Wat je even kwijt wil #69

020 jong

2 likes

Dus Kudelstaart

4 likes

Gefeliciteerd!! In jullie eigen stad of ergens anders?

2 likes

Ik had eindelijk genoeg ruimte in de vriezer om een sundae ijsje te bestellen bij mijn snackbar bestelling en die gelijk in te vriezen. Zodra deze friet sessie is gezakt kan ik lekker zonder haast mijn sundae eten :icecream:

13 likes

Dit doe ik ook altijd dankzij een vriend, echt super haha.

1 like

Net een Berliner bol en oliebollen op de kermis gehaald :partying_face::partying_face::partying_face:

13 likes

Ik heb sinds een paar maanden EINDELIJK een tuin en ik was weer eens plantjes aan het planten en toen kwam er een kolibrievlinder langs en ik voel me helemaal zo’n boomervrouw (mijn telefoon zit ook vol met foto’s van mijn tuin) en helaas was 'ie te snel voor een foto maar was echt hoogtepunt van mijn dag :heart_eyes: :older_woman:

39 likes

Welke idoot bedenkt dat het leuk is om op een woensdag avond een drumband oid uit te nodigen😭
Ik wil me rustige avond terug

*mijn

Sorry

25 likes

Ohhh hier heeft een hele tijd elke donderdagavond rond half 10 een drumband in de buurt gelopen?? Nu je dit post bedenk ik me dat ik ze al een tijdje niet heb gehoord, maar vond het altijd zo’n bizar tijdstip, door woonwijken met kinderen enzo?

Dat vind ik ook zo opvallend. Vooral als de kinderen gewoon naar school toe moeten morgen. In het weekend zou ik het minder erg vinden

1 like

Haha omg terwijl ik dit typ hoor ik een man bij mijn buurvrouw klaarkomen :rofl: :rofl: :rofl:
Ik woon dus ergens waar het heel gehorig is dus nu hoor ik ook een ander soort drumband :sweat_smile:

10 likes

Mooi dat je net zegt dat de kolibrievlinder het hoogtepunt van je dag was en nu hoor je nog een hoogtepunt

27 likes

Nooo ik heb vandaag mijn lievelingsketting laten liggen in een pashokje van de kringloopwinkel. Het was een halfuur voor sluitingstijd dus hopelijk heeft niemand die meegenomen. Ik heb de winkel al een berichtje gestuurd dus :crossed_fingers:

2 likes

Hahaha ja maar niet de mijne!!

3 likes

Wie weet wat de avond nog meer brengt :joy:

Hallo heb die oma avatar niet zonder reden!! Ik ga zo naar bed (alleen) :rofl: :rofl:

4 likes

:penguin::penguin::penguin:

4 likes

more like :skull: :joy:

1 like

Ik kan dus door mijn werk spullen gratis meenemen omdat we van elk soort artikel dat mijn werk laat produceren, zoals decoratiedingen, babyspullen, bedtextiel, een doos naar kantoor halen. Maar elke keer als ik weer wat meeneem doet mijn man net alsof ik een soort crimineel die van mijn werk steelt. Dan vraagt hij weer of ik het wel écht mocht meenemen :joy: en dat echt al meer dan 5 jaar lang.

6 likes