Op mijn laatste avond Zwitserland nog harde onweer in de bergen.
Oh dit lijkt me heerlijk. Ik zit bij zo’n apotheek waar iedereen rechtstreeks van het ziekenhuis daar de medicatie kan ophalen en met van die hele grote afhaalkluizen. Waar je een bonnetje moet trekken etc. Zo kil allemaal.
Ik zat rond kwart over 7 op de fiets en ik zag zoveel mensen hardlopen, ik was zelf nog heel moe en i.p.v dacht ik dacht “wat goed van ze”. Dacht ik ,’ jullie zijn gestoord.’ Jesus zo’n zure chagrijnige ochtendgedachte
Weet niet waar die 28 graden vandaan moet komen vandaag. Als ik nu uit het raam kijk ziet het er als een gure herfstdag uit.
Ik ga zo naar de Efteling en ik heb geen idee wat ik aan moet doen met dit weer
In ieder geval je feesthoed!
Ik zou jurkje met een vestje doen ofzo. Als je armen warm zijn is het vaak niet zo erg dat je benen bloot zijn als het nog fris is.
@mercurysummer ik zou inderdaad ook een zomeroutfit met een vestje aan doen. Persoonlijk geen jurkje, omdat ik dat niet fijn vind in de achtbaan etc. Maar anders is dat wel een goede optie.
@FrozenFlame Jaaa dank, goed idee van jullie. Nu ik buiten ben voel ik ook dat het een stuk warmer is dan het eruit ziet
Het was om half acht al klam en warmer dan het eruit zag!
Vergeet niet je verjaardagsbutton te halen bij de gastenservice!
Ik verbaas me er altijd over hoe bepaalde situaties of incidenten het nieuws wel halen & andere situaties of incidenten compleet nergens genoemd worden.
Zo zijn er in een nabijgelegen stad 2 steekpartijen in 2 dagen geweest. Over de ene werd dagenlang gerept en over de andere steekpartij werd nergens niks gezegd (hier was ik via privé connecties achter gekomen).
Mijn werk is nauw verweven met maatschappelijke onrust in verschillende steden, dus ik ben vaak wel op de hoogte als er bepaalde incidenten hebben plaatsgevonden welke ordeverstorend zijn geweest of waarbij de veiligheid geschaad werd, maar ik zie of hoor dit dan regelmatig niet terug
Oh, ik heb dat juist andersom, blote benen als het nog niet heel warm is betekent voor mij dat ik het gewoon koud heb, terwijl blote armen dan niet uitmaken.
@Neusklem ben ik heel cynisch als ik dan meteen denk dat de steekpartij die wel in het nieuws kwam een dader met niet-westerse achtergrond had, en die niet in het nieuws kwam een witte dader?
Nee dat zou heel goed een rol kunnen spelen! Hier had ik zelf nog niet aan gedacht.
Ik kan daar alleen in deze huidige situatie geen uitspraken over doen omdat ik niet weet wat precies de context was van steekpartij 2 (de “onbekende”).
@Luzarl volgens mij ben jij journaliste toch? Enig idee hoe dit kan, in zijn algemeenheid zegmaar
Nee, ik kan daar niks over zeggen
Ik heb 6 van de 8 werkuren online overleg vandaag en ik kan dit echt niet aan ben zo gaar en in elk overleg moeten ze iets van me
Ben op een werk tripje maar met 2 van de 6 klikt het echt totaaaaaal niet. Echt ongemakkelijk.
Pff als je in het complex waar ik woon op de lift staat te wachten heb je links van je de deur naar de bergingen. Nu kwam ik vanuit de bergingen en ik was geïrriteerd, gehaast en had veel spullen vast. Dus ik knal die deur open, zo tegen een buurvrouw aan die op de lift stond te wachten
Maar het is ook zo onhandig dicht op elkaar.
Kan met veel factoren te maken hebben. Als iets groot op social media wordt opgeblazen dan is de kans bijv groter dat het de kranten haalt. Ook als het gaat om een kind of juist oudere die neergestoken is. Of als de reden waarom iemand gestoken is heel gruwelijk is. Er is gewoon geen ruimte om alles wat er gebeurt te coveren, dus wordt gekozen voor het meest heftige verhaal.
Waarom zit er in korte tijd voor de tweede keer een spin in het donker, in mijn bed, OP MIJ te chillen.
Random zin in spruitjes😍 Hopelijk hebben ze ze al bij de AH. Ze moeten er thuis maar aan geloven morgen👏🏽