Pfff het zijn er 60 klote werk
Gisteren een late dienst gewerkt en ben helemaal jetlagged nu helemaal niet gewend.
(Werk normaliter alleen nachtdiensten)
Meh
Vanmorgen heb ik (eindelijk) de wolf gezien.
Wauw, die zou ik zo graag willen zien ooit
Lijkt me wel schikken
Nah niet eng een wolf is niet zo geïnteresseerd in mensen (zijn schuw) al doet media je dat geloven, wolf stak voor ons het pad over en gunde ons (ik en hond) amper een blik. Ik dacht eerst 2 seconden dat het een loslopende hond was (in een gebied waar honden niet los mogen) maar die steken niet dwars een pad over, geen mens te zien ook. Dus moest wel wolf zijn. Het was kort, maar indrukwekkend.
Bijzonder om te zien, lijkt me! Eng lijkt het me ook niet, maar met je eigen hond erbij zou ik dan wel weer een beetje spannend vinden.
Ik ga over meer dan een week op vakantie, maar mijn koffer is al helemaal ingepakt. Ik ben readyyy.
Hahaha, ik ga zondag en heb nog niks ingepakt (wel de inpaklijsten klaargelegd)
Ik doe inpakken echt op allerlaatste moment. Heb daar zo’n hekel aan. Krijg dan ook zo’n humeur dat ik niet meer op vakantie wil op dat moment.
Ik snap nooit hoe mensen eerder dan een dag van te voren kunnen inpakken. De meeste dingen heb je dan toch nog nodig?
Oh ik vind dat echt heel erg leuk om te doen. Ik ben ook al ver vantevoren bezig met te kijken hoe ik mijn kleding ga combineren etc.
@Zemraluani ik wil gewoon zo graag weg. Dit is mijn manier om nog een werkweek door te komen.
Mijn partner pakt het liefst ook alles lang van tevoren in. Als voorpret.
Ja, ik moet een deel van de (sport)kleding nog wassen…
@Juuldie o, ik draag veel hetzelfde dus dat soort dingen doe ik ook niet haha
Mijn ‘vakantie’ kleding is niet per se hetzelfde als mijn ‘werk’ kleding dus ik heb daar niet zoveel last van. Make up/tandenborstel etc. natuurlijk wel pas op het laatst.
Ik gun je!
En jij bent wss iemand die mooi gekleed op vakantie gaat, terwijl ik op het laatste moment met half natte kleding aan het proppen ben.
Ah ja bij mij is dat hetzelfde en ik heb ook best veel skincare die op het laatst erin kan. Ik ga morgen op vakantie en heb net de laatste dingen van de droogrek gehaald
Ik pak vaak een kwartier voor vertrek pas in, maar heb wel genoeg kleding om ongepland wat dingen in een tas te gooien.
We gaan met de auto en ik haat het om met een volgepropte auto op vakantie te gaan dus ik probeer altijd een beetje licht te pakken, maar dan wil ik dus wel even een beetje nadenken of de dingen die ik meeneem bij elkaar passen.
Heb al zo vaak gehad dat ik allemaal random kledingstukken bij me had die voor geen meter bij elkaar stonden. Of dat ik een XL koffer mee moest, omdat ik álles mee wilde nemen.
Ik heb voor mijn laatste vakantie een hele passessie gedaan om te kijken of al mijn bedachte combinaties ook daadwerkelijk leuk stonden, goed combineerden met mijn schoenen etc. En ik had eindelijk een koffer vol leuke dingen bij me waar ik verschillende outfits mee kon maken. Ik had alsnog teveel bij me, daar moet ik voor een volgende vakantie aan werken. Maar het was echt heerlijk om eens een keer niet een rok uit mijn koffer te halen om vervolgens te ontdekken dat ik er niks op had.