Wat je even kwijt wil #69

Ik heb een trauma opgelopen door te moeten fietsen van mijn ouders tijdens de paddentrek. Er dwars door heen. Vreselijk! Krijg er nog de rillingen van.

7 likes

Hoe dan 🄹 moest je over ze heen fietsen?

2 likes

Maar ben je dan ook bang voor levende kikkers of alleen geplette kikkers?

4 likes

Ik vind ze dus heel veel vies, haha. Heb ze dus ook maar laten liggen, haha

3 likes

Ja :cry:

2 likes

Beiden

1 like

Dit is zo herkenbaar. Ik ben dus ook panisch voor kikkers en padden. Helaas woont er al heel lang een paddenfamilie in mijn tuin. En ondanks dat ik weet waar ze ā€˜wonen’ schrik ik elke keer weer. Ik gil de buurt dus regelmatig bij elkaar. Al heel wat buren hebben de padden voor me verplaatst en mijn tuin is compleet pad onvriendelijk gemaakt maar ze blijven terugkomen :sob:

4 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het leed dat familie heet

Verdomme mn laatste 30 foto’s op insta zijn ineens weg (heel apart). Gelukkig staan ze wel in recent verwijderd maar dat moet ik nu he le maal handmatig terugzetten

Ben toch geen robot

En vreemd want snap niet waarom ze ineens van mn profiel waren???

2 likes

Pfff het zijn er 60 klote werk

1 like

Gisteren een late dienst gewerkt en ben helemaal jetlagged nu :confounded: helemaal niet gewend.
(Werk normaliter alleen nachtdiensten)

Meh

1 like

Vanmorgen heb ik (eindelijk) de wolf gezien.

75 likes

Wauw, die zou ik zo graag willen zien ooit
Lijkt me wel schikken

Nah niet eng een wolf is niet zo geĆÆnteresseerd in mensen (zijn schuw) al doet media je dat geloven, wolf stak voor ons het pad over en gunde ons (ik en hond) amper een blik. Ik dacht eerst 2 seconden dat het een loslopende hond was (in een gebied waar honden niet los mogen) maar die steken niet dwars een pad over, geen mens te zien ook. Dus moest wel wolf zijn. Het was kort, maar indrukwekkend.

60 likes

Bijzonder om te zien, lijkt me! Eng lijkt het me ook niet, maar met je eigen hond erbij zou ik dan wel weer een beetje spannend vinden.

1 like

Ik ga over meer dan een week op vakantie, maar mijn koffer is al helemaal ingepakt. Ik ben readyyy.

15 likes

Hahaha, ik ga zondag en heb nog niks ingepakt (wel de inpaklijsten klaargelegd) :sweat_smile:

3 likes

Ik doe inpakken echt op allerlaatste moment. Heb daar zo’n hekel aan. Krijg dan ook zo’n humeur dat ik niet meer op vakantie wil op dat moment.

7 likes

Jij bent de normale hier, sorry @Juuldie dat is weiiiiiiird

20 likes

Ik snap nooit hoe mensen eerder dan een dag van te voren kunnen inpakken. De meeste dingen heb je dan toch nog nodig?

31 likes