Ohmygod wat vreselijkš rot geschrokken zeker?
Met mijn kikker trauma is dit mijn ergste nachtmerrie. Echt mijn aller grootste angst.
Nee, ik kom ook in bepaalde delen van land en bos op bepaalde tijden niet. Heb ons huis ook erg zorgvuldig uitgezocht met maps en satelliet fotoās.
Liever een kikker dan een spin hoor
Ik heb deze week voor het eerst een uitnodiging gekregen om mee te doen aan het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker en ik heb het net āmeteenā gedaan. Als ik het morgen op de post doe ben ik super trots op mezelf. Typisch zoiets dat ik normaal maanden/jaren zou uitstellen.
Je hebt zeker geen foto gemaakt?
Ik zag ze gister wel al op de markt
Ja hoor hebben ze gewoon bij AH nu. Vandaag ook gegeten! Lekker herfstig met 28 graden
Ik loop liever in door een gang met spinnen en spinnenwebben dan 1 kikker te zien op een dag. Die dingen zijn gemaakt door de duivel.
Hoe de fuk ben je bang voor een kikker
Ik heb een trauma opgelopen door te moeten fietsen van mijn ouders tijdens de paddentrek. Er dwars door heen. Vreselijk! Krijg er nog de rillingen van.
Hoe dan š„¹ moest je over ze heen fietsen?
Maar ben je dan ook bang voor levende kikkers of alleen geplette kikkers?
Ik vind ze dus heel veel vies, haha. Heb ze dus ook maar laten liggen, haha
Ja
Beiden
Dit is zo herkenbaar. Ik ben dus ook panisch voor kikkers en padden. Helaas woont er al heel lang een paddenfamilie in mijn tuin. En ondanks dat ik weet waar ze āwonenā schrik ik elke keer weer. Ik gil de buurt dus regelmatig bij elkaar. Al heel wat buren hebben de padden voor me verplaatst en mijn tuin is compleet pad onvriendelijk gemaakt maar ze blijven terugkomen
Verdomme mn laatste 30 fotoās op insta zijn ineens weg (heel apart). Gelukkig staan ze wel in recent verwijderd maar dat moet ik nu he le maal handmatig terugzetten
Ben toch geen robot
En vreemd want snap niet waarom ze ineens van mn profiel waren???