeft de garage aangeraden geen geld meer aan reparaties uit te geven maar te investeren in een nieuwe. En ik weet ook echt dat dat beter is maar dit is me toch een berg geld. Wat ik wel heb, op m’n spaarekening. Maar ik merk nu dat ik heb daar ook gewoon HEEL GRAAG wil houden :smiling_face_with_tear: Terwijl ik altijd roep ‘ja je hebt een spaarrekening om het een keer uit te geven!!!’ Maar wtf zijn auto’s toch smerig duur en wat is het toch een kut iets aan geld aan uit moeten geven gatverdamme

3 likes

Ik vind m’n apotheek altijd zo gezellig. Het is er niet 1 van een grote keten en vanbinnen staat alles zo een beetje half rommelig door elkaar en je moet er een half uur voor uittrekken maar je vertrekt helemaal rustig met een mooie zak medicatie.

7 likes

En in welk gehucht is dit? :joy:

2 likes